Ваша заявка принята

В течении 3-18 часов на указанный емаил мы отправим реквизиты для оплаты

Қазақстан балалар жазушылары

Казахстан, СКО, Айыртауский район, с. Лавровка
Лавровская средняя школа
Учитель казахского языка и литературы
Кусаинова Ж.К.

3-деңгейлерге:

а/берілген сөздерді аударыңдар: отансүйгіштік, пайдалы, көркем, білгірлік, еңбек сіңірген, қуанышқа бөлейді, мақсат, жариаланады, атасы, адамгершілік қасиеттер, ерекше, үлгі етеді, зерек болу, мейірім, саудагер.

ә/сұрақтарға жауап беріп, сұхбат құрастырыңдар.

-Балалар әдебиеті деп қандай шығармаларды айтамыз?

-……………

-Балалар үшін тағы қандай шығармалар пайдалы?

-…………..

-Қазақ балалар жазушыларының басында кім тұр?

-…………..

-Балалар әдебиетін дамытуға еңбек сіңірген жазушыларды атаңдар.

-……………

-Балаларға арналған қандай басылымдарды білесіңдер?

-…………..

-Балаларға арналған газеттерде, журналдарда қандай шығармалар жарияланады?

-………………

2-деңгейлерге:

а/  берілген сөйлемдерді толықтырыңдар.

1. Балалар әдебиетін дамытуға еңбек сіңірген жазушылар:

2. Балаларға арналған журналдар:

3. Қазақ балалар әдебиетінің атасы-

4. Балалардың көркем әдебиеті  /кімдерден?/ басталады.

5. Олардың /кімдердің?/ шығармаларын балалар сүйіп оқиды.

6. Балалар әдебиетінің шығармалары /қандай?/  болу керек.

ә/ сызба бойынша балалар әдебиетіне сипаттама беріңдер

 

1-деңгейлерге:

а/ Ыбырай Алтынсариннің «Таза бұлақ» әңгімесі бойынша сұхбаттасу

ә/ «Балалар әдебиеті», ««Қазақстан балалар жазушылары» тақырыбы аясында эссе жазу.

3-деңгейлерге:

а/ берілген сөздерді өрбітіп жазыңдар. Мысалы: аңыз-көптеген аңыздар-көптеген аңыздар кездеседі. Мысал, әдіс, қақпан, қайыршы, перзент.

ә/ кестені толтырыңдар

                    Жалпы есімдер   Жалқы есімдер
  

Ыбырай Алтынсарин, ақын, жазушы, «Айгөлек», Бердібек Соқпақбаев, әдебиет, «Балдырған», балалар, ата, адамгершілік, Саттар Ерубаев, Өтебай Тұрманжанов,  әйел, парыз, қанат, Сапарғали Бегалин, Көкшетау, Қызыл-жар, қала, ауыл, мейрамхана, спортзал, Мұзафар Әлімбаев.

2-деңгейлер:

а/ Сапарғали Бегалиннің «Бір табақ ұн, бір табақ арпа» әңгімесі бойынша сұхбат құрастырыңдар.

-Таңертең шешем маған не ысытып берді?

-……….

-Күні бойғы қорегім не?

-………

-Мектептен қайтқанда үйге қалай жетем?

-………

-Үйге келіп не істеймін?

-………..

-Шешем маған нені жей ғой деді?

-……….

ә/ кестені толықтырыңдар.

                   Балалар жазушылары    Шығармалары
1Ыбырай Алтынсарин
2Сапарғали Бегалин
3Саттар Ерубаев
4Өтебай Тұрманжанов
5Бердібек Соқпақбаев

1-деңгейлер:

а/ Бауыржан Момышұлы туралы кластер құрастыру.

ә/ Балалар жазушылары туралы баяндау.

    /өмір сүрген жылдары, өмірбаяны, шығармашылығы

Барлық деңгейлерге тапсырма: а/ кестені толтырыңдар

Негізгі етістікТуынды етістікДараетістікКүрделі етістікТұйықетістікОсы шақКелершақӨткеншақ
  

 

       

ә/ Ситуативтік тапсырма

1-ші қатар: Бүгін досыңның туған күні еді, бірақ сенің ақшаң жоқ. Не істейсің?

2-ші қатар: Мектептен қарның ашып келді, бірақ үйде түскі ас дайын емес екен, өйткені әке-шешең сапардан әлі келген жоқ. Ненің әрекетің?

б/ Модаль сөздерді пайдалана отырып, сөйлесім құрастырыңдар.

/әрине, шамасы, әлбетте, керек, қажет, сияқты, тәрізді, секілді, расында, шынында, мүмкін/

в/ кестені толтырыңдар

                  Синоним         Антоним
Уақыт — сағат   Көрікті — көріксіз
Халық —   Кедей —
Қажет —   Үлкен-
Мейірімді —   Өнерлі —
Егеменді  —   Алыс —
Мезгіл —   Аспан —
Денелі-   Зерек —
Сыйлы —   Төмен

г/ Қисынды ойлау қабілетін дамыту ойыны

Ана     Жер    Табиғат    Су    Ауа    Жануарлар әлемі    Тіршілік    Өлім

/осы сөздерді бір-бірімен байланыстырып сөйлем құрастыру, өзара қандай байланыстары бар екенін айту, өз ойын жеткізе білу/

 

 

Скачать разработку


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *