Ваша заявка принята

В течении 3-18 часов на указанный емаил мы отправим реквизиты для оплаты

Календарный план 1четверть, казахский язык, 2 класс

 

Казахстан, Павлодарская область, г. Павлодар
Средняя общеобразовательная специализированная школа профильной адаптаций
Учитель начальных классов
Вакпаева Мейрамгуль Васильевна

Өтілу мерзімі

Сағат саны

Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты

 

 

Күтілетін нәтиже

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы

Оқып үйрену барысындағы бағалау

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар

1

2

3

4

5

6

7

8

Тіл және сөйлеу 2 сағат-1,5 блок

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

Тіл және сөйлеу. Адамдарға сөйлеу не үшін қажет?

Тіл туралы бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып,оқушылардың ой — өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сауаттылыққа баулу. Қазақ тілінің қоғамдағы атқаратын қызметі туралы түсінік беру.

— Тіл туралы  айтылған ұлы тұлғалардың даналық сөздерін ұғынады;-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;

-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады;

-Өзін-өзі реттейді;

-Көшбасшы бола алады;

-Өзін-өзі бағалайды;

 

-Ассоциация әдісі;топтастыру;-өзара оқыту;

-ББҮ;

Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау;

— сұрақ-жауап;

— зерттеушілік әңгіме;

— топтық әңгіме;

 

Дарынды, қабілеті төмен оқушыларға деңгейлік тапсырмалар; Өлшемдер:Деңгейлік тапсырманы орындау мүмкіндігі.

Сыни тұрғыдан ойлау.Блум өлшемдері арқылы бағалау.

Блум таксономиясына сай бағаланады.

Дарынды оқушылардың шығармашылығы, ізденісі, деңгейлік тапсырмаларды орындауы, көшбасшылығы бағаланады.

 

 

Қазақ тілі 2 сыныпЖ.Қ.Балтабаева, М.Қ. Солтанғазина , Ф.С Лекерова

дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар.флипчарттар, маркерлер

 

 

1

Ауызекі  тіл және жазбаша тіл-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;

 

Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;Жоғары мәртебелі сұрақтар,мақал-мәтелдер, постер құру, АКТТоптық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтауҚазақ тілі 2 сыныпЖ.Қ.Балтабаева, М.Қ. Солтанғазина , Ф.С Лекерова

дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар.флипчарттар, маркерлер

 

1

Дыбыс жән оның түрлеріӨткен тақырыптарды еске түсіре отырып, әдеби тілдің дамуындағы жазба тілдің рөлі; мәтіннің жазба тілмен біртұтастығы туралы түсіне білу. Күнделікті өмірінде қолдана білу.-Ізденімпаздығы  мен АКТ пайдалану құзіреті  артады.-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.

 

 

   Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Шығарма жазу.Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау. Постер құрау.Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Қазақ тілі 2 сыныпЖ.Қ.Балтабаева, М.Қ. Солтанғазина , Ф.С Лекерова

дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар.флипчарттар, маркерлер Бағалау парағы, флипчарттар, маркер

 

1

У дыбысының дауысты және дауыссыз болып айтылуыУ әрпін таныстыру, у әрпі бар сөзді оқуға, жазуға үйрету. Сөздік қорларын дамытып, көркем жазуға баулу. Балалардың ауызекі сөйлеу тілдерін, ойын дамыту. Дыбыстық талдау жасауға, үйрету.Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;

 

Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.Шығармашылық жұмыс.

 

Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау.Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Қазақ тілі 2 сыныпЖ.Қ.Балтабаева, М.Қ. Солтанғазина , Ф.С Лекерова

дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар.флипчарттар, маркерлер Бағалау парағы, флипчарттар, маркер

 

2

Диктант «Асханада» Қатемен жұмыс Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру.-Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетедіОқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалауҚазақ тілі 2 сыныпЖ.Қ.Балтабаева, М.Қ. Солтанғазина , Ф.С Лекерова

дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар.флипчарттар, маркерлер Диктанттар жинағы

 

1

И,й әріптерінің жазылуыИ, й әріптері бар сөздерді дұрыс жазуға үйрету.

Олардың дауысты немесе дауыссыз екенін ажырата білу. Сауаттылыққа тәрбиелеу.

 

-Дұрыс сөйлеуге үйренеді;-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады.

Топтық, жеке,  жұптық жұмыс. Оқулықпен жұмыс.Сұрақ-жауап, диалог, мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар.Формативті (смайликтер арқылы бағалау), 

жиынтық бағалау

Қазақ тілі 2 сыныпЖ.Қ.Балтабаева, М.Қ. Солтанғазина , Ф.С Лекерова

дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар.флипчарттар, маркерлер бағалау парақтары

 

 

1

Я әрпінің жазылуы.1. Я әрпінің жазылу, айтылу ережелерін меңгерту.
2. Оқушыларды Я әріптері бар сөздерді дұрыс жазуға дағдыландыру, сөздік қорларын дамыту.
3. Оқушыларды құстарды қорғауға, адамгершілік пен әдептілік қасиеттерін және достық пен үлкенді сыйлауға баулу.
-Орфоэпиялық нормаға мысалдар келтіре  алады;-Мәтінді оқи отырып, орфоэпиялық сөздерді ажыратады;

— Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қоя алады.

Сыни ойлау стратегиялары: жеке, топтық жұмыс, ұжымдық жұмыс.«Менің сыныбым» тақырыбында ойтолғау жазу, тест тапсырмасы, деңгейлік тапсырмаларКритериялармен таныстыру; кеңес беру, жұптасып өзара бағалау, бағалау парағы.Қазақ тілі 2 сыныпЖ.Қ.Балтабаева, М.Қ. Солтанғазина , Ф.С Лекерова

дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар.флипчарттар, маркерлер бағалау парақтары

 

 

1

Ю әрпінің жазылуы.Оқушыларға Ю әрпінің жазылуы және дыбысталу ерекшелігі туралы түсінік беру.
Балалардың таным белсенділігін дамыту, ойларын қорытындылау, сұрақтарға жауап беру, ойлану жүйелілігін арттыру. Әдемі, көркем, қатесіз жазуға қалыптастыру. Оқушыларды ұйымшылдыққа, бірлікке тәрбиелеу.
— ауызша тіл мен жазба тілді бір-бірінен ажырата алады.-Топпен жұмыстана алады;

-Ізденімпаздылық қабілеттері артады.

-АКТ-мен жұмыстана алады.

Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.АКТ-мен жұмыс,Тест тапсырмалары, постер қорғау.Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтауҚазақ тілі 2 сыныпЖ.Қ.Балтабаева, М.Қ. Солтанғазина , Ф.С Лекерова

дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар.флипчарттар, маркерлер бағалау парақтары

 

 

1

Я әрпінің жазылуы.1. Я әрпінің жазылу, айтылу ережелерін меңгерту.
2. Оқушыларды Я әріптері бар сөздерді дұрыс жазуға дағдыландыру, сөздік қорларын дамыту.
3. Оқушыларды құстарды қорғауға, адамгершілік пен әдептілік қасиеттерін және достық пен үлкенді сыйлауға баулу.
-Орфоэпиялық нормаға мысалдар келтіре  алады;- орфоэпиялық сөздерді ажыратады;

— Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қоя алады.

Сыни ойлау стратегиялары: жеке, топтық жұмыс, ұжымдық жұмыс.Тест тапсырмасы, деңгейлік тапсырмаларКритериялармен таныстыру; кеңес беру, жұптасып өзара бағалау, бағалау парағы.Қазақ тілі 2 сыныпЖ.Қ.Балтабаева, М.Қ. Солтанғазина , Ф.С Лекерова

дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар.флипчарттар, маркерлер бағалау парақтары

 

 

1

Ю әрпінің жазылуы.Оқушыларға Ю әрпінің жазылуы және дыбысталу ерекшелігі туралы түсінік беру.
Балалардың таным белсенділігін дамыту, ойларын қорытындылау, сұрақтарға жауап беру, ойлану жүйелілігін арттыру. Әдемі, көркем, қатесіз жазуға қалыптастыру. Оқушыларды ұйымшылдыққа, бірлікке тәрбиелеу
-Дұрыс сөйлеуге үйренеді;-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады

-Ассоциация әдісі; топтастыру;-өзара оқыту;

-ББҮ;

Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау;

— сұрақ-жауап;

— зерттеушілік әңгіме;

— топтық әңгіме;

 

Сұрақ-жауап, диалог, мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар.Өзін-өзі бағалау,фор- мативті бағалау, 

жиынтық

Қазақ тілі 2 сыныпЖ.Қ.Балтабаева, М.Қ. Солтанғазина , Ф.С Лекерова

дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар.флипчарттар, маркерлер бағалау парақтары

 

 

1

Мазмұндама «Қамалдың қатесі»Оқушыларды жазбаша байланыстырып сөйлеуге, жазбаша тілін қалыптастыру, оқып берген мәтіннің мазмұнын, негізгі кезеңдерін қалдырмай жазуға үйрету; логикалық ойлау қабілетін, есте сақтау, зейінін жетілдіру; ойын жүйелі жеткізуге, сауаттылыққа дағдыландыру.-Ойларын жетік жеткізе біледі;-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;

-Түйінді ой қорытынды жасайды;

Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;Венн диаграмма, топтастыру әдістері; диалогтік тәсілЖиынтық бағалауҚазақ тілі 2 сыныпЖ.Қ.Балтабаева, М.Қ. Солтанғазина , Ф.С Лекерова

дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар.флипчарттар, маркерлер бағалау парақтары, мазмұндама жинағы

 

 

1

 Дауыссыз дыбыстардың түрлері.Оқушылардың  дауысты дыбыстар туралы лингвистикалық білімдерін кеңейту, жаттығу жұмыстары мен қосымша тапсырмалар арқылы бекіту.
Оқушыларды адамгершілікке, елжандылыққа тәрбиелеу.
Оқушылардың дауысты дыбыстардың түрлерін ажырата алу дағдыларын арттыру, деңгейлік тапсырмалар беру арқылы логикалық ойлау қабілеттерін арттыру, талдау дағдыларын арттыру. 
-Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды, алған білімдерін өмірмен байланысты-рады.-Постермен жұмыстанады,бірін бірі бағалайды.Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.АКТ-мен жұмыс,Тест тапсырмалары, постер қорғауФормативті, критериал- 

ды бағалау,

 

жиынтық

Қазақ тілі 2 сыныпЖ.Қ.Балтабаева, М.Қ. Солтанғазина , Ф.С Лекерова

дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар.флипчарттар, маркерлер бағалау парақтары

 

 

1

Дауыссыз б мен пДауыссыз б мен п
Сабақтың мақсаты:  Білімділігі:  1. Оқушыларды б мен п әріптерімен таныстыру.  Б мен п дыбыстарының дауыссыз дыбыстар екенін аңғарту
Оқушылардың тілін, шығармашылық қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту, әдемі көркем жазу дағдыларын қалыптастыру
Отанын сүюге, қорғай білуге, еңбексүйгіштікке, Ұқыптылыққа, әдемілікке баулу

 

 

-Мәтінді түсінеді,-мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді

-Оқушы-

ның сыни ойлауын дамытады.

-көшбасшы айқындалады

Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;Шығарма жазу.Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау. Постер құрауСұраққа жауаптарын бағалау, оқушылардың өз ойларын бағалау, дарынды балалардың жауабын бағалау, топтың лидерін бағалауҚазақ тілі 2 сыныпЖ.Қ.Балтабаева, М.Қ. Солтанғазина , Ф.С Лекерова

дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар.флипчарттар, маркерлер бағалау парақтары

 

 

1

Шығарма Оқушылардың «Алтын күз»

. Оқушыларды еңбексүйгіштікке, жауапкершілікке, табиғатты сүюге, қорғауға тәрбиелеу.

в) Оқушылардың бойындағы білімдерін кәсіби білімге қарай бағыттып, әрі қарай дамыту.

—          Тақырыпқа сай ереже шығарады.-          Сұрақтарға нақты жауап береді.

—          Ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.

Топтық, жеке жұмыс,диалогтік оқыту(зерттеу,әңгімелесу),

АКТны қолдану(active pen арқылы жұмыстану),

сөздікпен жұмыс,венн диаграмма,

кубизм

АКТ,тест тапсырмалары,Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құруТоп жетекшілері оқушыларды бағалайды,Дарынды оқушылардың шығармашылығы бағаланады, жоғары мәртебелі сұрақтарға   сыни тұрғыдан ойланып, жауап бергені бағаланады.Қазақ тілі 2 сыныпЖ.Қ.Балтабаева, М.Қ. Солтанғазина , Ф.С Лекерова

дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар.флипчарттар, маркерлер бағалау парақтары

 

 

1

Дауыссыз қ мен ғ.Түбірдің соңындағы қ дыбысына дауысты дыбыстан басталған қосымша
жалғанған жағдайда қ дыбысы ғ дыбысына өзгеретіндігін түсіндіру;
Шапшаң жазуын, жылдамдығын байланыстырып сөйлеу дағдысын дамыту.
Әдемі, көркем жазуын дамыту
-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;-Біріккен сөздерге мысалдар келтіреді.

-Мәтіндермен танысып талдап, қорытынды шығара алады.

Кубизм, түртіп алу, сыни ойлау, топтық, жеке,  жұптық жұмыс, салыстыру, ажыратуТоппен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмаларыЖұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс;Қазақ тілі 2 сыныпЖ.Қ.Балтабаева, М.Қ. Солтанғазина , Ф.С Лекерова

дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар.флипчарттар, маркерлер бағалау парақтары

 

 

2

Дауыссыз к мен г.Оқушыларға К мен Г дыбыстарының қалай айтылатыны, қай буындарда жазылатыны, К әрпінен кейін дауысты дыбыс келсе өзгеретіні туралы түсіндіру.
ә) Оқушылардың оқу және жазу дағдыларын дамыту, сөздік қорын байыту, деңгейлік тапсырмалар орындау.
б) Әдемі, таза жазуға баулу, ұқыптылыққа тәрбиелеу, салауатты өмір салтын қалыптастыру.
-Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетедіОқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалауҚазақ тілі 2 сыныпЖ.Қ.Балтабаева, М.Қ. Солтанғазина , Ф.С Лекерова

дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар.флипчарттар, маркерлер бағалау парақтары

 

 

1

Дауыссыз дыбыс  л мен р.Дауыссыз л мен р дыбыстарының айтылуы мен жазылуындағы ерекшеліктерін байқату.

Сөздік қорын, ойлау қабілетін, тілін дамыту, деңгейлік тапсырмалар орындау.

Ұқыптылыққа, әдептілікке, Отансүйгіштікке тәрбиелеу.

 

-Сұрақтарға нақты жауап береді,-ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.Сұрақ-жауап, диалог, салыстыру,жеке, жұптық, топтық«Қазақтың салт –  дәстүрлері» тақырыбында ойтолғау  жазу.Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау.Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс;Қазақ тілі 2 сыныпЖ.Қ.Балтабаева, М.Қ. Солтанғазина , Ф.С Лекерова

дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар.флипчарттар, маркерлер бағалау парақтары

 

 

1

Дауыссыз дыбыс н мен ңДауыссыз  Н-Ң дыбыстарының айтылуы мен жасалу ерекшеліктерін ұғындыруға  алған білімдерін тиянақты, жетілдіру-Тақырып бойынша ереже шығара алады.-сұрақтар қоя алады.Топтық, жеке жұмыс,диалогтік оқыту(зерттеу,әңгімелесу),

АКТны қолдану(active pen арқылы жұмыстану),

сөздікпен жұмыс,венн диаграмма

АКТ, постер қорғау,деңгейлік тапсырмалар.Формативті, критериалды бағалау, жиынтықҚазақ тілі 2 сыныпЖ.Қ.Балтабаева, М.Қ. Солтанғазина , Ф.С Лекерова

дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар.флипчарттар, маркерлер бағалау парақтары

 

 

1

Мәтін.Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасауы арқылы теориялық ойлауын, сөйлеу тілін дамыту. Мәтін туралы берілген түсінікті кеңейту. Мәтіндегі азат жолдың рөлін байқату. Мәтінге сөйлем қосып толықтыру, берілген тақырып бойынша мәтін құрастыру.-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді-рөлдік ойындар орындайды,

-көшбасшы айқындалады.

Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмаларыЖұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс; Қазақ тілі 2 сыныпЖ.Қ.Балтабаева, М.Қ. Солтанғазина , Ф.С Лекерова

дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар.флипчарттар, маркерлер бағалау парақтары

 

Қазақ тілі 2 сыныпЖ.Қ.Балтабаева, М.Қ. Солтанғазина , Ф.С Лекерова

дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар.флипчарттар, маркерлер бағалау парақтары

 

 

1

Мәтіннің құрылымы.Оқушыларды логикалық мағынасын бұзбай мәтін         құрастыру. Мазмұнына лайық ат қоюға үйрету. Мәтін түрлерін  білуге дағдыландыру. Құстардың тірі, тіршілігі туралы білімдерін.Оқушылардың ойлау қабілетін сөздік қорын дамыту, сөйлеу, әңгімелеу дағдысын детілдіре отырып, мәнерлеп сөйлеуге, әдемі жазуға, өз бетінше  жұмыс орындауға баулу.Құстарды қорғауға, қамқоршы болуға, табиғатты сүюге тәрбиеле.

 

 

Мәтінді түсінеді,мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді,оқушы-

ның сыни ойлауын дамытады,

көшбасшы айқындалады

Топтық, жеке,жұптық жұмыс,диалогтік оқыту(зерттеушілік әңгіме,топтық әңгіме)Дарынды оқушыларға тақырыпқа сай диалог құру.Білімі төмен оқушыларға сұрақтар қою. ия, жоқ жауаптары арқылы  бағалау

 

Бағалау өлшемдеріне сай тапсырманы орындау,қойылған сұрақтарға жауап беруі, критерийлермен  барлық оқушыны  бағалау,

өзара бағалау

Қазақ тілі 2 сыныпЖ.Қ.Балтабаева, М.Қ. Солтанғазина , Ф.С Лекерова

дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар.флипчарттар, маркерлер бағалау парақтары

 

 

1

Бақылау диктанты.Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру.-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді-рөлдік ойындар орындайды,

-көшбасшы айқындалады.

Кубизм, түртіп алу, сыни ойлау, топтық, жеке,  жұптық жұмыс, салыстыру, ажыратуАКТ, постер қорғау,деңгейлік тапсырмалар.Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсынысҚазақ тілі 2 сыныпЖ.Қ.Балтабаева, М.Қ. Солтанғазина , Ф.С Лекерова

дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар.флипчарттар, маркерлер бағалау парақтары

 

 

2

Мәтіннің түрлері.Оқушыларды логикалық мағынасын бұзбай мәтін         құрастыру. Мазмұнына лайық ат қоюға үйрету. Мәтін түрлерін  білуге дағдыландыру. Құстардың тірі, тіршілігі туралы білімдерін.Оқушылардың ойлау қабілетін сөздік қорын дамыту, сөйлеу, әңгімелеу дағдысын детілдіре отырып, мәнерлеп сөйлеуге, әдемі жазуға, өз бетінше  жұмыс орындауға баулу.Құстарды қорғауға, қамқоршы болуға, табиғатты сүюге тәрбиеле.

 

Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетедіОқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалауҚазақ тілі 2 сыныпЖ.Қ.Балтабаева, М.Қ. Солтанғазина , Ф.С Лекерова

дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар.флипчарттар, маркерлер бағалау парақтары

 

 

 

Скачать разработку


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *