Ваша заявка принята

В течении 3-18 часов на указанный емаил мы отправим реквизиты для оплаты

Кітапханада

Казахстан, г. Актобе
ГУ «Средняя школа №16»
учитель казахского языка
Кальниязова Айнагуль Султангалиевна

Мақсаты:«Кітапханаға барамын» модуль бойынша алған білімдеріне қорытынды жасау. Грамматикалық тақырыптарды қайталау (дыбыстық талдау,буын талдауы)

Оқушыларға кітап,кітапхана,кітапханашы туралы білімдерін, түсініктерін кеңейте отырып, кітап оқуға шақыру ,оқушылардың қисынды ойлау қабілеттерін дамыту.

«Кітап- білім бұлағы» деген мақалға сүйене отырып тәрбиелік әңгімелер жүргізу

Көрнекілігі: интерактивтік тақта, слайдтар,мақал

Әдіс- тәсілдері: дидактикалық ойындар, тренингтер.

Сабақ барысы:

І.Ұйымдастыру кезеңі

Үш топқа бөлу .Сабақтың ұранымен танысу «Кітап- білім бұлағы» . Ассоциация әдісі

ІІ. Топтық жұмыс.

1- тапсырма Сөздік жұмысы «Пирамида» әдісі бойынша

1-топ:1.Кітап

2.____________ _________________.

3.____________ ____________________ _______________.

4._______________ ___________________ ________________ _____________.

2-топ:1. Кітапхана

2.____________ _________________.

3.____________ ____________________ _______________.

4._______________ ___________________ ________________ _____________.

3-топ:1. Кітапханашы

2.___________________ _________________.

3.______________ ____________________ _______________.

4._______________ ___________________ ________________ _____________.

2-тапсырма «Ротация» әдісі бойынша мәтінмен жұмыс.

1-топ: «Мектеп кітапханасы»

Біздің мектепте кітапхана бар.

Ол екінші қабатта орналасқан.

Кітапхана таза ,жарық, әдемі.

Кітапханаға көп бала келеді.

Кітапханада кітапханашы жұмыс істейді.

Оның аты – Ольга Николаевна.

Ольга Николаевна мейірімді,ақылды адам.

Кітапханада оқырман залы бар.

Онда балалар,мұғалімдер журнал,газет оқиды.

2-топ: «Кітапхана»

Мынау кітапхана.

Кітапхана таза,әдемі,жарық.

Кітапханада кітап,журнал,газет көп.

Кітапханада кітапханашы жұмыс істейді.

Ол келген адамдарға кітап таңдауға көмектеседі.

Кітапханаға көп адам келеді.

Олар:оқушылар,мұғалімдер, ғалымдар,дәрігерлер,студенттер.

Кітапханада оқырман залы бар.

Онда газет,журнал,кітап оқуға болады.

3-топ: «Кітап»

Менің атым — Кітап.

Мен адамның досымын.

Мені адамдар жақсы көреді.

Маған арнап сөрелер жасайды.

Мен де адамдарды жақсы көремін.

Мен адамдарға білім беремін.

«Кітап — білім бұлағы» деген мақал бар.

Сен мені күт,жыртпа,таза ұста.

Сонда екеуіміз дос боламыз.

3-тапсырма : Мақалмен жұмыс «Кітап — білім бұлағы» .Дыбыстық талдау

  1. топ: Кітап — _____________буын 1-б-__________________2-б-_____________________

к- [к] -___________________________________________________________________

і [і] _________________________________________________________________

т [т] ___________________________________________________________________

а [а] ___________________________________________________________________

п [п] -____________________________________________________________________

__________әріп _________________дыбыс

2-топ:Білім — _____________буын 1-б-__________________2-б-_____________________

б- [б] -___________________________________________________________________

і — [і] — _________________________________________________________________

л — [л] — ___________________________________________________________________

і — [і] — ___________________________________________________________________

м — [м] -____________________________________________________________________

__________әріп _________________дыбыс

3-топ: Бұлақ — _____________буын 1-б-__________________2-б-_____________________

б- [б] -___________________________________________________________________

ұ — [ұ] — _________________________________________________________________

л — [л] — ___________________________________________________________________

а — [а] — ___________________________________________________________________

қ — [қ] -____________________________________________________________________

__________әріп _________________дыбыс

4-тапсырма: «Кілт сөздері» әдісі бойынша сұрақтарға жауап беру

1-топ: Сұрақтар:

кім,кімдер, кімнің,кімді ,не,нелер,нешінші,қандай,қайда, не істейді.

Біздің мектепте ______________ бар?

Ол ______________ қабатта орналасқан?

Кітапхана _________________________?

Кітапханаға _______________ келеді?

________________ кітапханашы жұмыс істейді?

Оның аты – ________________?

Ольга Николаевна _______________________ адам?

Кітапханада ____________________ бар.

Онда балалар,мұғалімдер ______________________________?

2-топ Сұрақтар:

кім,кімдер, кімнің,кімді ,не,нелер,нешінші,қандай,қайда, не істейді.

Мынау _____________________?

Кітапхана _____________________________?

_______________________ кітап,журнал,газет көп?

Кітапханада ______________________ жұмыс істейді?

Ол келген адамдарға ______________ таңдауға көмектеседі?

Кітапханаға көп адам ____________________________?

Олар _______________________________________?

Кітапханада _________________________ бар.

Онда _____________________оқуға болады?

3-топ Сұрақтар:

кім,кімдер, кімнің,кімді ,не,нелер,нешінші,қандай,қайда, не істейді.

Менің атым — ________________?

Мен ____________________ досымын?

Мені ________________ жақсы көреді?

Маған арнап _________________ жасайды?

Мен де ________________ жақсы көремін?

Мен адамдарға ________________ беремін?

____________________ мақал бар.

Сен _____________ күт,жыртпа,таза ұста?

Сонда екеуіміз ____________ боламыз.

ІІІ. Назарбаева Камила дайындаған видеороликті тамашалау «Біздің кітапхана»

VІ.Қорытындылау. «Сиқырлы қарындаш » тренингі бойынша әр топ өздерін бағалайды.

«Шыршаны безендіру» бойынша рефлексияны өткізу

VІІ.Балалардың презентациясын тамашалау.

Сабақтың өздік талдауы.

3 «Б» класта 13 оқушы бар. Сабаққа барлығы қатысты.

Оқушылар белсенді,зерек,қабілетті,білімдері орташа.

Сабақтың тақырыбы: Кітапханада

Сабақтың мақсаты: «Кітапханаға барамын» модуль бойынша алған білімдеріне қорытынды жасау.Грамматикалық тақырыптарды қайталау (дыбыстық талдау,буын талдауы)

Оқушыларға кітап,кітапхана,кітапханашы туралы білімдерін, түсініктерін кеңейте отырып, кітап оқуға шақыру ,оқушылардың қисынды ойлау қабілеттерін дамыту.

«Кітап білім бұлағы» деген мақалға сүйене отырып тәрбиелік әңгімелер жүргізу

Сабақтың көрнекілігі:слайдтар,суреттер,сызбалар,

Сабақ ойын, жарыс түрінде өткізілді.Сабақта пайдаланған әдіс-тәсілдер: «Ассоциация», «Кілт сөздері», «Ротация» әдістер бойынша,сұрақ-жауап,ауызекі сөйлеу,суретпен,сызбамен жұмыс.

« Сиқырлы қарындаш» тренинг бойынша балаларды бағаладым.Шыршаны безендіру бойынша рефлексия өткіздім. Сабақтың этаптары арасында бір-бірімен байланыс болды.Оқушыларды дұрыс,әдемі сөйлеуге дағдыландырдым.Сабақтың әр этабында көрнекілік болды.Әр оқушы өз пікірін айтып тақтаға шығаруға дағдыландырдым. Оқушыларға сабақ ұнады.Әр оқушы баға алды.Сабақта қойылған міндеттер толық іске асырылды деп ойлаймын.

Ссылка на материал: https://yadi.sk/i/j9YepNAwvJWqp


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *