Ваша заявка принята

В течении 3-18 часов на указанный емаил мы отправим реквизиты для оплаты

Краткосрочное планирование по казахскому языку на тему «Сыйлықтар»

Казахстан,Северо-Казахстанская область,Кызылжарский район

Боголюбовская средняя  школа

Учитель казахского языка и литературы

Сагандыкова Зайни Кемаловна

Мақсаты1) сыйлықтар туралы мәлімет пен  тұйық етістік туралы түсінік беру;

2) тақырыпқа қатысты сөздермен танысып, күнделікті өмірде орынды  қолдануға үйрету;

3)  сыйлық тарту айырмашылықтары туралы айту.

Оқыту нәтижесіТұйық етістіктің септелуін,тәуелденуін, жалпы тұйық етістіктің түрленуін біледі
Әдіс-тәсілдеріМиға шабуыл, қызығушылықты ояту,топтық жұмыс, жеке жұмыс, ой толғаныс.
Сабақ түріАралас сабақ  / баяндау, сұрақ-жауап/
Көрнекі құралдарСөздер, кесте, А4 қағаздары
Негізгі ресурстарОқулық, «Қазақ тілі мен әдебиеті орыс мектебінде» журналы, интернет материалдары
Негізгі идеялар«Сыйлықтар» сөзіне ассоциация құру, сөздер құрас-тыру,  мәтінді талқылау, сұрақтар қою.
Қамтылған модульдар

 

 

 Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ой-лауға үйрету, оқудағы басқару, көшбасшылық, ОүБ және оқуды бағалау.

 

Іс-шараларДиалог, кері байланыс, топтық жұмыс

 

Сабақ   барысы

КезеңдеріуақытыМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтарға бөлу

2 мин 

Ынтымақтастық атмос-ферасын құру.

Шаттық шеңберіне оқушы-

ларды шақырамын.

 

 

 

 

 

Допты бір-біріне беру арқылы жақсы тілектер айтқызу.

Түстер арқылы топқа бөлу

Амандасу

Амансың ба, алтын Күн?!

Амансың ба, көк Аспан?!

Амансың ба, Жер-ана?!

Амансың ба, достарым?!

Сіздерді көрсем қуанам!

Жылы тілектер айтады, түстерге байланысты топқа бөлінеді.

Білу 

4 мин

 Миға шабуыл, ассоциация  жасау, сөздер құрастыру«Сыйлықтар» сөзіне ассо-циация жасайды, сөздер құ-растырады
Түсіну

 

 

Қолдану

 

 

Сергіту сәті

15 мин

 

 

6 мин

 

 

2 мин

Мағынаны тану, мәтінмен топтық жұмыс ұйымдастыру

 

жұптық жұмыс , зерттеушілік диалогқа шақыру

«Жұмыр қылыш» бейнеролигі арқылы билетіп, көңіл күйін көтеру

Джигсо 1-әдісімен мәтінді топта, ұжымда талқылау.

 

Әр топ мәтін бойынша бір-біріне сұрақтар қояды

 

Оқушылар билеп, сергиді

Талдау 7 мин

 

 

Жеке жұмыс орындату

«Кім жылдам?» ойынын ұйымдастыру

Оқушылар жеке тапсырма-лар орындайды, көшбасшы-лар топ мүшелерінің жұмы-сын тексереді.
Жинақтау 5 мин

 

Ой толғаныс. Жаңа сөздерді қатыстырап, сөйлемдер құ-растыртамын.Жаңа сөздермен сөйлемдер құрастырады. Топтар бірін-бірі бағалайды.
Бағалау3 минСтикерлер таратылып бері-леді, алған әсерлерін жазып, тақтаға іледі, кері байланыс Бірін-бірі бағалайды.
Үй тапсырмасы1 минСөздерді  жаттау, ережемен танысу, есте сақтау. Сөздер-мен сөйлемдер құрастыруКүнделікке үй тапсырмасын жазады.

Скачать


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *