Ваша заявка принята

В течении 3-18 часов на указанный емаил мы отправим реквизиты для оплаты

Урок биологии на тему «Тіршілік анықтамасы, тіршілік деңгейлері»

Республика Казахстан,Актюбинская область,Темирский район,п.Шубаркудук
Средняя школа имени Жансена Кереева
Учитель биологии
Танатарова А.Х.

Сабақтың мақсаты: 1.Тіршілік туралы теориялық білімдерін толықтыру;
2.Тіршіліктің сан алуандылығы туралы түсінік бере отырып,
тіршілік деңгейлерін білуге қызығушылықтарын арттыру;
3.Тіршілік иесінің биологиялық түр ретінде маңызын білдіре отырып,
тіршілік иесін қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Тіршіліктің жаратылым суреттері бейнеленген слайдтар,тірек
сызбалар,тапсырмалар жазылған карточкалар.
Сабақтың әдістері: ойын,тірек сызбалар,сәйкестігін табу.
Сабақтың түрі: дамыта оқыту
Сабақтың барысы: I Кіріктірілген бөлім: Бағдарлау — мотивация.
1.тапсырма 2 ұпай
Ойын:« Миға шабуыл » 2 оқушы шығып тіршілік туралы не білетіндерін тақтаға жазады.
2тапсырма 5 ұпай Ойын: «Ой шақыру» сұрақтарға жауап беру
1. Тіршілік дегеніміз не?
2. Тіршілік иесінің қандай белгілері болады ?
3. Ф.Энгельстің пікірінше тіршілік дегеніміз не ?
4. «Тірі және өлінің химиялық құрам бірлігі» ұғымын қалай түсінесіңдер ?
5. Химиялық заттың қайсысы тіршілікке тән белгі болып табылады ?
ІІ Сараланған бөлім: Операциялық – орындаушылық.
1-ші тапсырма Тірек­ сызбамен жұмыс: 3 ұпай

Тіршілік деңгейлерін зерттейтін ғылымдарға сипаттама беріңдер
2-ші тапсырма 11ұпай
Тізбеде тіршілік құрылымдары көрсетілген.Тізбеге тірі материяның сәйкес келетін жаратылым деңгейін таңдап алып,анықтаманың жанына жазыңдар:
1.Торғай үйірі ___________________________________________________
2.Қылқанды орман _________________________________________________________
3.Мойынқұм шөлі __________________________________________________________
4.Цитоплазма,хлоропластар,ядро______________________________________________
5.Жүрек,бауыр,өкпе_________________________________________________________
6.Жер ғаламшары және ондағы тіршілік________________________________________
7.Хромосомалар және гендер_____________________________
8.Шығару жүйесі___________________________________
9.Амеба,кірпікшелі кебісше,хламидоманада___________________________
10. Оқушы Бауыржан_____________________________
11.Қазақстандағы тіршілік ететін ала қарғалардың барлығы______________________
3-ші тапсырма Оқулықпен жұмыс 3ұпай
Тіршілік деңгейлері Популяция.биогеоценоз Биосфера
Тірі – табиғат көптеген алғашқы заттардың тұрватын к.үрделі жаралымды өкімбилікті (иерархия) жүйе.Тірі табиғат әр алуандылығына қарамастан,бірнеше тірлік құрлым деігейлеріне бөлінеді.Олар: молекулалық , жасушалық, ағзалық, популияциялық – түрлік, биогенетикалық деігейлер.Бұл жүйелерде барлық негізгі тірлік қасиеттері бола тұра өздеріне ғана тән маңызды өзгешеліктері болады. Тіршілік жаратылым деңгейін ең кішісінен үлкеніне қарай атап, қысқаша сипаттайық.
Молекулалық — жасушалық – ұлпалық — мүшелік — ағзалық — популяциялыө — түрлік — биогеоценоздық— биосфералық (2 сурет)

III. Кіріктірілген. Рефлекциялық-бағалау
1тапсырма 5 ұпай
1.Сұрақтарға жауап беру.
-Тіршілік жаратылысын әртүрлі деңгейлерге бөлу нышандары қандай?
-Қандай тірлік жүйені ағзаға дейінгі деп аталады?
-Қандай деңгейді ең жоғары деп есептейді?
-Тіршілік деңгейлерінің арасанда бір-бірімен өзара байланыс болады ма?
-Тіршілік жаратылым деңгейлері қалай бірлесе бағынады және қандай ұстаным
бойынша бөлінеді?
2 тапсырма 3 ұпай Сәйкестігін анықтау 2 сыныпқа ортақ.Берілген ғылымдар жанына сәйкес келетін жаратылым деңгейлерін жазу.
Анатолия_____________________________________________________________
Цитология____________________________________________________________
Биохимия_____________________________________________________________
Экологя_______________________________________________________________
Молекулалық биология_____________________________________________________
Физиология_______________________________________________________________
Микробиология____________________________________________________________
Өзін-өзі бағалау парағының үлгісі

р/с
Тапсырмалар Мұғалім берген
ұпай саны Оқушының жинаған ұпай саны Баға
І-1 Ойға шабуыл 2 ұпай

І-2 Ой шақыру 5 ұпай
ІІ-1 Тірек сызба 2 ұпай
ІІ-2 Сәйкестігін табу 3 ұпай
ІІ-3 Оқулықпен жұмыс 2 ұпай
ІІІ-1 Танымдық тапсырма 3 ұпай

ІІІ-2 Сәйкестігін анықтау 3 ұпай
Барлығы 18 ұпай
Өзін — өзі бағалау жүйесі бойынша оқушылар өз жауаптарын жинаған ұпайлары арқылы мұғалімнің берген бағалау анықтағышына сүйене отырып, өзін-өзі бағалайды.
Бағалау «5»-18- 15
«4»-14-10
«3»-10-5
Үйге тапсырма:
§2 оқу.Әрбір тіршілік деңгейінің деңгейінің күрделенуіне байланысты өзіне тән құрылымдық ерекшеліктерін көрсететін кесте толтыру.

Скачать


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *