Ваша заявка принята

В течении 3-18 часов на указанный емаил мы отправим реквизиты для оплаты

Урок сольфеджио во 2 классе на тему «Интервалдар»

Казахстан,Восточно- Казахстанская область,с.Кокпекты
КГКП» Детская школа искусств»
Зам. директора по воспитательной работе, преподаватель сольфеджио
Таныбаева  Шарипа  Саруаровна

 Пәні: Сольфеджио, 2 сынып   ( домбыра сыныбы )

Оқыту мен тәрбиелеудің міндеттері:

1.Білімділік:

  • Музыкалы мәдениетті, теориялық сауатты болуды игерту
  • Музыкалық дыбыстарды ажырату

2.Дамытушылық:

  • Өзіндік ішкі мүмкіндіктерін толық пайдалана білуіне үйрету
  • Музыкалық қабылетін өсіру,іздену мен шығармашылық ойлауға жағдай туғызу

3.Тәрбиелік:

  • Оқылған  материалдарды қайта жаңғырту әдісімен берік             игертіп,оны қолдануды іске асыру
  • Өнерге деген талғамын қалыптастыру

Мақсаты:

Әуендік  құбылыстар  мен түсініктерді тану, жазба әуендерді көзбен оқу арқылы сараптама  жасау

  • Сольфеджио нәтижесінде шығарманы аспапта  сараптап шығару

  Сабақтың типі:

              Ізденіс сабағы

Сабақтын түрі:

  Білімді бекіту және іскерлікті қалыптастыру.

Әдіс- тәсілдер:

Коммуникативті әдіс. Музыканы саралау сұрактарын қою.

Ұжымдық  , топтық жұмыс

          Дидадактикалық көрнекілік  құралдары

  • Аудио аппаратуралары( слайд)
  • Репродукциялық(көрсетпе) карточкалар, жетондар
  • Ноталық материалдар
  • Буклет

 

Сабақ барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі
  • Музыкалық сәлем  (психологиялық
  • Оқушыларды ұжымдық топпен орналастыру, түгендеу.
  1. Негізгі кезең:
  • Сабақ жүесінен хабарлама

 

II.Үй жұмысын тексеру

  • Білім тексеру үшін үлестірмелі  карточкалар  тарату :

 

 

Музыкалық интервал (лат. intervallum — арасы,қашықтық,айырмашылық) — белгілі биіктікте орналасқан екі дыбыстың арасындағы арақатынасы .

Интервалдар    әуендік  және гармониялық болып  екіге  бөлінеді

Әуендік бірінен кейін бірінің әуенді, сазды биіктікте  орналасуын  айтамыз:

 Гармониялық интервал деп  тігінен жазылған екі дыбыстың бір уақытта үндесуін айтамыз:

Интервалдың астыңғы дыбысын-интервалдың негізі деп, үстіңгі биіктіктегі дыбысын -интервалдың шыңы деп атайды

жоғарлау шыңы             төмендеу  шыңы

 

негізі                                                  негізі

 

 

Жай интервалдар:

Октаваның ішінде  құралған интервалдарды жай интервалдар дейміз. Іс жүзінде- сегіз жай интервал бар

 

Интервалдардың сандық  және сапалық  қасиеттері:

 

Барлық музыкалық интервал сандық және сапалық сияқты екі қасиетпен өлшеніп, анықталады

Сандық деп интервалдың қанша дыбыстан құрылғанын көрсететін қасиетін айтады:

Прима — 1, бірінші

Секунда — 2, екінші
Терция — 3, үшінші
Кварта — 4, төртінші
Квинта — 5, бесінші
Секста — 6, алтыншы
Септима — 7, жетінші

Октава — 8, сегізінші

Интервалдар   атауы

 

Қысқаша таңбалануыДыбыс  қатарының аралығы
Чистая  прима-таза примаТ.10 тон
малая секунда-кіші секундаК.20.5 тон
большая секунда-үлкен секундаҮ.21   тон
малая терция-кіші терцияк.31,5 тон
большая  терция-үлкен терция.32 тон
Чистая кварта- таза квартат.42,5
Увеличенная кварта-  ұлғайтылғанквартаҰ.43 тон
Уменьшеная  квинта  —Аз.53 тон
Чистая квинта   — Таза квинтаТ.53,5 тон
малая секста-кіші  секстаК.64 тон
большая секста-үлкен секстаҮ.64,5 тон
малая септима-кіші  септимаК.75 тон
большая септима-үлкен септимаҮ.75,5 тон
Чистая  октава-таза октаваЧ.86тон

 

 

  1. Қорытындылау

 

Сабақты  тиянақтау  үшін — сөзжұмбақ  арқылы  сабақты  қорытындылау (№1Сурет -ойынды қолдануға болады; оқушының жауабы бойынша,фишкларды жүргізіп отырады)

1.Екі дыбыстың үндестігі немесе екі дыбыстың аралық қашықтығы?

2.Бір дыбыстың екі рет қайталану аралығы қандай?

  1. Егер интервал дыбыстарын бөлек алсақ қандай аралық?

4.Қатар тұрған үш дыбыстың аралығы дегеніміз не?

5.Қатар тұрған алты  дыбыстың аралығы дегеніміз не?

  1. Қатар тұрған төрт дыбыстың аралығы дегеніміз не?
  2. Қатар тұрған бес дыбыстың аралығы дегеніміз не?
  3. Қатар тұрған екі дыбыстың аралығы дегеніміз не?
  4. Егер интервал дыбыстарын бір мезгілде алсақ қандай аралық?

 

 

V.Бағалау

Үйге тапсырма

Скачать


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *