Ваша заявка принята

В течении 3-12 часов на указанный емаил мы отправим реквизиты для оплаты.
Ожидайте, мы обязательно с вами свяжемся!

Құстар- біздің досымыз

Тулегенова Кымбат Жанабаевна
Учитель казахского языка
КГУ «Боровская начальная школа»
с. Чернозубовка, район им. Г.Мусрепова , СКО, Казахстан

Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары

3.​1.​3.​1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны
бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі
бойынша иллюстрациялар орналастыру/кесте толтыру/ мазмұндау
3.​2.​3.​1 белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасын
түсіну және олардың ойын толықтыру
3.​5.​1.​2 өз бетінше шағын мәтіннен көптік/ тәуелдік/септік/жіктік
жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану

Сабақ мақсаттары Оқушылардың барлығы: тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінеді,

қолдау арқылы диалогқа қатысады
Оқушылардың көпшілігі: тыңдаған мәтін мазмұны бойынша
сұрақтарға жауап береді, диалог барысында сұрақтар қояды,
сөздерге қоымшаларды дұрыс жалғайды
Оқушылардың кейбірі: тақырыпқа қатысты қосымша ақпарат
айтады, диалог барысында өз ойын түсінікті жеткізеді.

Бағалау критерийлері Тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінеді.
Тақырып бойынша диалогқа қатысады.
Сөздерге қосымшаларды дұрыс жалғайды.
Лексикалық минимум Көгершін, құстар, қорғайды,тоқылдақ, қарлығаш
Грамматикалық минимум Тәуелдік жалғау
Біздің дос+тар+ы
Сендердің дос+та
Олардың дос+тар
Жіктік жалғау
Мен қорғаймын
Сен қорғайсың
Ол қорғайды

Құндылықтарды дарыту Қоршаған ортаны қорғау
Пәнаралық байланыс дүниетану
Бастапқы білім Жәндік жанды табиғатқа жатады ма?

Сабақтың барысы

Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы “Сұрақ – жауап” ойыны.

Ойынның мақсаты: Сұрақтарға дұрыс, әрі тез жауап беруге
дағдыландыру.
Ойынның шарты: Сыныпты екі топқа бөлу. Әр топқа сұрақтардың
жауаптары жазылған карточкалар тарату. Сұрақ оқылғаннан кейін
оқушылар дұрыс жауабын көрсетеді. Қай топтың дұрыс жауаптары
көп болса, сол топ жеңеді.

Керектісөз
дер:
ауылда,
мал,
қой,
сиыр,ешкі,
жылқы,лақ
,иә,

Сұрақтар:

  1. Сенің атаң қайда тұрады?
  2. Қорада нелер бар?
  3. Қандай үй жануарларын білесің?
  4. Ешкінің төлі?
  5. Құмырсқа мен ара жәндікке жата ма?
  6. Жәндік қандай табиғатқа жатады?
  7. Ара гүлден не жинайды?
  8. Сенің досың бар ма?
    Үй тапсырмасын тексеру.
    Кел, жаттайық!,КеАра туралы л,жатт
    Гүлден жинап шырынды
    Бал береді аралар.
    Тисең, шағып алады,
    Жоламаңдар, балалар!
    Сабақ мақсатымен таныстыру
    Тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінемін.
    Тақырып бойынша сөздерді дұрыс қолданамын.
    Заттың қимылын білдіретін сөздерді қолданамын.

шырын,бар

Өлең

Сабақтың ортасы Жаңа сөздерді суреттер арқылы меңгерту

Көгершін, тоқылдақ, қарлығаш — құстар. Олар — біздің
достарымыз.
Құстар табиғатты қорғайды.
Тыңдалым
Тыңдалымдағы тапсырма
Сұрақтар қою арқылы сабақтың тақырыбын әрі қарай жалғастыру
 Қандай құстарды білесіңдер?
 Құстардың қандай пайдасы бар?
 Құстарға қандай қамқорлық жасайсыңдар?
Тыңдалым тапсырмасы
Мәтінді 2 рет тыңдайды және мәтін мазмұны бойынша сөйлемдерді
толықтырады.
Тыңдалым мәтіні
Тоғайда әртүрлі құстар бар. Құстар жанды табиғатқа жатады.
Құстар табиғатты қорғайды. Құстарды адамдар қорғайды.
1 сәуір – құстарды қорғау күні.
Керекті сөздер: не? нелер? кім? қандай? нені?
Дескриптор:

Суреттер

Оқулық

Сұрақтар

Оқулық
Дәптер

 Мәтін мазмұны бойынша сөйлемді толықтырады.
 Сұрақтарды сөйлемде дұрыс қолданады.
 Суреттердің ретін анықтайды.
Сөйлемдер:

  1. Тоғайда … бар?
  2. Құстар … табиғатқа жатады?
  3. Құстар … қорғайды?
  4. Құстарды … қорғайды?
  5. 1 сәуір … күн?
    Бірнеше оқушы жауаптарын оқиды (бір сөйлемнен), қалғандары өз
    жауаптарымен салыстырады, дұрыс/бұрыстығын анықтайды.
    Тыңдалымнан кейінгі тапсырма
    Суреттерге қарап, сөйлемдерді толықтырады. Суреттердің ретін
    анықтайды.

Бірнеше оқушы өздерін дескриптор бойынша бағалайды.
Кері байланыс
Тапсырманы орындау қиын болды ма?
Оқылым. Мәтінді оқып,әр сөйлемге сұрақ қояды.
Оқылым мәтіні
Құстардың пайдасы көп. Тоқылдақ ағашты қорғайды. Оны «орман
дәрігері» деп атайды. Қарлығаш егінді қорғайды. Көгершіндер
бұрын хат тасыған. Құстар да жанды табиғатқа жатады.
Тапсырманы орындап болған соң, сұрақтың деңейін 1- 3 балл
аралығында бағалайды. Қабылдау деңгейлері жоғары оқушылар
жабайы құстар туралы, пайдалы құстар туралы білетін
ақпараттарымен бөліседі.
Тапсырманы өзбетінше орындамас бұрын,
Бір, екі, үш –  (мәтінге сәйкес іс-әрекеттер жасау)
Қарлығаш боп ұш.
Төрт, бес, алты – 

Суретті
сөйлемдер

Оқулық

Сергіту

Қарлығаш боп қалқы
Жеті, сегіз, тоғыз,он – 
Қарлығаш боп қон
Сергіту ойынын ойнату. Бұдан кейін әр оқушы өздігінен көп
нүктенің орнына тәуелдік жалғауын қойып жазады.
Құстар — менің дос… .
Құстар — сенің дос… .
Құстар — оның дос… .
Құстар- біздің дос….
Тақтадағы дұрыс жауапты қарап, өзін-өзі тексереді.
Айтылым. Диалог құрайды. Төмендегі сұрақтарды қолдану:
 Сен қандай құстарды білесің?
 Құстардың табиғатқа қандай пайдасы бар?
 Саған қандай құс ұнайды?
 Құстар неге жанды табиғатқа жатады?
Сабақты бекіту
Құстардың атауларын тыңдап, суретпен сәйкестендіреді.
Дәптер

Суреттер

Сабақтың соңы Үй тапсырмасы

4-тапсырма. Сурет бойынша сөйлем құрайды.
Үлгі: Бұл- көгершін. Ол хат тасиды.

Рефлексия

Саралау – оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді
жоспарлайсыз? Қабілеті
жоғары оқушыларға қандай
міндет қоюды жоспарлап
отырсыз?

Бағалау – оқушының материалды
меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?

Денсаулық және
қауіпсіздік
техникасының
сақталуы

Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушының барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушының жетістік/ қиындықтары туралы нені
білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

(Просьба не дублировать сообщения, мы отвечаем в течении 1-3 часов)

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *