Ваша заявка принята

В течении 3-12 часов на указанный емаил мы отправим реквизиты для оплаты.
Ожидайте, мы обязательно с вами свяжемся!

Ер есімі ел есінде

Казахстан,Восточно-Казахстанская область,город Зыряновск
КГУ «Средняя школа № 11 города Зыряновска»
Учитель казахского языка и литературы
Дююсова Алмагуль Распековна

Тақырыбы:

Ұлы Отан соғысындағы Қазақстан батырлары. Қ. Қайсенов.

Б. Момышұлы.

Мақсаты:

  1. Оқушылардың Ұлы Отан соғысындағы батырлар және Б. Мамышұлының өмір баянымен таныстыру жаңа сөздерді сөз тіркестерімен
  2. Жазушының Отан сүйгіштігі арқылы оқушыларға эстетикалық тәрбие беру, оларда осы қасиеттерді қалыптастыру
  3. Оқушылардың ойлау қабілетін тіл байлығын дамыту. Сөздік қорын толықтыру. Ауыз екі тілде сөйлей білуін дамыту.

Көрнекілік: Суретер, сызбалар, мәтіндер.

 

I Ұйымдастыру. Оқушылардың әзірлігі.

Сөйлесу. Т/д – Қай республикада тұрасың?

  • Қазақстан Республикасының рәміздері қандай?
  • Байрақта не бейнеленген?
  • Елтаңбанда не бейнеленген?

 

II Үй тапсырмасын тексеру. Алдыңғы сабақтарда танысқан ақын – жазушыларың өмірі мен шығармашылығын қорытындымыз.

Қандай қазақ ақын жазушыларының өмірі және шығармашылығыне мен таныстық?

  1. Ы. Алтынсарин кім? Өмірі туралы не білесіңдер? Оның қандай еңбектері бар?
  2. А. Құнанбаев кім? Өмірі туралы не білесіңдер? Оның өңбектері өзіміздең жерлес жазушы О. Бөкей туралы не білесіңдер? Қандай еңбектері бар?

 

III Үй тапсырмасын қортындылау.

А. Құнанбаев, Ы. Алтынсарин, О. Бөкейдің көптеген еңбектерімен таныстық.

 

Бүгін біз сендермен «Ұлы Отан соғысының» батырлары және жазушылары мен танысамыз.

 

Жаңа сабақ.

Эпиграф.

  1. Бұзып – жарып қоршады,

Жолсыз жерден жол салды.

Достар түгіл ерлігін.

Қарсы да естіп тамсанды.

  1. Сөздік.

Бұзып – жарып қоршады – прорвав окружение

Жолсыз жер – непроторенная дорога

Тамсанды – восхищался

Достар түгіл – не только друзья

  1. Қысқаша ұлы Отан соғысы туралы.

1941 – 1945 жылдардағы Ұлы Отан соғысында қаншама Қазақстан жауынгерлері қаза тапты. Сол жауынгерлеріміздің Отанға деген шексіз берілгендігінің арқасында біз берген осындай бақытты, тәуелсіз ел болдық.

Батыр қыздары туралы ,олар қандай болған?

Әсіресе, Әлия мен Мәншүк сынды қазақтың батыр қыздарын ерекше  айту керек. Нәзік жанды аруларымыз Отан үшін жандарын берді, бірақ олардың өшпес ерлігі мен есімі ел жанында мәңгілік қалды. Олардың алдында бас иіп, тағзым ету — әр қазақтың абыройлы міндеті.

  1. Кольцов туралы. Катя Н. сұрақ жауап.

Мәтінді.

2 топқа 2 батырды берін сол бойыншажұмыс жүргізу.

I топ. Қ. Қайсенов

ШҚО Ұлан ауданындағы «Асубұлақ» ауылында 1918 жылы 23 сәуірде дүниеге келген. 1934 жылы мектепті бітіріп, Өскемен қаласында саяси – ағарту техникумына оқуға түсті. 1941 – 1945 жылдары соғыста болды. Ол партизан отрядының командирі болған, көптеген – медальдармен марапатталған. Батыр ата 39 кітап шығарған жазушы. Өйткені ол ерлік туралы жазған «Жас партизандар», «Жау тылында», «Ақжал аузында», «Днепрде» және т.б.

Ең бастысы ол кісігі Н.Назарбаевтың жарлығымен «Халық қаһарманы» деген ең жоғары атақ берілген. Ол 2007 жылы қайтыс болды.

Сөздік жұмысы:

Саяси – ағарту техникумы – техникум политпросвещения

Жарлығы – указ

Жоғыры атақ – высшая награда

 

II топ. Б. Момышұлы

Бауыржан Мамышұлы 1910 жылы Жамбыл облысы, Жуалы ауданында дүниеге келген. Ол жасынан оқуға зерек болған. Ол – Ұлы Отан соғысының жауынгері, Совет жазушысы Б.М. Ұлы Отан соғысына қатысып, Отанымызды жаудан қорғаған. Панфиловтың полкында дивизия командирі болған. Майданда дарынды қолбасшы, ер жүрек, батылдығын көрсетті. Ерлігі үшін оған «Кеңес Одағының Батыры» деген атақ берілді. Сонымен бірге Бауыржан Момышұлы – атақты жазушы. Жазушы соғыста елін қорғағын жауынгерлердің ерлігі мен достығын жазған.

 

Зерек – одареный

Ер жүрек – храбрый

Қолбасшы – полководец

Ерлік – подвиг

а) сөздік жұмысы

ә) мәтінді оқып аудару

б) сұраққа жауап

Екі топқа хронологиялық кесте

 

I — Қ. Қайсенов

II — Б. Мамышұлы

 

2 топ бірге диалог құрастыру

 

Қысқаша сабақты қортындылап сызба  б/ша әңгімелеу.

 

I топ – жерлестеріміз

II топ – Қазақстандық батырлар

 

2 топтағы балаларды бағалап, қорытындылап үйге тапсырма беру.

Үйге тапсырма. «Біздің жерлестеріміз» деген тақырыпта қысқаша шығарма.

Скачать

(Просьба не дублировать сообщения, мы отвечаем в течении 1-3 часов)

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *