Ваша заявка принята

В течении 3-12 часов на указанный емаил мы отправим реквизиты для оплаты.
Ожидайте, мы обязательно с вами свяжемся!

Үй жануарлары

Казахстан, Северо-Казахстанская область,  с. Саумалколь

Саумалкольская средняя школа №1

учитель казахского языка и литературы

Сафарова Сания Мавлетовна

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 1.1.2.1. Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1.1.4.1.Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну.

1.2.3.1.Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну жəне тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру.

1.3.4.1.Мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар қою.

1.5.1.4. Мұғалімнің көмегімен сөйлеу барысындағы сілтеу есімдіктерін дұрыс қолдану.

Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар:

Үй жануарларын атай алады, олардың санын атай алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Тақырып бойынша сөйлесе алады, үй жануарларына қатысты сұрақты дұрыс қоя алады.

Кейбір оқушылар:

Үй жануарлары туралы қосымша мәлімет біледі, оларды өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады.

Сабақтың барысы  
Сабақтың кезеңдері Жоспарланған жұмыс Ресурстар
Сабақтың басы

(2-5 минут)

(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру.

        Салем саған алтын күн!

        Салем саған көк аспан!

        Салем саған достарым!

        Сәлеметсіз бе мұғалім!

Сабақ мақсатымен таныстыру.

 
Сабақтын ортасы

6-40 минут)

(МК, Ұ) ТКО әдісі.

Мұғалім оқушылардың назарын оқулықтағы 1-тапсырмада берілген сөйлемдерге аударады. Осы үлгі арқылы оқушылар үй жануарларын атай алуға үйренеді, мысалы: Мынау – түйе. Мынау – жылқы. Мынау – қой. мынау – ешкі. Мынау – сиыр. Оқушылармен суреттер бойынша сөздерді тыңдау, қайталау жұмыстары жүргізіледі.

Ойлау дағдыларының деңгейі Бағалау критерийі
Колдану Тындаған/көрген материалды түсінгенін түрлі әрекеттер арқылы көрсетеді.

Тапсырма

Бейнематериалды мұқият қараңыз. (https://www.youtube.com/watch?v=5OVKAobiyIg) 4-6 минут

Бейнематериал бойынша сөйлемдердің дұрыс немесе бұрыстығын анықтаңыз. Егер сөйлем дұрыс болса, жасыл белгіні, ал бұрыс болса қызыл белгіні көтеріңіз.

1. Кішкентай қозы анасына қарай жүгірді.

2. Әтеш құлыншақ пен бұзауды оятты.

3. Сүйкімді құлыншақ пен бұзау бірге ойнады.

4. Әдемі ақ тауық ән айтты.

5. Фермада құстар жоқ.

·         Фермада қандай жануарлар мен құстар бар? Дұрыс жауаптарды қоршап сызыңыз.

Сиыр, бұзау, арыстан, құлын, қозы, түлкі, тауық, қой, түйе, бота, үйрек, балапан.

Бағалау критерийлері Дескрипторлар Ұпай
Тындаған/көрген материалды түсінгенін түрлі әрекеттер арқылы көрсетеді. — сөйлемдердің дұрыс/бұрыстығын анықтап, белгімен көрсетеді; 1

 

 

— берілген сұраққа жауап бере отырып, сөздерді табады; 1

Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам!»

 

(МК, Ұ) Осыдан кейін мұғалім оқушылардың назарын «Есте сақта!» айдарына аударады. Яғни ма, ме, ба, бе, па, пе шылауларын қолданып сұраулы сөйлемді қалай айту керек екенін үйретеді. Оқушылар Мынау сиыр ма? Мынау жылқы ма? Мынау қой ма? Мынау түйе ме? Мынау ешкі ме? деп айтып жаттығады. Мұғалім бұл сұрақтарға Иә немесе Жоқ деп жауап беру керек екенін еске салады.

 

(МК, Ж) 2-тапсырмада мұғалім оқушыларды үлгі бойынша сөйлесуге үйретеді. Мұғалім суреттер арқылы оқушыларды «Ия, бұл – сиыр», «Жоқ, бұл сиыр емес» деп жауап бере алуға үйретеді. Мұғалім алдын ала үй жануарлары бойынша карточкалар дайындап қояды, оқушыларға таратып береді. Оқушылар жұптасып, сұрақ қойып, жауап бере алуға жаттығады.

Қалыптастырушы бағалау: смайликтер арқылы

 

(МК, Ұ) 3-тапсырмада оқушылар Неше? сұрағына жауап беруге жаттығады, сандарды қайталайды. Алдымен мұғалім оқушылардың назарын 1-ден 10-ға дейінгі сандарға аударады. Содан кейін оқушылар неше ұй жануары бар екенін айтады. Оқушылардың жауаптары: Бес жылқы. Жеті қой. Алты ешкі. Үш түйе. Екі сиыр.

Ойлау дағдыларының деңгейі Бағалау критерийі
Түсіну және қолдану Үй жануарларды атап, сандарды қайталайды.

 

Бағалау критерийлері Дескрипторлар Ұпай
Үй жануарларды атап, сандарды қайталайды — 1-ден 10-ға дейін санайды. 1
— үй жануарларды атайды. 1
-үй жануарлардың санын айтады 1

 

Қалыптастырушы бағалау: «Бас бармақ!»

 

(МК, Ұ) 4-тапсырма арқылы оқушылар жаңа тақырып бойынша сөйлесу үлгісін бір диалог ішінде қайталайды. Оқушылар мынадай дағдыларды меңгеруі тиіс: мұғалімнің сұрақтарына (Мынау қой ма? Неше қой?) жауап бере алу, өзі сұрақ қоя алу дағдыларын жетілдіре түседі.

(МК, Ұ) Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі.

(Ө)Қосымша тапсырма арқылы оқушылар сабақта алған білімдерін бекіте түседі. өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады.

Оқулық

 

Үй жануарлардың суреттері карточкалары

Аудиодиск 4.1.1;

 

 

 

 

 

 

 

Бейнематериал

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Үй жануарлардың суреттері

карточкалары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аудиодиск

4.1.4;

 

 

 

№1 жұмыс дәптері

Қосымша тапсырма: 4.1.

 

(Қ) Сабақты қорытындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады. Оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.  
Қосымша ақпарат
Қорытындылау Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз. Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? Неге?

2.Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?

 
Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе не?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1:

2:

Ссылка на материал: https://yadi.sk/i/LKtKvt583DpksR

(Просьба не дублировать сообщения, мы отвечаем в течении 1-3 часов)

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *