Ваша заявка принята

В течении 3-12 часов на указанный емаил мы отправим реквизиты для оплаты.
Ожидайте, мы обязательно с вами свяжемся!

Ойнайық та, ойлайық!

Казахстан, Павлодарская область, г. Экибастуз

Ясли-сад №12 «Арай»

Воспитатель

Абдархманова  Гайни  Толеубаевна

Тақырыбы  Ойлан да орында .
Мақсаты  — топтастыруды,жалпылауды  үйрету ;

— ойлау қабілеттерін дамыту.

-досына көмек ете білуге тәрбиелеу

Қажетті құрал – жабдықтар,

көрнекіліктер

математиклық таяқшалар,сызбалар
Билингвальды компонент таяқшалар-палочки

 

Іс – әрекет кезеңдері        Тәрбиешінің іс — әрекеті Балалардың іс — әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылық  -«Шеңберге жина» -ойыны.Шеңбердің ішіндегі суретті қарап, айналадан сол топқа жататың заттарды іздеп ,жинау Шеңбердің ішіндегі суретті қарап, айналадан сол топқа жататың заттарды іздеп ,жинайды
 Ұйымдастыру –іздесніс

Негізгі бөлім

1тапсырма – Жалпылап,топтасыр

Билингвальды компонент: : таяқшалар-палочки

тапсырманы -Тез орындаған балаға  машинаны құруды ұсынады.

2Тапсырма: үйлерге жақсылап қарандар, қай үйге не жетіспейдінің тауып, таяқша арқылы толықтыр.

Сергіту сәті:                                                                                         Апам үшін күнде мен
Отын ағаш жарамың
Су құямын гүлге де
Дүкенге де барамын
Сыпырамын үй ішін
Жуам ыдыс-табақты
Жылай қалса бөпемді
                                                                    Жұбатамын ойнатып.

2 тапсырма –Кімнің кемесі?

3тапсырма

-мына заттардың арасынан керектісін танда. Неге олай ойлайсын?

Заңдылықты тауып,топтастырады,жалпылайды.

 

 

 

-сөздерді қайталап айтады –ерте бітіргені машина бейнесін құрады

Тапсырманы орындайды

-Сөзерге сай қимылдар жасайды

 

 

Алдында жатқан суреттегі бейнеде не көріп түргғаның және қай кемені қай балаға жіне неге беретінің айтады.

Зейін салып қарайды да, дәл сондайын тауып көрсетеді

Рефлексиялық-түзетушілік  -тапсырмалар ұнады ма сендерге?                                                        -Оларды орындау ұшін сендер ойландын дар ма жоқ ойланбастай істей салдындар ма?  Тасырмалар ұнады                оларды орындамас бұрын ойланып алдық

Күтілетін нәтиже:

Біледі керекті заттарды жинау үшін оларды ұқсастығын айырып алу керектігін
Игереді зейн салып тапсырманы қарап алу,ойлану керектігін
Меңгереді тапсырмаларды дұрыс орындауды.

  

Күні,айы,жылы  
Вариатівтік компонент Ойнайық та ойлайық!
Тақырыбы «Таяқшалар»
Мақсаты — математика таяқшалар арқылы бейне жасауды үйрету ;

— ойлау қабілеттерін дамыту.

-досына көмек ете білуге тәрбиелеу

Қажетті құрал – жабдықтар,

көрнекіліктер

математиклық таяқшалар,сызбалар
Билингвальды

компонент

таяқшалар-палочки

 

Іс – әрекет кезеңдері             Тәрбиешінің іс — әрекеті Балалардың іс- әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылық  — «Ғажайып қапшық» —  дидактикалық ойынын: Қолымен зарттеп,сипау арқылы қапшықта жатқан затты таып , көрсету,атау. Балалар ойынды қызыға ойнайды.
Ұйымдастыру –іздесніс

Негізгі бөлім

Бүгін біз математикалық таяқшалармен сурет құрамыз,ол үшін алдымен сызбамен танысайық.                                                            –Не құрыпты?                                                                                    -Қандай пішін шықты?                                                                                -3 бұрышты неще таяқшадан жасаған?                                                                                       Неше үшбұрыш?                                                                              -Барлығы да бірдей болды.

-Енді келесі сызбаға қарап  бейне құрындар.                                          -Ненін суреті шықты?

Билингвальды компонент: : таяқшалар-палочки тапсырманы -Тез орындаған балаға  машинаны құруды ұсынады.                                                              Тапсырма: үйлерге жақсылап қарандар, қай үйге не жетіспейдінің тауып, таяқша арқылы толықтыр.                                                         Сергіту сәті:                                                                     Апам үшін күнде мен                                                Отын ағаш жарамың                                                               Су құямын гүлге де                                               Дүкенге де барамын                                                   Сыпырамын үй ішін

 

Шырша

-Үшбұрыштар                         -3үшбұрыш

-үйдін суреті

 

сөздерді қайталап айтады –ерте бітіргені машина құрады                                    Тапсырманы орындайды

 

 

Сөздерге сай қимылдар жасайды

  Сыпырамын үй ішін    Жуам ыдыс-табақты
Жылай қалса бөпемді  Жұбатамын ойнатып.

2 тапсырма

3тапсырма

-мына заттардың арасынан керектісін танда. Неге олай ойлайсын?

 

 

 

Зейін салып қарайды да, дәл сондайын тауып көрсетеді

Рефлексиялы              қ-түзетушілік  -тапсырмалар ұнады ма сендерге?                                                        -Оларды орындау ұшін сендер ойландын дар ма жоқ ойланбастай істей салдындар ма?  Тасырмалар ұнады                оларды орындамас бұрын ойланып алдық

Күтілетін нәтиже:

Біледі керекті заттарды жинау үшін оларды ұқсастығын айырып алу керектігін
Игереді зейн салып тапсырманы қарап алу керекткті
Меңгереді тапсырмаларды дұрыс орындауды.

Ссылка на материал: https://yadi.sk/i/0YByZ_8J3JZPy5

(Просьба не дублировать сообщения, мы отвечаем в течении 1-3 часов)

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *