Ваша заявка принята

В течении 3-18 часов на указанный емаил мы отправим реквизиты для оплаты.
Ожидайте, мы обязательно с вами свяжемся!

Қазақ отбасындағы музыкалық аспаптар

Қазахстан, Акмолинская область, Жаркаинский район

Зерноградская ООШ

Учитель казахского языка и литературы

Ибраева Гулаим Булебаевна

Жалпы мақсаты

Білімділік:Қазақ халқыныңмузыкалық аспаптары туралы түсінік беру.

Дамытушылық: оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік: ұлттық өнерді қастерлеуге және өнер адамдарына деген сүйіспеншілігін арттырып,оларды құрметтеуге тәрбиелеу.

Оқу нәтижесі

1.Өзге ұлт балаларының қазақ отбасындағы музыкалық аспаптары туралы білімдері кеңейеді.

2. Сауатты сөйлеуге ынталанады.

3. Бірлесе жұмыс жасауға тырысады.

4. Уақытты үнемді пайдалануды үйренеді.

5. Білімдерін ортаға салып, ой-пікірлерін қорытындылайды.

6. Ұжымдасып еңбек етуді үйренеді.

Түйінді идеялар

Сабақтың айдары: 

Домбыра қайда барсам тастамаймын,

Ән менен сенсіз өлең бастамаймын.

Екі ішек,он бір перне,бір тиекпен,

Сайрасам қызыл тілмен аспандаймын.

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары

Мұғалім немен айналысады

Оқушылар немен айналысады

І. Ұйымдастыру кезеңі

Сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру.

Оқушыларды ортаға шақыру.

Шаттық шеңбері.

ІІ Үй тапсырмасын тексеру.

өлеңді жаттап келу.1,2 санына бөліну арқылы.

Қызығушылықты ояту сатысы

АКТ

Мағынаны тану кезеңі

1-кезең.
Ойлы болсаң, озып көр.
«Зерек» викторинасы.

Өнер деген не?

Күй-

Күйші-

Күйлер-

Құрманғазының шәкірті-

Қазақтың әйгілі күйшілері-

ІІ кезең. Өзге тілдің бәрін біл…
Жұмбақты дауыстап оқып жауабын орыс тілдеріне аударып арнайы қаламмен жаз.
1.Ұзын мойын екі ішек

Қатар-қатар текпішек.

Басып көрсең бір-бірлеп,

Үн шығады күмбірлеп.

2.Тиіп кетсе жылаған,

Дауысы көпке ұнаған

3.Дауысы бар,жаны жоқ,

Шертсең күйі,әні көп.

4. Жеті шектен жеті түрлі үн шығар,

Әуезінен жеті түрлі мұң шығар.

Ойнап кетсең,түрлі-түрлі жыр шығар

Бұл қандай аспап?

5.Бас,құлақ ,мойны бар,

Үп-үлкеншанағы бар.

Ысқышпен ысқанда

Әндетіп шығар тағы әні бар.

Топтастыру

Сергіту сәті
Қобыз

III кезең.
«Тіліңді таза сақта!»
Диалог құру. Жұптық жұмыс.

.

IV кезең
«
Сөйле тілім» берілген сөз тіркестерінің сәйкестерін арнайы қалам арқылы тауып қосыңдар

Дина Нүрпейісов+ домбырашы,композитор

Дина +8-9 жасында домбыра тартқан

Домбыра +қос ішекті аспап

Дауылпаз+ұрып ойнайтын аспап

Үрмелі аспап+сыбызғы

V кезең. «Кім, тапқыр?»

«Оңнан солға,солдан оңға оқығанда сол сөз шығады»

Қырық,

Қызық,

Қабақ,

Ана,

Ата,

Апа

Ара.

Ала,

нан, керек,көк,қазақ

YI«Венн диаграммасы»

Орыс халқының

3 ішекті

Шығарма,

өлең

Қазақтың ұлттық

Аспабы

2 ішекті

Күй.өлең

ИНСЕРТ тәсілі мәтін

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Кері байланыс

Бағалау

  1. Оқушылармен амандасу, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Гимнін орындайды.
  2. Шаттық шеңберін құрайды, жылы лебіздер айтады.

3. Тренинг.Тақырып бойынша оқушылар өздері жүргізеді.

Балалар өлеңді жатқа айтып береді.

Балалар жұпқа

Смайликтербағаланады.Өздері бағалайды

«Қазақтың әйгілі күйшілері»

суреттер

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Оқушылар жұмбақ шешеді,жауабын орыс тілдерінде жазады.

«домбыра,жетіген,қобыз,қазақтың музыкалық аспаптары,дауылпаз»

Видиоролик «қобыз»

Диалог құрады.жұппен оқиды.

Сөз тіркестерін тауып қаламмен қосады.

Сөздерді аударады.

Домбыра, балалайка

Мәтінді тәсіл бойынша талдау.

Оқушылар бір-біріне тілектер білдіреді.

Оқушылар сабақтың қалай өткендігі жөнінде пікірін стикерге жазып, тілек білдіреді, тақтаға іледі.

Бағалау смайликтері бойынша оқушылар өздерін бағалайды, оқиды.

Үйге тапсырма:

Нақыл сөздер жаттау

Поделиться ссылкой:


Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *