Поурочный план “Өсімдік – тірі организм”
Тақырыбы: Өсімдік – тірі организм
Мақсаты:Отан туралы білімдерін кеңейту, сыни тұрғыдан ойлауды дамыту,патриоттық сана сезімді ояту.
Сабақ түрі: жаңа сабақ
Құрал-жабдықтар: суреттер, А-3, маркер, желім, қайшы,қосымша материалдар
Әдіс-тәсілдер: СТО, АКТ-ны қолдану
Күтілетін нәтиже: өсімдіктер туралы мағлұматтарын кеңейту, топта,жұппен жұмыс
Уақыты |
Ұйымдастыру |
Жұмыс кезеңдері |
Мұғалім іс әрекеті |
Оқушының іс әрекеті |
Қолданылатын модуль |
Бағалау |
2 мин
|
Топқа бөлу
|
Амандасу. Сабаққа деген қызығушылығын ояту.
Психологиялық дайындық |
Балаларды қайың, бұта, жауқазын, орындық, кірпі қималары арқылы топқа бөлу.Ұшақ арқылы бір біріне тілек жазу.Бағана таратылған қима қағаздардан құрастырылған суреттерімізге қарайық.
|
Балалар өз тілектерін ұшақтың екі қанатына жазып, лақтырады. Қима қағаздарының суреті арқылы өз топтарына отырады. |
АКТ СТО ТжД ООЖТ ЖЕсОжО |
Бағалау парағы |
5 мин |
Топпен жұмыс |
Үй тапсырмасын тексеру. |
Топта бағалайды.Критерий оқушылардың айтуымен құрастырылады.- Бағаны қандай критерий бойынша бағалаймыз? | – Мәтіннің мазмұны, жүйелігі, қосымша мәліметтер және оқушының дауысын, темпін ескереміз.
Топ оқушыға баға қояды.Орта бағаны спикер шығарып мәлімдейді. |
БжК |
|
18 мин |
Топпен,жұппен жұмыс |
Негізгі бөлім |
– Ненің суреттері берілді? 1 слайдҚарлығаш,көкек,қайың,емен, бәйшешек, ойыншық,үстелдің суреті.- Суреттер бір-бірімен қалай байланысқан?- Қалай топтастыруға болады?-Неге? Неліктен?
2 слайд.Ағаштарды сипаттау 3 слайд. Шөптесін өсімдіктерді сипаттау. Әр пікірталасқа 1 мин. Әр топтан 1 спикерді тыңдаймыз. Әр топқа жеке-жеке тапсырма беріледі. |
Оқулықтан бет 46-48 оқиды.Жұпта, топта талдайды.Жұмыс дәптеріндегі 22 бетте берілген «Өсімдік тірі организм- өйткені . . ..» деген тапсырманы жеке толтырады. Жұпта , топта тексереді. Бағалайды.Мәтінге әр топ 2 сұрақтан дайындайды.
1-топ бұта, 2-топ шөптесін,3-топ ағаш,4-топ арша ағашы, 5-топ тораңғы ағашы туралы (қосымша материал бойынша кластер)құрастырады. Топтық жұмысқа бір ұсыныс, екі жұлдыз айтады.Бағалайды. |
Диалогтік оқыту СТО ООЖТ |
|
3 мин 5 мин 8 мин |
Сергіту сәті |
«Қара жорға» биі |
. 1.Тақырып бойынша тест. 2.Венн диаграммасы бойынша (гүл, ағаш; бұта,ағаш) талдайды. 3.Синквейн стратегиясын қолдану (Өсімдік) |
1.Берілген тесті жеке орындайды,тексереді,бағалайды.2.Топта құрастырады, топпен қорғайды.
3. Спикер қорғайды |
ТжД |
|
3 мин 2мин |
Жұппен жұмыс. Үйге тапсырма |
Эссе «Біздің ауламыздағы өсімдіктер» жазып келу. |
«Бағдаршам» әдісін қолданамын. |
Жасыл-түсіндім, сары –жартылай түсіндім, қызыл- түсінген жоқпын. |
ООЖТ |
|