Ваша заявка принята

В течении 3-12 часов на указанный емаил мы отправим реквизиты для оплаты.
Ожидайте, мы обязательно с вами свяжемся!

Абай «Жаз»

Казахстан, Северо-Казахстанская область, Акжарский район

КГУ Ащигольская средняя школа

Мини-центр «Айналайын»

Воспитатель

Садвакасова Бибигуль Темиржановна

ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ КАРТА

Білім беру саласы: Коммуникация

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Көркем әдебиет

Тақырыбы: Абай «Жаз» өлеңі

Мақсаты: балалардың жаз мезгілі туралы білімдерін тиянақтау. Көктем мезгіліндегі ерекшеліктермен салыстыра отырып табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін арттыру.

Қолданылатын көрнекі құралдар: жыл мезгілінің суреттері, үнтаспа, хрестоматия.

Оқу іс-әрекетінің кезеңдері Педагогтің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық – қозғаушылық Ұйымдастыру кезеңі.

«Ақылшы дос балдырған» әні орындалады.

Көктем, көктем, көктемде

Біз бау-бақша еккенде.

Қарсы шығар алдыңнан

Ақылшы дос балдырған. 2 рет

Жайдары жаз келгенде,

Жеміс-жидек тергенде.

Шөп сарғайып қалғанда,

Біз мектепке барғанда.

Көңілді қыс келгенде

Біз сырғанақ тепкенде.

 

 

 

 

Үнтаспаға

педагогпен қосылып орындайды.

Ұйымдастырушылық – ізденістік Кіріспе әңгіме.

Сурет бойынша әңгіме (жыл мезгілдері)

– Қазір жылдың қай мезгілі?

– Олай болса, бүгінгі іс-әрекетімізде Абай атамыздың «Жаз» өлеңімен танысамыз. «Жаз» өлеңін оқып беру. Әрбір оқылған шумақтарына толық түсінік беру.

Сұрақ-жауап.

– Оқылған өлең шумағында не туралы айтылған?

– «Ұзарып», «күркіреп» деген сөздерді қалай түсінесіңдер?

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалардың жауабы.

Рефлексиялық – түзетушілік «Аққу-қаздар» ойыны.

Қорытындылау.

 

 

 

 

 

Ойынды ойнайды.

Күтілетін нәтиже:

Біледі: өлең мазмұнын түсінеді.

Игереді: өлеңге сүйене отырып, жаз мезгілінің ерекшелігін.

Меңгереді: сұрақ-жауап арқылы суреттерге әңгіме құрастыра білуді.

Для заказа пишите в WhatsApp

+7 776 987 0729

Либо отправьте заявку с сайта (Просьба не дублировать сообщения, мы отвечаем в течении 1-3 часов)

Добавить комментарий

Your email address will not be published. Required fields are marked *