Қазақстан балалар жазушылары
Казахстан, СКО, Айыртауский район, с. Лавровка
Лавровская средняя школа
Учитель казахского языка и литературы
Кусаинова Ж.К.
3-деңгейлерге:
а/берілген сөздерді аударыңдар: отансүйгіштік, пайдалы, көркем, білгірлік, еңбек сіңірген, қуанышқа бөлейді, мақсат, жариаланады, атасы, адамгершілік қасиеттер, ерекше, үлгі етеді, зерек болу, мейірім, саудагер.
ә/сұрақтарға жауап беріп, сұхбат құрастырыңдар.
-Балалар әдебиеті деп қандай шығармаларды айтамыз?
-……………
-Балалар үшін тағы қандай шығармалар пайдалы?
-…………..
-Қазақ балалар жазушыларының басында кім тұр?
-…………..
-Балалар әдебиетін дамытуға еңбек сіңірген жазушыларды атаңдар.
-……………
-Балаларға арналған қандай басылымдарды білесіңдер?
-…………..
-Балаларға арналған газеттерде, журналдарда қандай шығармалар жарияланады?
-………………
2-деңгейлерге:
а/ берілген сөйлемдерді толықтырыңдар.
1. Балалар әдебиетін дамытуға еңбек сіңірген жазушылар:
2. Балаларға арналған журналдар:
3. Қазақ балалар әдебиетінің атасы-
4. Балалардың көркем әдебиеті /кімдерден?/ басталады.
5. Олардың /кімдердің?/ шығармаларын балалар сүйіп оқиды.
6. Балалар әдебиетінің шығармалары /қандай?/ болу керек.
ә/ сызба бойынша балалар әдебиетіне сипаттама беріңдер
1-деңгейлерге:
а/ Ыбырай Алтынсариннің «Таза бұлақ» әңгімесі бойынша сұхбаттасу
ә/ «Балалар әдебиеті», ««Қазақстан балалар жазушылары» тақырыбы аясында эссе жазу.
3-деңгейлерге:
а/ берілген сөздерді өрбітіп жазыңдар. Мысалы: аңыз-көптеген аңыздар-көптеген аңыздар кездеседі. Мысал, әдіс, қақпан, қайыршы, перзент.
ә/ кестені толтырыңдар
Жалпы есімдер | Жалқы есімдер |
Ыбырай Алтынсарин, ақын, жазушы, «Айгөлек», Бердібек Соқпақбаев, әдебиет, «Балдырған», балалар, ата, адамгершілік, Саттар Ерубаев, Өтебай Тұрманжанов, әйел, парыз, қанат, Сапарғали Бегалин, Көкшетау, Қызыл-жар, қала, ауыл, мейрамхана, спортзал, Мұзафар Әлімбаев.
2-деңгейлер:
а/ Сапарғали Бегалиннің «Бір табақ ұн, бір табақ арпа» әңгімесі бойынша сұхбат құрастырыңдар.
-Таңертең шешем маған не ысытып берді?
-……….
-Күні бойғы қорегім не?
-………
-Мектептен қайтқанда үйге қалай жетем?
-………
-Үйге келіп не істеймін?
-………..
-Шешем маған нені жей ғой деді?
-……….
ә/ кестені толықтырыңдар.
№ | Балалар жазушылары | Шығармалары |
1 | Ыбырай Алтынсарин | |
2 | Сапарғали Бегалин | |
3 | Саттар Ерубаев | |
4 | Өтебай Тұрманжанов | |
5 | Бердібек Соқпақбаев |
1-деңгейлер:
а/ Бауыржан Момышұлы туралы кластер құрастыру.
ә/ Балалар жазушылары туралы баяндау.
/өмір сүрген жылдары, өмірбаяны, шығармашылығы
Барлық деңгейлерге тапсырма: а/ кестені толтырыңдар
Негізгі етістік | Туынды етістік | Дараетістік | Күрделі етістік | Тұйықетістік | Осы шақ | Келершақ | Өткеншақ |
|
ә/ Ситуативтік тапсырма
1-ші қатар: Бүгін досыңның туған күні еді, бірақ сенің ақшаң жоқ. Не істейсің?
2-ші қатар: Мектептен қарның ашып келді, бірақ үйде түскі ас дайын емес екен, өйткені әке-шешең сапардан әлі келген жоқ. Ненің әрекетің?
б/ Модаль сөздерді пайдалана отырып, сөйлесім құрастырыңдар.
/әрине, шамасы, әлбетте, керек, қажет, сияқты, тәрізді, секілді, расында, шынында, мүмкін/
в/ кестені толтырыңдар
Синоним | Антоним |
Уақыт – сағат | Көрікті – көріксіз |
Халық – | Кедей – |
Қажет – | Үлкен- |
Мейірімді – | Өнерлі – |
Егеменді – | Алыс – |
Мезгіл – | Аспан – |
Денелі- | Зерек – |
Сыйлы – | Төмен |
г/ Қисынды ойлау қабілетін дамыту ойыны
Ана Жер Табиғат Су Ауа Жануарлар әлемі Тіршілік Өлім
/осы сөздерді бір-бірімен байланыстырып сөйлем құрастыру, өзара қандай байланыстары бар екенін айту, өз ойын жеткізе білу/