Қазақстандағы жаңа экономикалық саясат
Казахстан, г. Атырау, пос. Геолог
Средняя школа им. К.И.Сатпаева
Учитель истории
Жаксымбетова Зарина
Жалпы мақсаты | Қазақстанда ЖЭС саясатының қандай жолдармен іске асқанын түсіндіру, ЖЭС-тың мақсатын ашу, Қазақстан экономикасына тигізген әсерін және оның табыстары мен қиыншылықтары туралы түсінік беру | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже | Қазақстандағы жаңа экономикалық саясаттың мәнін түсінеді, оның қазақ халқына қандай әсері болғанын білетін болады, қандай мақсатпен жүргізілгенін айта алады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құрал-жабдықтар | Интербелсенді тақта,карта, үлестірмелі қағаздар, стикерлер, парақшалар, А3 формат,маркерлер | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңдері: | Мұғалімнің әрекеті
|
Оқушылардың іс-әрекеті
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.Ұйымдастыру
(2 мин) |
А) Сәлемдесу, қолайлы ахуал туғызу
Б) Оқушыларды 3 топқа бөлу,топтың ережесімен таныстыру В) Сабақтың тақырыбын, мақсатын айту |
А. Мұғаліммен сәлемдеседі
Б. Оқушылар 3 топқа бөлініп отырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті:
(2 мин) |
Оқушылар орындарынан тұрып, шеңбер құрып, бір-бірлеріне осы сабаққа сәттілік тілектер тілейді | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын сұрау
(2 мин) |
БҮҮ кестесін толтырып келу
|
Кесте бойынша оқушылардың жауаптары тыңдалады | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау: Әрбір оқушыға бағалау парағын тарату. Оқушылар бір-бірін бағалап отырады. (парақ толтыру тәртібін түсіндіру) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Білу
(2мин) |
Ой қозғау
Жаңа экономикалық саясат дегенді қалай түсінеміз? Осыған дейін бізге таныс “әскери коммунизм ұғымын еске түсірейік? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Видеодәріс
2. Слайд |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3.Түсіну
(2 мин) |
Тақырып мазмұнын түсіну, берілген іс-әрекетке белсене араласу, қатысу. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. Қолдану
(10 мин) |
“Жіңішке және жуан сұрақтар”
Бұл тапсырма барлық топтарға беріледі.Топ мүшелері жаңа сабақпен танысқаннан кейін, оқулықпен жұмыс жасайды.Дәптерлеріне мәтін бойынша жуан және жіңішке сұрақтар әзірлейді
|
Әр топ өздеріне берілген тапсырмамен танысады, дәптерге жауаптарын жазады, қорғайды | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Әрбір оқушыға бағалау парағын тарату. Әрбір оқушыға бағалау парағын тарату, парақ толтыру тәртібін түсіндіру | Оқушылар бір-бірін бағалап отырады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. Талдау
(10 мин) |
Пікірталас
1-топ: ЖЭС тиімді жақтары 2-топ: ЖЭС тиімсіз жақтары 3-топ: Екі топқа анализ жасайды |
Әр топ мәтінді оқып шығып, өздеріне берілген тапсырма бойынша жұмыс істейді, түсіндіреді, 3-топ оқушылары қорытынды жасайды | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. Жинақтау
(5 мин) |
Венн диаграммасын толтыру
Әскери коммунизм саясаты – Жаңа экономикалық саясат екеуін салыстыру және ұқсастықтарын айту |
Әр топ оқушылары БҮҮ кестесі бойынша өз пікірлерін жазады.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. Қорыту
(3 мин) |
Жаңа экономикалық саясат дегеніміз не болды?
Жаңа экономикалық саясат дұрыс жүргізілдіме? Өз мақсатын орындадыма? Қазақ халқына қалай әсер етті?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс
(3 мин) |
“Бес саусақ” әдісі
Бас бармақ – басты мәселе.Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай болды? Балалы үйрек – бірлесу. Мен топта қалай жұмыс істедім? Ортан терек – ойлау. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым. Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? Кішкентай бөбек – көңіл-күй ахуалы.Мен сабақта өзімді қалай сезіндім? |
Оқушылар бармақтарымен көрсету арқылы сабақты қалай меңгергендіктерін көрсетеді | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау
(3 мин) |
|
Бағалау критерийі бойынша өздерінің балдарын қосып бағалау шкаласы арқылы өздерінің жиынтық бағасын шығарады және түсіндіреді | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын беру
(1 мин) |
1. Тақырыпты оқу,
2. ЖЭС туралы қосымша мәліметтер жинап әкелу
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ссылка на материал: https://yadi.sk/i/DJIjTOaF3EFreY