Дәстүрден тыс әдіс-тәсілмен құстың суретін салу
Казахстан, г. Павлодар
ГККП “Ясли-сад №33” “Ак бота”
Воспитатель
Сергазинова Самал Дуйсембаевна
Мақсаты: Балалардың құстардың суретін салу дағдыларын қалыптастыру.
Міндеттері: Балалардың құстарды бейнелеп салуын қалыптастыру, екі
түрлі құстардың түрін дәстүрден тыс әдіс- тәсілдерді қолдана
отырып, бейнелеуге үйрету. Көркемдік талғамын дамыту, ұқыпты
жұмыс істеу
дағдыларын қалыптастыру. Балалардың ой – қиялдарын өрбіту.
Құстарды қорғауға тәрбиелеу.
Әдіс- тәсілдер: көрсету, сұрақ- жауап,түсіндіру, дәстүрден тыс әдіс-тәсілдер.
Ұйым түрі: екі топшамен.
Көрнекіліктер: суреттер, қылқалам, желім, бояуар, трафарет, шаблон,
моншақ,қырыққабат,құлақ шұқығыш,тіс тазалағыш, ақ қағаз,
сүлгі, желім, гуашь
№ | іс-әрекет кезеңі | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Баланың іс-әрекеті |
1.
2.
3.
|
Мотивация.
Ізденіс- ұйымдастыру
Моти вация.
Сергіту сәті.
Рефлек-я |
Бәріміз енді тұрайық
Үлкен шеңбер құрайық Балалар қазыр қай мезгіл?
Балалар сендерді аналарың құстардың атына сай қалай еркелетеді.
Ендіше айтыңдаршы солай еркелеткенде қай құстың аты ұнайды.онда қазыр біз екі топқа бөлініп аққумен торғайдын суретін Қонақтарға салып көрсетеміз бе?
Ал олай болса екі топқа бөлінеміз. 1топ торғайдың ізімен,ал 2ші топ
Ал енді бәріміз сурет салуды бастаймыз.
Аққудың ізімен
1ші топ-трафаретпен,құлақ шұқығыш,күннің көзі,сәбізбен,пва желіммен сутетті салу.
Торғай ізімен 2ші топ Торғай сурті шаблонмен Бұлт суреті,ағаш қырықабаттан Рябина моншақтан
Схема арқылы сергіту сәтін жасау.
Торғайларым шиқ-шиқ
Сұрақ жауаптар арқылы мадақтап қорытынылау. Балаларғ не ұнада не ұнамағандарын сұрау. |
Балалар жылулық шеңберін орындайды.
күз
Қыркүйек,казан,қараша
Бұл құстардың сайраған дыбысы.
Көгершінім,қарлығашым, Деп атайды.
Торғайым,аққуым
Ия көрсетеміз
Балалар қызыға сурет салуға кіріседі.
Балалар тәрбиешімен бірге |
Күтілетін нәтиже :
Трафатетпен,шаблонмен қалай сутет салу керек екендігін білу.
Суретті қызығушылықпен салу.
Берілген тапсырманы ұқыпты орындауды
Ссылка на материал: https://yadi.sk/i/9FUYjuRa3HRfCW