Кітапханада
Казахстан, г. Актобе
ГУ “Средняя школа №16”
учитель казахского языка
Кальниязова Айнагуль Султангалиевна
Мақсаты:«Кітапханаға барамын» модуль бойынша алған білімдеріне қорытынды жасау. Грамматикалық тақырыптарды қайталау (дыбыстық талдау,буын талдауы)
Оқушыларға кітап,кітапхана,
«Кітап- білім бұлағы» деген мақалға сүйене отырып тәрбиелік әңгімелер жүргізу
Көрнекілігі: интерактивтік тақта, слайдтар,мақал
Әдіс- тәсілдері: дидактикалық ойындар, тренингтер.
Сабақ барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі
Үш топқа бөлу .Сабақтың ұранымен танысу «Кітап- білім бұлағы» . Ассоциация әдісі
ІІ. Топтық жұмыс.
1- тапсырма Сөздік жұмысы «Пирамида» әдісі бойынша
1-топ:1.Кітап
2.____________ ________________
3.____________ ________________
4.______________
2-топ:1. Кітапхана
2.____________ ________________
3.____________ ________________
4.______________
3-топ:1. Кітапханашы
2.______________
3.______________ ________________
4.______________
2-тапсырма «Ротация» әдісі бойынша мәтінмен жұмыс.
1-топ: «Мектеп кітапханасы»
Біздің мектепте кітапхана бар.
Ол екінші қабатта орналасқан.
Кітапхана таза ,жарық, әдемі.
Кітапханаға көп бала келеді.
Кітапханада кітапханашы жұмыс істейді.
Оның аты – Ольга Николаевна.
Ольга Николаевна мейірімді,ақылды адам.
Кітапханада оқырман залы бар.
Онда балалар,мұғалімд
2-топ: «Кітапхана»
Мынау кітапхана.
Кітапхана таза,әдемі,жарық
Кітапханада кітап,журнал,газ
Кітапханада кітапханашы жұмыс істейді.
Ол келген адамдарға кітап таңдауға көмектеседі.
Кітапханаға көп адам келеді.
Олар:оқушылар,мұ
Кітапханада оқырман залы бар.
Онда газет,журнал,кіт
3-топ: «Кітап»
Менің атым – Кітап.
Мен адамның досымын.
Мені адамдар жақсы көреді.
Маған арнап сөрелер жасайды.
Мен де адамдарды жақсы көремін.
Мен адамдарға білім беремін.
«Кітап – білім бұлағы» деген мақал бар.
Сен мені күт,жыртпа,таза ұста.
Сонда екеуіміз дос боламыз.
3-тапсырма : Мақалмен жұмыс «Кітап – білім бұлағы» .Дыбыстық талдау
-
топ: Кітап – _____________буы
н 1-б-____________ ______2-б-______ _______________
к- [к] -_______________
і – [і] – ________________
т – [т] – ________________
а – [а] – ________________
п – [п] -_______________
__________әріп ________________
2-топ:Білім – _____________буы
б- [б] -_______________
і – [і] – ________________
л – [л] – ________________
і – [і] – ________________
м – [м] -_______________
__________әріп ________________
3-топ: Бұлақ – _____________буы
б- [б] -_______________
ұ – [ұ] – ________________
л – [л] – ________________
а – [а] – ________________
қ – [қ] -_______________
__________әріп ________________
4-тапсырма: «Кілт сөздері» әдісі бойынша сұрақтарға жауап беру
1-топ: Сұрақтар:
кім,кімдер, кімнің,кімді ,не,нелер,нешінш
Біздің мектепте ______________ бар?
Ол ______________ қабатта орналасқан?
Кітапхана ________________
Кітапханаға _______________ келеді?
________________ кітапханашы жұмыс істейді?
Оның аты – ________________
Ольга Николаевна ________________
Кітапханада ________________
Онда балалар,мұғалімд
2-топ Сұрақтар:
кім,кімдер, кімнің,кімді ,не,нелер,нешінш
Мынау ________________
Кітапхана ________________
________________
Кітапханада ________________
Ол келген адамдарға ______________ таңдауға көмектеседі?
Кітапханаға көп адам ________________
Олар ________________
Кітапханада ________________
Онда ________________
3-топ Сұрақтар:
кім,кімдер, кімнің,кімді ,не,нелер,нешінш
Менің атым – ________________
Мен ________________
Мені ________________ жақсы көреді?
Маған арнап ________________
Мен де ________________ жақсы көремін?
Мен адамдарға ________________ беремін?
________________
Сен _____________ күт,жыртпа,таза ұста?
Сонда екеуіміз ____________ боламыз.
ІІІ. Назарбаева Камила дайындаған видеороликті тамашалау «Біздің кітапхана»
VІ.Қорытындылау. «Сиқырлы қарындаш » тренингі бойынша әр топ өздерін бағалайды.
«Шыршаны безендіру» бойынша рефлексияны өткізу
VІІ.Балалардың презентациясын тамашалау.
Сабақтың өздік талдауы.
3 «Б» класта 13 оқушы бар. Сабаққа барлығы қатысты.
Оқушылар белсенді,зерек,қ
Сабақтың тақырыбы: Кітапханада
Сабақтың мақсаты: «Кітапханаға барамын» модуль бойынша алған білімдеріне қорытынды жасау.Грамматика
Оқушыларға кітап,кітапхана,
«Кітап білім бұлағы» деген мақалға сүйене отырып тәрбиелік әңгімелер жүргізу
Сабақтың көрнекілігі:слай
Сабақ ойын, жарыс түрінде өткізілді.Сабақт
« Сиқырлы қарындаш» тренинг бойынша балаларды бағаладым.Шыршан
Ссылка на материал: https://yadi.sk/i/j9YepNAwvJWqp