Мектептегі үйірмелер
Казахстан, Северо-Казахстанская область, Айыртауский район
Лавровская средняя школа
Учитель казахского языка и литературы
Кусаинова Жанар Казезовна
Сабақтың атауы | Мектептегі үйірмелер. 178/179б .
Сапалық және қатыстық сын есмідер. Көмектес септігі |
|||||
Сілтеме | Қазақ тілі оқулығының әдістемесі | |||||
Сабақтың жабдығы | Адамның сөйлеу, жазу арқылы хабар беру көрінісін бейнелейтін суреттер, хабар тарату құралдары. | |||||
Жалпы мақсаттар | Мақсаты: «Мектептегі үйірмелер» тақырыбы бойынша үйірмелер туралы мәліметтер ала отырып, сөйлеу әуезділігін арттыру.Лексикал Пәндік нәтиже: үйірмелер туралы мәліметтер алады, сөйлеу әуезділігін арттырады . Лексикалық тақырыпты грамматикалық тақырыппен ұштастыра меңгереді.. Тұлғалы нәтиже: дұрыс сөйлеу мәдениетіне тәрбиелеу, қазақ тілін құрметтеуге , сүйе білуге үйрету. Жүйелі-әрекеттік нәтиже: пайымдай білу дағдыларын дамыту; зейіндерін арттыру. |
|||||
Оқыту нәтижесі | ||||||
Ынтымақтастық атмосферасы | Менің әрбір ісім қандай? т.с.с Оқушылар шаттық шеберін бірге қайталайды. | |||||
Үй тапсырмасын тексеру
3-минут |
176бет Нәтиже сабақ тест. «Хобби түрлері» диалог құрастыру.
Бағалау:тест сұрақтарына 4 сұрақ-4 ұпай баға «5»; 2-3-ұпай- баға «3»; 1ұпай-баға «2». Диалог толыққанды баға «5»; шағын және қысқа баға «4»; толыққанды емес баға «3»; диалог жоқ баға «2». Бағалау парағын толтыру. |
|||||
Қызығушылықты ояту
3-минут |
Презентация бойынша «Ой шақыру» стратегиясы. Бұл не? Бұл мектеп? Бұл не? Мектеп қандай, үйірме қандай? Мектеп не береді, үйірме не береді? | |||||
Топқа бөлу | Оқушыларды әртүрлі тастар арқылы топқа бөлінеді. | |||||
Мағынаны тану
15 минут |
III /А критерийі/ білу, түсіну, қолдану /Топтық жұмыс/
178бет 1-тапсырма мәтінімен жұмыс: 1. Мағынаны тану, мәтінді оқу, түсіну 2. Мәтіннен негізгі ойларды анықтау 3. Шығармашылық жұмыс: 1-топ фишбоун Тақырып: Мектептегі үйірмелер мәтіні оқулық бойынша. 2-топ-ментальды карта. Тақырып: Біздің мектептегі үйірмелер туралы. II /В критерийі/ талдау, жинақтау /Топтық жұмыс/ 1. 1-топ фишбоун 2-топ-ментальды картасын қорғау Бағалау критерийлері бойынша өзара бағалау Сын тұрғысынан ойлау (иә/жоқ). /Жұптық жұмыс/ 1. Біздің мектепте үйірмелер жоқ. 2. Үйірмеде оқушылар би билеуге, ән айтуға, қойылымдар дайындауға үйренеді. 3. Кейбір үйірмелерде балалар ойыншық дайындайды, гүл өсіреді. 4. Үйірмеде алған білімдерін күнделікті өмірде қолдана алмайды 5. Хореографиялық үйірмеде қуыршақ жасайды 6. Хор үйірмесінде ән айтады Грамматикалық тақырып. (Блок-сызба бойынша түсіну) Сын мағынасына қарай /по значению/ САПАЛЫҚ және ҚАТЫСТЫҚ сын есім болып бөлінеді. Мысалдар бойынша пысықтау. Сөздерді өз ұяшықтарына жаз, жұрнақтарды белгіле. Жеке жұмыс.
Қысқы, жазғы, күзгі, көктемгі, күндізгі, айсыз, тасты, құмды, желді, боранды, жаңбырлы. I /С критерийі/ сын тұрғысынан ойлау және зерттеу /Топтық жұмыс/ 1-топ Венн диаграммасын құрастыру Мектеп/Үйірме 2- топ Синквейн /Бес өлең/ құрастыру Мектеп |
|||||
Сергіту сәті | Оқушылар денелерін жаттықтырып,серг |
|||||
Бағалау, үй тапсырмасы | Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мақтау, бағалау.
Мектептегі үйірмелер туралы 6/7 сөйлем жазып келу |
|||||
Кері б/с Самоанализ | Дәптерлеріне кері байланыс жазады. |
Сын тұрғысынан ойлау |
||
Сұрақтар | иә | жоқ |
1. Біздің мектепте үйірмелер жоқ. | ||
2. Үйірмеде оқушылар би билеуге, ән айтуға, қойылымдар дайындауға үйренеді. | ||
3. Кейбір үйірмелерде балалар ойыншық дайындайды, гүл өсіреді. | ||
4. Үйірмеде алған білімдерін күнделікті өмірде қолдана алмайды | ||
5. Хореографиялық үйірмеде қуыршақ жасайды | ||
6. Хор үйірмесінде ән айтады |
Сын тұрғысынан ойлау |
||
Сұрақтар | иә | жоқ |
1. Біздің мектепте үйірмелер жоқ. | ||
2. Үйірмеде оқушылар би билеуге, ән айтуға, қойылымдар дайындауға үйренеді. | ||
3. Кейбір үйірмелерде балалар ойыншық дайындайды, гүл өсіреді. | ||
4. Үйірмеде алған білімдерін күнделікті өмірде қолдана алмайды | ||
5. Хореографиялық үйірмеде қуыршақ жасайды | ||
6. Хор үйірмесінде ән айтады |
Сөздерді өз ұяшықтарына жаз, жұрнақтарды белгіле. Жеке жұмыс.
САПАЛЫҚ |
ҚАТЫСТЫҚ |
Қысқы, жазғы, күзгі, көктемгі, күндізгі, айсыз, тасты, құмды, желді, боранды, жаңбырлы.
Сөздерді өз ұяшықтарына жаз, жұрнақтарды белгіле. Жеке жұмыс.
САПАЛЫҚ |
ҚАТЫСТЫҚ |
Қысқы, жазғы, күзгі, көктемгі, күндізгі, айсыз, тасты, құмды, желді, боранды, жаңбырлы.