Ойнайық та, ойлайық!
Казахстан, Павлодарская область, г. Экибастуз
Ясли-сад №12 «Арай»
Воспитатель
Абдархманова Гайни Толеубаевна
Тақырыбы | Ойлан да орында . |
Мақсаты | – топтастыруды,жалпылауды үйрету ;
– ойлау қабілеттерін дамыту. -досына көмек ете білуге тәрбиелеу |
Қажетті құрал – жабдықтар,
көрнекіліктер |
математиклық таяқшалар,сызбалар |
Билингвальды компонент | таяқшалар-палочки |
Іс – әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс – әрекеті | Балалардың іс – әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық | -«Шеңберге жина» -ойыны.Шеңбердің ішіндегі суретті қарап, айналадан сол топқа жататың заттарды іздеп ,жинау | Шеңбердің ішіндегі суретті қарап, айналадан сол топқа жататың заттарды іздеп ,жинайды |
Ұйымдастыру –іздесніс
Негізгі бөлім |
1тапсырма – Жалпылап,топтасыр
Билингвальды компонент: : таяқшалар-палочки тапсырманы -Тез орындаған балаға машинаны құруды ұсынады. 2Тапсырма: үйлерге жақсылап қарандар, қай үйге не жетіспейдінің тауып, таяқша арқылы толықтыр. Сергіту сәті: Апам үшін күнде мен 2 тапсырма –Кімнің кемесі? 3тапсырма -мына заттардың арасынан керектісін танда. Неге олай ойлайсын? |
Заңдылықты тауып,топтастырады,жалпылайды.
-сөздерді қайталап айтады –ерте бітіргені машина бейнесін құрады Тапсырманы орындайды -Сөзерге сай қимылдар жасайды
Алдында жатқан суреттегі бейнеде не көріп түргғаның және қай кемені қай балаға жіне неге беретінің айтады. Зейін салып қарайды да, дәл сондайын тауып көрсетеді |
Рефлексиялық-түзетушілік | -тапсырмалар ұнады ма сендерге? -Оларды орындау ұшін сендер ойландын дар ма жоқ ойланбастай істей салдындар ма? | Тасырмалар ұнады оларды орындамас бұрын ойланып алдық |
Күтілетін нәтиже:
Біледі | керекті заттарды жинау үшін оларды ұқсастығын айырып алу керектігін |
Игереді | зейн салып тапсырманы қарап алу,ойлану керектігін |
Меңгереді | тапсырмаларды дұрыс орындауды. |
Күні,айы,жылы | |
Вариатівтік компонент | Ойнайық та ойлайық! |
Тақырыбы | «Таяқшалар» |
Мақсаты | – математика таяқшалар арқылы бейне жасауды үйрету ;
– ойлау қабілеттерін дамыту. -досына көмек ете білуге тәрбиелеу |
Қажетті құрал – жабдықтар,
көрнекіліктер |
математиклық таяқшалар,сызбалар |
Билингвальды
компонент |
таяқшалар-палочки |
Іс – әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс – әрекеті | Балалардың іс- әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық | – «Ғажайып қапшық» – дидактикалық ойынын: Қолымен зарттеп,сипау арқылы қапшықта жатқан затты таып , көрсету,атау. | Балалар ойынды қызыға ойнайды. |
Ұйымдастыру –іздесніс
Негізгі бөлім |
Бүгін біз математикалық таяқшалармен сурет құрамыз,ол үшін алдымен сызбамен танысайық. –Не құрыпты? -Қандай пішін шықты? -3 бұрышты неще таяқшадан жасаған? Неше үшбұрыш? -Барлығы да бірдей болды.
-Енді келесі сызбаға қарап бейне құрындар. -Ненін суреті шықты? Билингвальды компонент: : таяқшалар-палочки тапсырманы -Тез орындаған балаға машинаны құруды ұсынады. Тапсырма: үйлерге жақсылап қарандар, қай үйге не жетіспейдінің тауып, таяқша арқылы толықтыр. Сергіту сәті: Апам үшін күнде мен Отын ағаш жарамың Су құямын гүлге де Дүкенге де барамын Сыпырамын үй ішін |
Шырша -Үшбұрыштар -3үшбұрыш -үйдін суреті
сөздерді қайталап айтады –ерте бітіргені машина құрады Тапсырманы орындайды
Сөздерге сай қимылдар жасайды |
Сыпырамын үй ішін Жуам ыдыс-табақты Жылай қалса бөпемді Жұбатамын ойнатып. 2 тапсырма 3тапсырма -мына заттардың арасынан керектісін танда. Неге олай ойлайсын? |
Зейін салып қарайды да, дәл сондайын тауып көрсетеді |
|
Рефлексиялы қ-түзетушілік | -тапсырмалар ұнады ма сендерге? -Оларды орындау ұшін сендер ойландын дар ма жоқ ойланбастай істей салдындар ма? | Тасырмалар ұнады оларды орындамас бұрын ойланып алдық |
Күтілетін нәтиже:
Біледі | керекті заттарды жинау үшін оларды ұқсастығын айырып алу керектігін |
Игереді | зейн салып тапсырманы қарап алу керекткті |
Меңгереді | тапсырмаларды дұрыс орындауды. |
Ссылка на материал: https://yadi.sk/i/0YByZ_8J3JZPy5