Орта Еуропа елдері. Нидерланд
Казахстан, Акмолинская область, г. Ерейментау
КГУ «Средняя школа-лицей №2»
Учитель географии
Туленова Алмагуль Боташевна
Жалпы мақсаты | Бұдан бұрын алған білімдерін одан әрі қарай қалыптастыру. Нидерландтың саяси, экономикалық-географиялық жағдайын, табиғатының ерекшкліктерін, сыртқы экономикалық байланыстарында Қазақстанның орны туралы, Орта Еуропа елдері туралы білімдерін нығайту, саяси картаны толық меңгеру. | ||
Оқушылардың міндеттері | Оқушылар Орта Еуропа елдері туралы жалпы мәлімет алады, Нидерланд елі туралы толық мағлұмат алуға тырысады.
Топта жұмыс істеу, интернеттен ақпарат алуға, презентация жасау дағдыларын дамытады. Оқушылар топтық, комуникативтік, сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамытады |
||
Жабдықтары (ресурстары) | Оқулық, саяси карта, физикалық карта, карточкалар, и/а тақта, таратпа материалдар | ||
Жұмыс түрлері, стратегиялары | Білім берудегі мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | Оқушылар не біледі, не түсінеді, нені менгереді |
1. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру | «Чемодан» ойыны арқылы сабақтың тақырыбы мен меқсатын ашу. 1. Мұғалім әр түрлі елдерді атап, сол елге саяхатқа шығу үшін чемоданымызға қандай заттарды салатындығымызды айтады.
— Ал енді ойын ережелерін өзгертеміз. Бұл елге бару үшін чемоданға қолшатыр, суға шомылатын киім, сланцы, фотоаппарат, медециналық сақтандыру полисы, «шенген визасы» бар құжаттар папкасы. – мен қай ел туралы айтып отырмын? Нидерланд еліне саяхаттың мақсаты неде деп ойлайсыңдар?
|
Оқушылар толық қатысып мұғалімнің тапсырмаларына жауап береді.
Іскерлік кездесу мақсатымен әр елге сапар шолу. Сабаққа іскерлік серіктес кеңесшісі келеді (9 сын. оқушысы) Жапония – Токио Канада – Оттава Қытай – Пекин Үндістан – Нью Дели Израиль – Тель Авив Нидерланд — Амстердам
|
Өз ойын нақты айтып жеткізуге үйренеді. Басқа елдер туралы өз білгендерін көрсетеді. |
2. Топқа бөлу | «4 қабырға» Ауыл шаруашылығы өнімдері жағынан Нидерланд еліне еш ел жетпейді.
|
Оқушылар біраз ойланып мұғалімнің айтқан тұжырымына өз ойларын айтып, бір шешімге келеді. Өз жауабына қатысты қабырғаның тұсына барып тұрады. | Оқушылар өз ойын толық айтып жеткізеді. |
3. Интеграция бөлімі | 7-ші сыныптың оқушысы Нидерланд елінің тарихы туралы айтып өтеді. Презентация көрсетеді. | 7-ші сыныпта тарих сабағында өтіп кеткен тақырыпты естеріне түсіріп, айтылған мәліметті естеріне сақтайды. | Тарих пәнімен интеграция |
4. Топтағы жұмыс түрлері | 4 топқа жеке тапсырмалар беріледі. Әр топ өз тапсырмасына кластер сызып дайындайды. | І топ – Табиғаты
ІІ топ – Халқы ІІІ топ – Шаруашылығы ІV топ – Көлік жүйесі. Сыртқы байланыстар |
Топпен жұмыс дағдыларын одан әрі арттырады |
4. Баяндамалармен презентацияларды тыңдау | Әр топ дайындаған кластерлері бойынша берілген тақырыпты түсіндіреді. | Басқа топ балалары оларды мұқият тыңдап бағалау парағына қатысты бағалайды | Оқушылар анализ жасауды, пікір таласқа қатысып жаңа білім алады. |
5. Практикалық жұмысты бағалау | «Қара жәшік» ойыны Оқушыларға «қалың және жіңішке сұрақтар» қойылады.сол сұрақтарға жауап беріп жәшіктің ішіндегі затты тауып алады. «Ассоциация» ойыны Оқушылар әр түрлі қиылған бейнелерден Нидерланд еліне қатысты суреттерді тауып картаға магнитпен жабыстырады. | — Бұл жәшікте біздің тақырыбымызға қатысты зат жатыр.
— Нидерланд елінің шаруашылығында көп кездеседі. — Ауыл шаруашылығының бір саласына жатады. — Нидерланд елінің солтүстігінде кеңінен тараған. — Оның түсі қара ала, Фрисландия |
|
Үй жұмысы | |||
Сабақ анализі |
|
||
Сабаққа еңгізілген өзгертулер |
|
Құрметті әріптестер!
Сіздердің алдарыңызда «Рефлексиялық нысана» парағы берілген. Сабақтың соңында осы сабақтан алған әсерлеріңізді арнайы бөлікке стикерді жабыстырып көрсетулеріңізді сұраймын. Сіздің пікіріңіз біз үшін өте маңызды. Рахмет!
Бағалау парағы
Сабақка қойылатын талаптар | І топ | ІІ топ | ІІІ топ | ІV топ |
Топтағы жұмыс белсенділігі | ||||
Кластерді безендіру | ||||
Тақырыпты айтып жеткізе білуі | ||||
Өзін-өзі ұстай білуі | ||||
Жалпы бағасы |
Ссылка на материал: https://yadi.sk/i/CfDEQ9Tn3PThKS