Көліктер
Кайсина Зура Манапқызы
воспитатель
ГККП Ясли-сад «Еркетай»
с. Ленинградское, Акжарский район, Северо-Казахстанская область, Казахстан
Топ:5-6 жас ( аралас
топ)
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:-
Смарт мақсат: Көлік түрлерін атап айта алады, жол бөліктерін түсіндіре
алады,бағдаршам белгілерін ажырата алады,жол жүру
ережелерін есте сақтай алады,суда жүзетін көлік суреттерін
жапсыра алады,жерде жүретін көліктердің суретін жапсыра
алады,көлік құрылысын айта алады.суда,жерде,әуе
көліктерін ажырата алады.тақпақ айта алады,жұмбақ шеше
алады.
Ойлау денгейі Білу,қолдану,талдау,ажырату,
Күтілетін нәтиже Берілген тапсырманы зейін қойып орындай алады,жол
белгілерінтүсіндіре алады,бағдаршам белгілерін ажырата
алады,бағдаршам көздерін ретімен орналастыра алады.жол
жүру ережелерін есте сақтай алады,көлік суреттерін
жапсыра алады,суда,жерде,жүретін,әуеде ұшатын көліктерді
айта алады,көйылған сқрақтарға жауап бере алады.
Дағды Сұрақтарға жауап бере алады, көліктерді ажырата алады,
жол ережесін есте сақтай алады,жер ,су,әуе көліктерді атап
айта алады.
Әдіс-тәсілдер: Сын тұрғысынан ойлау, топпенжұмыс,еркін
микрофон,ширату,кері байланыс,миға шабуыл,бала үні,
Ресурстар,дамытушы
орта:
Көліктер суреттері, микрофон, жер,су, суреттері, бағдаршам
үлгісі,түрлі түсті қағаз, көлік суреттері,слайд,сұрақ-жауап,
жұмбақтар,смайликтар үш түсті, желім.
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жұмыс түрі Ресурстар
1.Оқу қызметінің
басталуы
1-2м.
Педагог
жетекшілігімен ойын
Жағымды көңіл күй орнату.
Сәлемдесу:
Алақанды ашайық
Күннің нурын салайық
Жүрек жылуын алайық
Жиналған жылы шуақты
Қонақтарға сыйлайық!
Музыкамен
сүйемелдеу.
Ширату:
Балалар сендер білесіңдер ме
адамның дене мүшелерін ?
Атап айтады.
Шеңбер бойы түрып,дене
мүшелерімен сәлемдеседі.
Топқа бөліну.
Сары,жасыл,қызыл смайликтер
арқылы үш топқа бөлінеді.
Сары- смайликтер «жер» тобы
Жасыл-смайликтер« су» тобы
Қызыл-смайликтер «әуе» тобы
Шеңбер бойы
түрып,бір бірімен
дене мүшелері мен
сәлемдеседі.
Жер, су, әуе
суреттері.
Сары смайликтер
«Жер» суреті бар
столге
Жасыл – смайликтер
«Су» суреті бар
столге,қызыл-
смайликтер «
әуе»суреті бар
столге отырады
II.Оқу қызметінің
негізгі бөлімі
2-25 мин
Педагог
жетекшілігімен ойын
Еркін микрофон әдісі
«Миға шабуыл»
Кері байланыс:
Балалар қалай ойлайсыңдар бүл ненің
дауысы?
-Дұрыс көліктердің дауысы.
Балалар қандай көліктер
білесіңдер?Еркін микрофон:
-Олай болса назарымызды тақтаға
аударайық.
Көліктердің түрлері өте көп.Оларды
бір неше топқа бөлуге болады.
Слайд.№
Музыка:
Көліктер дауысы.
Көліктер дауысын
тыңдайды.
- дауыстар әр түрлі
шығып жатыр,неше
түрлі дауыстар
естіліп жатыр,
гурілдеп жатыр,
гуілдеп жатқан
сияқты,сигнал
дауысы.
Балалар жауабы
Балаларға сұрақтар.
Көліктер
суреттеріне
көңілдерін
аударады.
Жерде жүретін көлік
Суда жүзетін көлік
Әуеде ұшатын көлік
Басқатырғыш әдісі
Бала үні:
Құрылымдалған
ойын:
Ықшам сабақ
барысы:
Еркін микрофон
әдісі.
Бала үні
Бала үні
Жұмбақ жасыру.
Аспанда жүзеді,қанатын қақпайды
Жерде де жүреді,бауырлап жатпайды
(Назым)
Бір біріне қарай үйлер тіркесіп
Қара тұлпар жүр, әрі бері көшіп
(Дильнара)
Таяқпен баптаймын
Суға батпаймын
(Илья)
Топтық жұмыс:
«Жер »тобы жерде жүретін
көліктерді жапсырады
« Су»тобы суда жүзетін көліктерді
жапсырады
«Әуе» тобы әуеде ұшатын көліктерді
жапсырады
Сұрақтар қою.
Кері байланыс:
Топтық жұмыстарына талдау
микрофон арқылы сұрақтарға жауап
береді.
Сергіту сәті:
Тақпақтар:
Төрт аяғым дөнгелек
Адамсыз мен жүрмеймін
Барлық жерге жеткізіп
Қаласаңыз апарам
Жедел
жәрдем,жеңіл
көлік,жүк көлігі,
поезд,автобус.
Кеме,қайық
Ұшақ,тік ұшақ.
Жұмбақтарды
шешеді.
Үшақ
Поезд
Қайық
Үстел басында
топтық жұмыс
Балалардың жауабы
Балалар
Музыка ырғағына
қимыл қозғалыс
жасайды.
Назым
Миға шабуыл
Еркін микрофон
Басқатырғыш
Миға шабуыл
Кері байланыс.
Шынара бақылау.
Бүлттар менен көктегі
Мен боламын туысқан
Озып шығып құстарды
Қанат қақпай ұшамын
Теңізде жүздім балықтай
Дүниені кездім жалықпай
Көліктердің бір түрі
Мен боламын қайықтай
Топтар бір біріне
«От шашу» әдісі мен ризашылығын
білдіреді.
Балалар назарымызды тақтаға
аударайық
- Балалар, тақтада ненің суреті?
-Балалар қалай ойлайсыңдар бағдар
шам не үшін қажет?
Бағдаршамның неше көзі бар?
-Бағдаршамның үш көзі кандай түсті?
-Бағдаршамның көздері қандай
жұмыс атқарады?
Жұмбақ:
Бұйырмапты баста,ауызда,құлақта,
Бақырайған үш көзі бар бірақта
Райяна:
Балалар мына суреттерге назар
аударайық.
Жол белгілері:
Слайд
Сұрақтар қою.
-Мына жол белгілері нені білдіреді?
Жол белгілерін көрсету.
Үш топқа тапсырма:
Бағдаршам көздерін жапсыру.
Үш топтың жұмысын бағалау
Роман
Султанали
Балалар тақтаға
назар аударады.
Слайд №
Жол тәртібін реттеу
үшін.
Үш көзі бар.
Қызыл,сары,жасыл
Қызыл көзі –төқта
Сары көзі –
дайындал
Жасыл көзі – жүр.
Слайд №
Балалардың
жауабы.
Әр топ тапсырманы
Қорытынды:
Еркін микрофон
Кері байланыс.
Саралау:
Бақылау:
Сұрақ-жауап:
Бағдаршам көздері дұрыс
орналастыма?
Жұмыстарын тақтаға іліп қояды.
Орындарына отырады:
Қорытынды:
Балалар бүгінгі оқу қызметісендерге
ұнады ма?
-Біз не туралы әңгімелестік?
-Қандай жұмыс жасадық,не
жапсырдық?
Еркін ойын:
«Көліктер қимылы»
Шарты:
Шеңбер бойы түрып слайд арқылы,
көлік қозғалысын орындайды.
Жанама,тікелей,шынара.
Балаларға сыйлық тарату.
Қонақтармен қоштасу
Қол ұстасып тұрайық
Сапты да біз құрайық
Көріскенше күн жақсы
Сау саламат болайық
Сау болыңыздар апайлар.ячс
орындайды.
Үш топ бір біріне.
От шашу.
Барлық балаларды
ойынға қатыстыру.
Шартсыз қимыл
-қозғалыс жасау