Алтын адам
Казахстан, Северо-Казахстанская область г. Петропавловск
Коммунальное государственное учреждение «Дом ребенка»
учитель казахского языка
Мырзабаева Гульмира Карабалаевна
Цель урока:
Білімділік: тіл байлығын тереңдету, өз ойларын айта білуге дағдыландыру.Біл
Обогатить словарный запас , чтоб могли передать свои мысли.Заинтересо
Дамытушылық: Ересектердің оқу, сөйлеу , ойлау дағдыларын қалыптастыру.Қаз
Тәрбиелік: Еліне, тарихына, тілге деген патриоттық сезімін ояту.
Прививать чувства патриотизма к стране, истории, своему языку.
Іс – әрекет кезеңдері.
Этапы деятельности |
Ұстаздың іс – әрекеті.
Действия педагога. |
Есектердің іс – әрекеттері.
Действия взрослых. |
Ұйымдастыру кезеңі: |
|
|
Жаңа тақырып:
Сұрақтарға жауап беру: Мәтінмен жұмыс: Өз ретімен қою мәтін бойынша: Мәтінді қысқаша айтып беру. Етістіктерді тауып беру! Ережемен таныстыру. Тапсырма: Тапсырманы орындау! Сабақты қорытындылау! Үй жұмысы: |
Сабақ «Алтын адам» тақырыбына арналған.
Алтын адам 1969 жылы Алматы қаласы Есік қорғанынан табылды. Оны алғаш ашып, әлемге танытқан ғалым – археолог Кемел Ақышев. Алтын адам 17 – 18 жастағы сақ жауынгері .Басына шошақ бас киім киген. Мойнына алтын алқа таққан. Сырт киімі – бешпент пен шалбар . Бешпент қызыл былғарыдан жасалған. Етіктің қонышында алтын шекейлер бар. Белдік алтыннан құйылған. Белдіктің бір жағында семсер, екінші жағында қанжар. Оның бас киімінде, шалбарында , етігінде, семсерінде аңдардың, құстардың суреті бейнеленген. Оның Алтын адам аталуы да сондықтан. Қазір сұрақтарға жауап беріңдер.
Келесі тапсырма: сәйкестік табу. Найдите эквиваленты. Ученый – археолог Кемел Акишев. Сакский воин. Его головной убор, сапоги, сабля из золота. Золотой человек. Изображены рисунки зверей, птиц. Найден в Исыкском кургане. Теперь расставьте по порядку опираясь на текст. 1.Алтын адам. 2.Есік қорғанынан табылды. 3.Ғалым – археолог Кемел Ақышев. 4.Сақ жаунгері. 5.Оның бас киімі, сырт киімі , етігі, семсері алтыннан Енді кім айтып береді есінде не сақтады.Қысқаша айтып беру.Дәптерлерім Шәкірттерім! 2000 жылы екінші Алтын адам табылды. Я думаю ,что это не последняя археологическая находка среди Вас есть будущие археологи и дело будет за вами . Қазір етістіктерді айтып беріңдер мәтін бойынша. А сейчас найдите глаголы из текста назовите их. Дұрыс! Глагол Табылды переведите – найден , как будет неопределенная форма глагола. Найден – найти. Так вот в казахском язык неопределенная форма глагола образуется при помощи суфикса у. Ереже. Тұйық етістік. Неопределенная форма глагола.
Мысалы: алу, келу.брать, прийти. 2.Ы,І, Мысалы:оқы – оқу читай – читать. 3.Й : У – Ю. Мысалы: қой – қою оставить 4.П , Қ, К — Б, Ғ , Г Мысалы: жап – жабу. Закрой – закрыть. Тапсырма: Запишите следующие глаголы и образуйте Тұйық етстік. Найдите в предложениях тұйық етістік ! 1.Тапсырманы жазу керек. 2.Елу біріні тапсырманы орындау. 3.Үлкендерді құрметтеу. 4.Жетпіс жетінші беттегі мәтінді аудару. 5.Мен жолдасыммен тату тұрамын. 6.Мектепті таза сақтау. 7.Сыныпқа ерте келу. Сабақты қорытындылау! Менің шәкірттерім! — Бүгін біз қандай жаңа тақырыппен таныстық? — «Алтын адам» нешінші жылы табылған? — «Алтын адам» ол кім? — Оны алғаш рет ашып әлемге танытқан кім? -Тұйық етістік қалай жасаланады? Рақмет! Үй жұмысы: Ереже, жаңа сөздерді оқып келу, мәтінді қысқаша айтып беру. Бағалау! Сау болын |
Ссылка на материал:https://yadi.sk/i/4bUSMWOYyAYn2