«Қанағат-қарын тойғызар» С.Ақаев
Махамбетова Сандугаш Советовна,
Жаркенская средняя школа,
Тимирязевский район,Северо-Казахстанская область,Казахстан
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
1. Тақырыптың идеясын ашу, қанағатшыл, шыдамды болуға үйрету.
2. Өтілген сабақ пен жаңа сабақты байланыстыру арқылы шығармашылық ойлау қабілетін дамыту. Сабақтың түрі: Дамытушылық сабақ. Сабақтың тәрбиелік мақсаты:
Сабақта қолданылатын әдістер: Ой шақыру, топқа бөлу, топпен жұмыс, салыстыру кестесі, түртіп алу жүйесі, 5 жолды өлең, жұптасып сурет салу, болжау, негізгі идеяны суреттеу, сұрақ қою, көрнекілік стратегияларын пайдалану. Сабақтың көрнекіліктері: ватман қағаз, карточкалар, қосымша кітаптар, қағаздар, суреттер, маркер т.б. |
||||||||||||||||||||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
||||||||||||||||||||||||
Қызығушылықты ояту | Топқа тапсырма
Сөзжұмбақ құрастыру Постер қорғау Ребус |
||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабақ | Сабақты бастамас бұрын жұмбақ жасырамын.
Бейнеткер көпшілікте көрдім халық, Күнінде бір отырмас дамыл алып. Өзінен ауыр жүкті көтереді. Үйінде жатып жейді рахаттанып. (Құмырсқа). Екі басы жұдырықтай, Ортасы қылдырықтай. (Құмырсқа). Шешуін тапқан соң “Қанағат қарын тойғызар” (ел аузынан алынған) атты тәрбиелік мәні бар мәтінді мәнерлеп оқитынымызды айтамын. Ауыз әдебиетінен үлгі ретінде берілгенін ескертемін, авторы жоқ. Мәтінді мәнерлеп оқымас бұрын “Қанағат” деген сөзді қалай түсінетіндіктерін сұраймын. Тақтаға бормен жазылады. Қанағат деген не? |
||||||||||||||||||||||||
Ой толғаныс | – аз демеу керек
– жоққа шыдау керек – ең асыл қасиет – қанағат қарын тойғызады т.б. Қанағаттың не екенін білген соң мәтінді мәнерлеп оқып беремін. Ұнаған, ұнамағанын сұрап, өздеріне диалог бойынша рольмен кезекпен оқытамын. Енді сөздік жұмысын жүргіземін, v + ? – белгілері бойынша. Топпен жұмыс: І топтың сұрағы: Оқиға қалай басталды? ІІ топтың сұрағы: Оқымысты мен құмырсқаның сөйлесуі. Диалог құру. VІ топтың сұрағы: Құмырсқа туралы не білесіңдер? Тағы басқа қандай шығарма өлең оқыдыңдар? Құмырсқа қандай екен? Әр топқа 5 минуттай уақыт беріледі. Талданады, топпен жұмыс біткен соң салыстыру кестесін құрамыз. Тақтаға ақ ватман қағазға ортақ ой жазылады.
Салыстыру кестесі
|
||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма | Берілген тапсырманы түсіндіру | ||||||||||||||||||||||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс |
+7 776 987 0729
Либо отправьте заявку с сайта