Ваша заявка принята

В течении 3-18 часов на указанный емаил мы отправим реквизиты для оплаты.
Ожидайте, мы обязательно с вами свяжемся!

Сөз таптары

Қазақстан,Солтүстік Қазақстан облысы,Айыртау ауданы,Лавровка
Лавровка орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Казкенова Умитжан Алпысбаевна

Сабақтың  жалпы мақсаты Сөз таптары туралы түсінік беру.Оқушылардың ой-өрісін ,сөздік қорын дамыту,толық жауап беруге үйрету.
Әдіс-тәсілдер Блум таксономиясы, диалог,жеке жұмыс, топтық жұмыс, «Сәлем дос» , «Миға шабуыл» әдісі, «Өрмекші торы».
Күтілетін нәтижесі Оқушыларда сөз таптары туралы түсінік қалыптасады. Түйінді ой қорытынды жасайды.

 

Түйінді идея Өз ойларын тиянақты ,нақты айту керек
Уа-қыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Дерек көздер,  көрнекілік-тер
 

1

2 мин Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыру «Сәлем дос».

Қуанамын мен де,

Қуанасың сен де.

Қуанайық достарым!

Арайлап атқан күнге!

 

«Сәлем дос»

Оқушылар бір-бірімен құшақтасу арқылы сәлемдеседі.

Слайд
 

2

2 мин Топқа бөлу

Оқушыларды топқа бөлу арқылы алдағы сабақтың не туралы болатынын пайымдату, назарларын жаңа сабаққа қарай бағыттау

Суреттер арқылы топқа бөлу

1.     Үй жиһаздары

2.     Жануарлар

3.     Көкөністер

4.     Музыкалық аспаптар

Суреттер, топ аттары жазылған парақшалар
3 1 мин Сабақтың бағалау критерийлерімен таныстыру

 

 Аты-жөні Миға шабуыл

 

Сөзжұбақ Кәртішкемен жұмыс Синквейн Кестемен жұмыс бағалау
    1,2ұпай 3,4  ұпай 5-6ұпай 7-8 ұпай 9-10 ұпай 2 ұпай  
слайд
4 5 мин Жаңа сабақтың ашылуы

І.Білу. «Миға шабуыл» әдісі

 

1. Не білеміз?

Әр топқа түрлі суреттер тастау арқылы тапсырманы орындау.

Оқушылар топтастыру жұмысын жүрг

ізеді.

Плакаттар,

маркерлер

 

5 5 мин ІІ. Түсіну.
Көп нүктенің орнына  мамандықты білдіретін сөздерді тауып жаз. Ол үшін не ? деген сұраққа жауап беретін сөздердің мағынасын сүйен.
Оқушылар топ болып тақырыпты оқиды,  өз  пікірлерін айтады.. Слайд
 

 

13 мин ІІІ.Қолдану.

«Кім жылдам?» ойыны

(топтық жұмыс)

Интербелсенді тақтадан ұяшықтарды басып,жартылай шыққан суреттің не екенін жылдам айту керек және ол затты сипаттап берулері тиіс.

 

 

Топтық жұмыс

Интербелсенді тақтадан ұяшықтарды басып,жартылай шыққан суреттің не екенін жылдам айтады

Үлестірме қағаздар

Слайд

 

 

 

 

Кеспе суреттер

Слайд

7 2 мин Сергіту сәті

«Кірпінің биі».

Оқушылар бейнероликтегі би кірпінің қимылдарын музыка ырғағымен  жасайды Интербелсенді тақтадан бейнеролик көрсету
7. 5 мин ІV. Талдау

Оқушылармен бірге сабақты талдау.

Ауызша,топтық жұмыс.

Әр топтпарға қоян,машина,гүл,қар деген сөздер беріліп,кәртішкемен жұмыс

 

Әр топ  сұрақтарға жауап бере отырып,кәртішкені толтырады

 

 

Суреттер

Кәртішке

8. 3 мин V. Жинақтау

Синквейн әдісі.

1.Гүл

2.Әдемі,көркем.

3.Өседі,құлпырады,қурайды.

4.Терезеде гүл өсіп тұр.

5.Өсімдік.

Оқушылар бір-біріне сұрақтар қоя отырып,бес жодды өлеңді толтырып жазады.

 

 

Микорфон

9. 3 мин VІ. Бағалау

 

1.     Не білдік?

2.     Не үйрендік?

 

Блум таксономиясы  бойынша бағалау парақшасын үлестіру.

 

 

Оқушылар смайликтерді көтеру арқылы  бүгінгі сабақты бағалайды

J-мен көп нәрсені үйрендім

K- мен аз нәрсе үйрендім

L-мен ештеңе үйренбедім

 

Бағалау шкаласы

«5»-12-15 ұпай

«4»- 9-12 ұпай

«3»-5-8  ұпай

10. 2 мин «Не үйрендім?, Не үйренгім келеді?» кері байланыс жасау

Үйге тапсырма

Дәптерге қатты,сұйық және газтәріздес денелердің аттарын жазу

Оқушылар тақырыпты  түсінгендері немесе түсінбеген сұрақтары жайлы стикерге жазады.  

Скачать

Поделиться ссылкой:


Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *