Ваша заявка принята

В течении 3-18 часов на указанный емаил мы отправим реквизиты для оплаты

Поурочный план «Өсімдік – тірі организм»

Казахстан, Павлодарская область, г. Павлодар
Средняя общеобразовательная специализированная школа профильной адаптаций
Учитель начальных классов
Вакпаева Замзагуль Васильевна

Тақырыбы: Өсімдік – тірі  организм

Мақсаты:Отан туралы білімдерін кеңейту, сыни тұрғыдан ойлауды дамыту,патриоттық  сана сезімді ояту.

Сабақ түрі: жаңа сабақ

Құрал-жабдықтар:  суреттер, А-3, маркер, желім, қайшы,қосымша  материалдар

Әдіс-тәсілдер: СТО, АКТ-ны қолдану

Күтілетін нәтиже:  өсімдіктер туралы  мағлұматтарын кеңейту, топта,жұппен жұмыс

Уақыты

Ұйымдастыру

Жұмыс кезеңдері

Мұғалім іс әрекеті

Оқушының іс әрекеті

Қолданылатын модуль

Бағалау

2 мин

Топқа бөлу

 

Амандасу.

Сабаққа деген  қызығушылығын ояту.

 

Психологиялық дайындық

Балаларды  қайың, бұта, жауқазын, орындық, кірпі қималары арқылы топқа бөлу.Ұшақ арқылы бір біріне тілек жазу.Бағана таратылған қима қағаздардан құрастырылған суреттерімізге  қарайық.

 

 Балалар өз тілектерін ұшақтың екі қанатына жазып, лақтырады.

Қима қағаздарының суреті арқылы өз топтарына отырады.

АКТ

СТО

ТжД

ООЖТ

ЖЕсОжО

Бағалау парағы

5 мин

Топпен жұмыс

Үй тапсырмасын тексеру.

Топта бағалайды.Критерий оқушылардың айтуымен құрастырылады.-         Бағаны қандай  критерий бойынша бағалаймыз? —         Мәтіннің мазмұны, жүйелігі, қосымша мәліметтер және оқушының дауысын, темпін ескереміз.

Топ оқушыға баға қояды.Орта бағаны  спикер шығарып мәлімдейді.

БжК

18 мин

Топпен,жұппен жұмыс

Негізгі бөлім

—         Ненің суреттері берілді? 1 слайдҚарлығаш,көкек,қайың,емен, бәйшешек, ойыншық,үстелдің суреті.- Суреттер бір-бірімен қалай байланысқан?- Қалай топтастыруға  болады?-Неге? Неліктен?

2 слайд.Ағаштарды сипаттау

3 слайд. Шөптесін өсімдіктерді сипаттау.

Әр пікірталасқа 1 мин. Әр топтан 1 спикерді тыңдаймыз.

Әр топқа жеке-жеке тапсырма беріледі.

Оқулықтан бет 46-48 оқиды.Жұпта, топта талдайды.Жұмыс дәптеріндегі 22 бетте берілген «Өсімдік тірі организм- өйткені . . ..» деген  тапсырманы жеке  толтырады. Жұпта , топта тексереді. Бағалайды.Мәтінге әр топ 2 сұрақтан дайындайды. 

 

 

 

 

 

 

1-топ бұта, 2-топ шөптесін,3-топ ағаш,4-топ арша ағашы, 5-топ тораңғы ағашы туралы (қосымша материал бойынша  кластер)құрастырады.

Топтық жұмысқа бір ұсыныс, екі жұлдыз айтады.Бағалайды.

Диалогтік оқыту

СТО

ООЖТ

3 мин

5 мин

8

мин

Сергіту  сәті

«Қара жорға» биі

.

1.Тақырып  бойынша тест.

2.Венн диаграммасы  бойынша (гүл, ағаш; бұта,ағаш) талдайды.

3.Синквейн стратегиясын қолдану (Өсімдік)

 1.Берілген  тесті жеке орындайды,тексереді,бағалайды.2.Топта құрастырады, топпен қорғайды.

 

3. Спикер қорғайды

ТжД

     

 

 

 

3 мин

2мин

Жұппен жұмыс.

Үйге  тапсырма

Эссе «Біздің ауламыздағы өсімдіктер» жазып келу.

«Бағдаршам» әдісін қолданамын.

Жасыл-түсіндім, сары –жартылай түсіндім, қызыл- түсінген  жоқпын.

ООЖТ

 

 

 

 

Скачать разработку


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *