Ваша заявка принята

В течении 3-18 часов на указанный емаил мы отправим реквизиты для оплаты.
Ожидайте, мы обязательно с вами свяжемся!

Бұйымды талдау

Адылханова Алия Боранбаевна
учитель искусства
Назарбаев Интеллектуальная школа химико-биологического направления
г. Павлодар, Казахстан

Кәсіби даму мақсаты Оқушылардың көркемдік ойлауын дамыту үшін оқытудың
белсенді әдіс тәсілдері арқылы шығармашылық қабілеттерін
қалыптастыру
Сабақтың тақырыбы Бұйымды талдау
Сабақта іске асырылатын
оқу мақсаттары (оқу
бағдарламасына сілтеме)

7.3.3.1 Өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер,
дизайнерлер) жұмыстарында қолданылған тәсілдемелерді және
әдістерді салыстыру
7.3.5.1 Жұмысты бағалау және бағалау критерияларды анықтау
7.1.5.1 Ақпараттарды жинақтау, нобайларды түрлендіру және
орындау үшін альбомды қолдану

Сабақтың мақсаты — Роботты жасауда өзінің және өзгелердің (суретшілер,
қолөнершілер, дизайнерлер) бұйымды талдау жұмыстарында
қолданылған тәсілдемелерді және әдістерді салыстыру

  • Роботты сипаттау және оны бағалау критерияларды
    анықтау
  • Робот нобайын жасау және жетілдіру

Бағалау критерийлері Білу және түсіну – Роботты жасауда өзінің және өзгелердің
(суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) бұйымды талдау
жұмыстарында қолданылған тәсілдемелерді және әдістерді
салыстырады
Қолдану – Роботты сипаттайды және оның бағалау
критерийлерін анықтайды
Талдау — Робот нобайын жасайды және жетілдіреді

Тілдік мақсаттары Құрылымына, функционалдығына, эстетикалығы, нысаналы
аудиториясы, құны, қоршаған ортаға әсері және бірегей
қасиеттері, сол сияқты қауіпсіздігіне қатысты қандай
материалдар мен компоненттердің пайдаланғандығын назарға
ала отырып, роботқа пікір жаза алады.
Саралау түрі Саралау қағидасы: креативтілік

Оқу әрекетін ұйымдастыру бойынша: оқыту формасына қарай
топтық
Мазмұны бойынша: ресурстардың күрделілігі бойынша

Құндылықтар Ынтымақтастық, сыйластық
Пәнаралық байланыс Информатика, робототехника
Жаһандық ақпарат Ағымды жылдың қазан айында Оңтүстік Корея, Сеулде өткен
Robot World 2020 халықаралық робототехника көрмесі өткізілді.
Айтылған көрме жыл сайын өткізіледі.

АКТ қолдану дағдылары Интернет желісі арқылы топтық тапсырмаға қажетті ақпаратты

қарастыру барысында қолданады
Бастапқы білімдер Өткен сабақта алған білімдері

Сабақ барысы
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекеті Қорлар

Сабақ басы
3 мин

3 мин

  1. Сәлемдесу
    «Робот» ойыны. Оқушылар шеңберге тұрып, «Робот»
    қонағын қарсы алады. Сәлемдесуден кейін робот
    оқушылармен белсенді ойын өткізеді. Оқушылар
    роботтың қимылдарын қайталайды.
  2. Өткен тақырыпты қайталау. Талқылау
     «Робот» сөзіне анықтама беріңіз
     Сіздің ойыңызша роботтар не үшін қажет? 
     Роботтардың қандай түрлері бар? 
     Қандай материалдардан жасалынады? 
     Роботтар қандай қиыншылық туғызуы
    мүмкін?
    Қызықты фактілер. Жыл сайын біздің
    мектепте WRO байқауы өткізіледі. Өткен оқу
    жылыннда бізде республикалық WRO байқауы
    өткізілді. Бұл байқауда қадірлі қонағымыз еліміздің
    президенті Касымжомарт Токаевтың өзі болды.
    Ағымды жылдың қазан айында Оңтүстік Корея,
    Сеулде өткен Robot World 2020 халықаралық
    робототехника көрмесі өткізілді. Айтылған көрме
    жыл сайын өткізіледі.

Робот костюмы

Сабақ ортасы
1 мин

3 мин

20 мин

  1. Сабақ тақырыбен танысу
    Оқушыларға олардың сабақ үстіндегі іс-әрекеттерін,
    мақсаттары мен міндеттерін анықтау.
  2. Топтарға біріктіру. Мозайка тәсілі арқылы
    топтарға біріктіру. Мозайка бөлшектерінде белгілі
    бір мамандық суреті берілген. Сол мамандықты
    роботпен байланыстырып, ары қарай зерттеу және
    тәжірибелік жұмыстарын атқарады.
    Робот — агроном
    Робот — суретші
    Робот — хирург
    Робот — даяшы
  3. Тәжірибелік жұмыс (топта). Түрлі саладағы
    робот функцияларын зерттеу
    Оқушылар арасында рөлдерге бөліну ұсынылады
  4. Робот туралы жалпы ақпарат іздейді, қолданылған
    материалдары, компоненттері туралы зерттеу жүргізеді,
    ақпаратпен топта бөліседі
  5. бағалау парағы бойынша роботқа сипаттама береді
    3-4. Робот нобайын салады
  6. Жұмысты презентациялайды
    Критерийлер Сипаттамасы

Презентация

Мозайка бөлшектері

Презентация

Таратпа қағаздар
(бағалау парағы,
қолданылатын
ресурстардың
сілтемелері )
интернет желісі, ноутбук

функциясы
сыртқы түрі
бірегей ерекшеліктері
қауіпсіздігі
Бұл робот түрін жетілдіру немесе жақсарту
идеясын ұсыныңыздар:

Бағалау критерийлері:

  • Түрлі саладағы роботтың функцияларын зерттейді;
  • Критерийлерді аннықтап, сипаттама береді
  • Робот нобайын салып, жетілдіреді.
  • Жұмысты таныстыра алады.
    Дескрипторлар:
  • Түрлі саладағы роботтың функцияларын зерттеді;
  • Критерийлерді аннықтап, сипаттама берді
  • Робот нобайын салды, жетілдірді.
  • Жұмысты таныстыра алды.
    6.Бағалау
    Жұмыстың соңында әр топтан бір спикер шығып
    роботқа таныстырылым жасайды.
    Бағалауды тәуелсіз эксперт робот жүргізеді. Әрбір
    топты белгілі номиннация бойынша бағалайды.

Қағаз формат А3,
карындаш,
фломастерлер, майлы
пастель, акварель

Номинация бойынша
грамоталар

Сабақ соңы
2 мин

  1. Рефлексия
    «Рефлексивті нысана»

Нысана салынған
карточкалар

Саралау Бағалау Қауіпсіздік техникасын сақтау
Табысты оқушы сурет
салуда пайдалануы
бойынша күрделі
материалдарды
қолданады, интернет
ресурстарын өздігінен
таңдайды

Қалыптастырушы, кері
байланыс

Тәжірибелік жұмысты орындау
барысында қауіпсіздік ережесін сақтау.

Сабақ
бойынша
рефлексия

Сабақтың тоқетері

Сабақ материалдары/ оқыту мақсаттары шынай болды ма?
ОМ барлық оқушыларға жетті ме?
Егер жетпесе неге?
Сабақта дифференциация дұрыс қолданылған ба?

Сабақтың уақыттық кезеңдері қадағаланды ма?
Сабақ жоспарында қандай ауытқулар болды және не үшін?

Жалпы баға
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы болды (оқыту және оқу жайлы еске алыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не әсер етер еді (оқыту және оқу жайлы еске алыңыз)?
1:
2:
Сыныпта сабақ барысында және жетістіктерде нені аңғардық/жеке оқушылардың қиындықтары,
келесі сабақтарда неге көбірек көңіл аудару керек?

Поделиться ссылкой:


Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *