Ваша заявка принята

В течении 3-18 часов на указанный емаил мы отправим реквизиты для оплаты.
Ожидайте, мы обязательно с вами свяжемся!

Жаңа тәсілдер, оқу мен оқыту, қазақ тілі сабақтарында

Шукеева Бахыт Кульбаевна,
учитель казахского языка
КГУ «Урожайная средняя школа»
р-он им. Г. Мусрепова,СКО,Казахстан

Осы эссе менің қарастыру мәселесін зерделеу қазақ тілі мектепте тұрғысынан мұғалімдер. Мақсаты-мұғалімнің кәсіби әрекетін қалыптастыру, оқушылардың қабілеті, қоғамда табысты әлеуметтену, еңбек нарығында белсенді бейімделуі. Осы мақсатқа қол жеткізу ықпал етеді көшу, бейіндік білімі, сондықтан өзінің кәсіби қызметінде заманауи мұғалімге қажет енгізуге, сабақ беру ғана емес, оқытудың дәстүрлі және инновациялық оқыту әдістемесі, біліктілігін арттыруға дайын болу үшін.

Тіл үйренуде, біріншіден, өйткені қызықты, екіншіден, себебі, тілді ұсынады табиғи, адам өмірі жаңа мағынаға ие, және, ақыр соңында, бұл жай ғана адам дамуы, оның мәдениет. Ең бастысы – әрбір балаға көмектесу табуға жеке саналы оқуға деген көзқарасы, соотнося өз пікірін құндылықтармен әр түрлі дәуірдегі және жалпы адамзаттық құндылықтар.

Шығармашылық әлеуеті біздің орасан зор. Менің ойымша, барлық, бұл үшін балалар алар өздерінің талант — бұл шебер басшылығы тарапынан біз, мұғалімдер. Мұғалімнің міндеті — ашу талант балалар және олармен бірге баруға жолындағы таным, шығармашылық, жетістік.

Бухгалтерік неміс тілінде оқытудың тәжірибесі, мен шешті енгізуге жүйесіне қазақ тілін оқытудың әдістері, жұмыс тілі ретінде шетелдік.

 

Қазақ тілін шет тілі ретінде кешенді болып келеді: оқушылар бір уақытта оқып-үйренуде фонетикалық, лексикалық және грамматикалық материалдар, сондай-ақ әр тақырып соңында менде бар ережелер жиынтығы, мақал-мәтелдер, шағын диалогтар. Менің құрастырудағы авторлық жәрдемақы қазақ тілі пәні бойынша болады енгізілген негізгі тақырыптары: «Отбасы», «Мектеп», «Шежіресі», «Менің Отаным», «Достар», «Кәсіп» және басқалар. Тақырыптар әзірленді мынадай: жол картасы, оқушылар бірте-бірте сыныптан сыныпқа толықтырады лексикалық қорын белгілі бір тақырып бойынша жұмыс істейді ережелерге кездесіп тұрады мәтін бойынша. Мұндай оқытуда выпускному сыныбы шәкірттерім еркін меңгерген диалогтық сөйлеу біледі, сауатты әңгіме құра берілген тақырыпқа, таңдау мақал-мәтелдер, еркін қабылдауға грамматика. Жұмыс істеу барысында құрал қолданамын дәстүрлі шетел тілін оқыту әдістемесі. Сонымен қатар, қазіргі заманғы білім беру кеңістігіне біріктіруге мүмкіндік береді дәстүр жаңа педагогикалық технологиялар.

Тілді үйрену кезінде менің барынша әсерге қол жеткізу үшін беглой сөйлеу, ол үшін көп тыңдау және айту. Балаларға жасау керек көп жағдайлар үшін қарым-қатынас. Мен сабақ беру керек, әйтпесе, ойын түрінде. Үйрету, оқушылардың сөйлеу, қарапайымнан күрделіге қарай. Алдымен зерттеп, тұрмыстық тіл ретінде дүкенде қарым-қатынас жолын табу, түсіру, баспана және т. б. Сондықтан менің баса назар қоямын синтаксис запас оқушы, содан кейін , ол деп аталады, содан кейін загружаю олардың тілінің грамматикасы және дұрыс айтылуымен.

Цитируя, сөздер президенті Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың, бірақ, қазақ тілі бірінші орында тұр. Менің мақсаты болып табылады қажетті жағдайлар жасау үшін берік іргетасын қалау үшін қазақ тілін үйрену. Өз сабақтарында қазақ тілі барсам деп отырмын диалог негізінде өзара іс-қимыл сыныппен жатыр ынтымақтастық, диалог мұғалім мен оқушының, оқушы мен оқушының, оқушы мен топтар. Қазіргі заманда мүмкін емес диалогтік сөйлесуге, қарым-қатынас, ынтымақтастық, басқа адамдармен. Мен түсіндім, ол біздің президент міндетін қояды, көптеген білуі мемлекеттік тіл, онда менің оқушылар қазақ тілін білуге тиіс.

«Опираюсь» технологиясын, сын тұрғысынан ойлауды дамыту. Ол үшін сабақта ұсынамын оқу құралдары, үлестірмелі материалдар, қосымша дайындау. Зерттеу кезінде материалдың алдында оқушыларға қоямын проблемалық тапсырмалар, жауаптарды өздері тауып, өз бетінше. Материалды бекіту үшін применяю кластер құрастыру; – кестелер символическими суреттерді негізгі бағыттарын тақырыптар. Сұрау салу кезінде пайдаланамын кластерлер ретінде «жабық» және т. б. белгілерді, сондай-ақ «ашық», яғни, ішінара объясняющими. Осылайша, оқушылар алады қосарлап мүмкіндігін дамыту, жад, ойлау ғана емес, зерттеу, таным. Осындай сабақтарда оқушылардың қызығушылығы артуда оқу процессіне, көрінеді ұмтылу көбірек білу, жауап беру жақсы.

Келесі, кем дегенде, тиімді қазақ тілін пайдалану болып табылады технологиялар, дамыта оқыту. Өз жұмысында қоямын көп көңіл дамыту, оқушылардың ассоциативті ойлау бойынша жұмыс істеу барысында талдау мәтін. Сабақтарында табысты қолданып келесі технологиялар:

— Топтық;

— Жүйесін дамыта оқыту бағытымен дамыту, шығармашылық қасиеттерін;

— Технологиясы жекелеп оқыту;

— Жобалық технология (осы тәжірибесін пайдалануды қажет етеді жобалық технология сабақтарында (зерттеу), сондай-ақ сабақтан тыс (сценарийлерін әзірлеу және өткізу жөніндегі іс-шаралар осы сценарийге).

Тұтастай алғанда, инновациялық технологиялар көбінесе арзан бағамен оқушының оқу қызметінің субъектісі, жеке тұлға, стремящуюся өзін-өзі анықтауға және өзін-өзі жеткілікті. Осылайша, қорытынды жасауға болады, бұл заманауи технологияларды қолдану оқу пайдалануды болжайды кең жиынтығын оқыту әдістері, әсер етеді сапасын арттыру, оқытудың нәтижелілігі оқушылардың сабақта тұрақты қызығушылығын оқытылатын пән.

Өзінің кәсіптік қызметінде әр мұғалім ескереді білім беру балалардың қажеттіліктеріне: егер сабақтың тақырыбы усвоена жақсы, мен қамтиды материал дамыта озық сипаттағы; егер жекелеген оқушылармен нәрсе жаман усвоено, өткіземін жеке жұмыс, организовываю жеке-топтық сабақтар үшін орнын толтыруға неусвоенную. Күшті оқушылар мұқтаж тапсырмаларда қиындығы жоғары, стандарттан тыс жұмыстарда шығармашылық сипаттағы. Бұл мүмкіндік береді барынша өз оқу мүмкіндіктері, сондықтан, сонда ғана балалардың әртүрлі конкурстар, өткіземін дәстүрлі емес сабақ (сабақтар пәнаралық байланыстар — әдебиет, тарих, география), әдеби-музыкалық композициялар, сабақ-концерттер), пайдаланамын жаңа нысандары мен әдістері оқыту, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, применяю ойынды арттыру үшін оқушылардың танымдық қызығушылығын.

Құру кезінде сабақтың мен өндірістерде әр минут сайын белсенді қызметі үшін тырысып, терең және жан-жақты тақырыпты пайдалана отырып перспективалық әдістемелік тәсілдерін дамыту үшін креативті қабілеттерін дамыту: кластер, инсерт, кестелерді толтыру, чтение с остановками, бірлескен іздеу, қиылысқан пікірталас, дөңгелек үстел; қолданады ТРИЗ элементтері (технология решения изобретательских задач): «Удивляй!» (танысу кезінде биографиейвыдающихся қайраткерлері), «қатені ұстап ал!»; классикалық мәдениетін үйрету, оқыту арқылы дыбыс-бейне техникалық құралдар, тесттер, жобалар әдісі.

Ерекше орын мен отвожу осындай нысандары, семинар-сабақ, зерттеу сабағы-сынақ. Олар ықпал етеді шығармашылық материал мәнін түсіну, тәрбиелеу, оқушылардың өздік меңгеруде білімді қалыптастыру монологтық сөйлеу дағдысын үйрету, тілдік материалды талдау. Қанағаттандыру үшін білім қажеттіліктері жекелеген оқушылардың отличающимися мүмкіндігі және бейімділігі вовлекаю балалардың түрлі шығармашылық сайыстар: шығармалар, жобалар, интеллектуалдық ойын, мәнерлеп оқу сайыстары, олимпиада ойындары тіл біліміндегі әр түрлі деңгейлерде.

Кезде рефлексия өз жұмысы мен отслеживаю деңгейі шеберлігін , өзекті білімін жоғарылату үшін:

 

*білу * пайда тәжірибесі;

* білу опрашивать сақтайды;

*білу ұстанымда бұл пікірталастарға және выковывать өз пікірін;

* білу ынтымақтасуға тобы;

*білу әзірлеуге және орындауға міндетті ұсыныстар

* білу, жауапкершілік.

Нәтижелерін талдау кезінде қолдану интерактивті әдістерін оқу іс-әрекетін ұйымдастыру мен келесі тұжырымға келді:

— өсті әлеуметтік және танымдық белсенділігі: балалардың деңгейі субъективті бақылау оқушының зияткерлік бастама;

— кеңейді құзыреттілігін сыни оқушы: оның дербестігі, ақпараттық сауаттылық, өзін-өзі сенімділік, шықпаса қабілеті шешім қабылдауға, сондай-ақ инициативаларды және түпкілікті нәтиже,

-пайда ашықтығы, ойлау қабілеті, ұжымдық қызметі, қабылданған шешімдер үшін жауапкершілік;

— байқалады, жыл сайынғы өсу үрдісі білім сапасын.

Қазақ тілі — біздің рухани негізіміз. Біздің міндетіміз — оны дамытуға, барлық салада белсенді пайдалана отырып. Біз мұраға қалдыруға біздің ұрпақтарымызға қазіргі заманғы тілі, сандаған ұрпақ ата-бабаларымыздың еді үйлесімді қосылды және біздің айтарлықтай із қалдырған. Бұл міндет дербес шешуге тиіс-өзін қадірлейтін әрбір адам. Мемлекет, өз тарапынан, көптеген мемлекеттік тілдің ұстанымын бекіту үшін. Қажет шаралар кешенін іске асыруды жалғастыру бойынша қазақ тілін дәріптеу.

Скачать


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *