Ваша заявка принята

В течении 3-18 часов на указанный емаил мы отправим реквизиты для оплаты

Қазақ тілі кабинеті

Казахстан, Карагандинская область, г. Жезказган

КГУ СОШ №4

Учитель казахского языка и литературы

Абилдина Акбаян Кадирбековна

Оқу мақсаттарыОқушыларға тақырып бойынша түсінік беру. Өткен сабақтағы білімдерін ұштастырып, тапсырмаларды орындау.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар орындай алады:

Жаңа сөздерді, қарапайым оралымдарды тыңдайды, дұрыс қабылдайды және қайталайды

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:     Жаңа сөздерді түсінеді , диалог құрай алады
Кейбір оқушылар орындай алады: Өз ойларын жеткізеді, жоғары дәрежелі сұрақ қоя алады, тапсырмаларды орындай алады
 Алдыңғы оқу:Физика-математика мектебі тақырыбынан алған білімдерін еске түсіру. Сан есімдер
                                                      Жоспар
Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Басы

«Шаттық шеңбері»

5 минут

 

«Атақты сиқыршы» әдісі

Сиқыршы артымен тұрып, артынан әр оқушы жақындап иығынан ұстайды. Сиқыршы солға, оңға және ортасына деп оқушыларды топқа бөледі.

 

«Көңіл күй шеңбері» әр топ колдарынан ұстап, шеңбер құрастырады жақсы тілектер тілейді.

Оқушылар 1топ, 2топ,3топқа бөлінеді.

 

Оқушылар шеңбер бойына тұрады. Барлық оқушылар бір-бірімен сәлемдеседі.

Өзін-өзі реттеу. (саморегуляция)

Сабаққа дайындық.

 

 

Кеспе

қағаздар

 

 

Ортасы

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Сергіту сәті»

2  минут

 

 

Сабақ тақырыбын білдіретін мәселелерді анықтау, оқушылардың бастапқы білім деңгейін анықтау.

Қазақ тілі кабинетінің суретін көрсету.

-Қалай ойлайсыңдар,осы суретте қандай кабинет суреттелген?Бүгінгі тақырып қандай ?

Дәптерімізді ашайық, бүгінгі күнді жазайық.

 

Мәтінмен жұмыс

«Серпілген сауал» стратегиясы

1.Мәтінді аудиотаспадан мұқият тыңдайды.

2.Топ ішінде мәтінді талқылып, мәтін мазмұндайды.

3. «Грамматикалық көпір» стратегиясы

Сөйлемдерді дұрыс құрастыру.

Қазақ, тілі, талапқа, кабинеті, жабдықталған, сай.

Тақта, ілулі, стендтер, тұр, қабырғада.

Бар,9 кабинетте, парта, орындық, 21.

1. Мәтіннің ішіндегі жаңа сөздерді дауыстап оқу.

2. Мәтінді мұқият тыңдайды

3.Мәтінді мазмұндайды.

4. Сөйлемдерді дұрыс жинау, дәптерге жазу.

 

Қ1   «Қол сигналдары» ф.б

Түсінікті – бас бармақты жоғары көтеру

Түсініксіз-бас бармақ солға не оңға

Аса түсінбедім-қолды былғау

 

 

Сұрақтарға жауап беруге тырысады.

Дәптерлерін ашып,бүгінгі күн мен тақырыпты жазады.

 

Жаңа сөздермен танысады.

Оқиды.

Қайталайды.

Сөзтіркесін құрады.

Сөйлем құрастырады.

 

 

Бір-бірін бағалайды.

 

 

Сергіту сәтін орындайды.

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(қосымша )

 

 

 

Соңы

«Insert» таблицасы

 

Мен нені білемін? Нені білгім келеді? Не білдім?

 

«Insert» таблицаны толтыру

 

 

 

 

 

Сабақтан кейінгі рефлексия: смайликтер жабыстырылады.
Қорытынды бағалау:Балалар бағаланады. 
Үй тапсырмасы.Сан есімдерге 2 сөйлем жазу 

Ссылка на материал: https://yadi.sk/i/iWtR_fUg3HPUFU


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *