Ваша заявка принята

В течении 3-18 часов на указанный емаил мы отправим реквизиты для оплаты.
Ожидайте, мы обязательно с вами свяжемся!

Күнбағыс

Казахстан, Северо-Казахстанская область, Акжарский район, с. Ленинградское

ГККП Детский ясли- сад «Еркетай»

Воспитатель

Есенжолова Толкын Елтаевна

Ұйымдастырылған оқу іс әрекетінің

технологиялық картасы                                                            

Білім беру саласы:Шғармашылық.Таным.

Бөлімі:Жапсыру

Тақырыбы:   «Күнбағыс»                                                                                                                        БМ:Балаларға өсімдіктер және олардың пайдасы туралы түсінік беру;білімдерін жүйелі түрде көрсете алуға баулу;                                                                                                                                ДМ:қиялын дамытып, қабілеттерін шыңдау,қию іскерліктерін арттыру;                                                       ТМ: өз ойын еркін айтуға жетелеу, тапсырма орындауда төзімділікке тәрбиелеу;                  Қажетті құрал-жабдықтар мен көрнекіліктер: үлестірмелі метериалдар,бүктеме, ,қайшы,желім жаққыш,қарындаш,күнбағыстың өсірілуі және одан алынатын өнім туралы әртүрлі әдемі суреттер.                                                                                     Алдын ала жүргізілетін жұмыс:күнбағыс туралы өлең жаттау,әңгімелеу.

Сөздік жұмыс:  күлте,күнбағыс,өнім.                                                                                                                                Билингвальды компонент:  күнбағыс-подсолнух.

Әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылық Балаларды шаттық шеңберге тұрғызу:                       Арайлы таң атты!                                                               Алтын сауле таратты!                                                              Жарқырайды  күніміз!                                           Жарқырайды даламыз!                                                   Қайырлы таң,балалар!                                                                                   Қайырлы таң,достарым!-деп бір-бірімен амандасады — Балалар бір-біріне мейірлене қарап,шаттық шеңберін құрады.
Ұйымдастырушылық                           ізденістік

 

Жұмбақ жасыру:                                                                  Күннен көзін алмайды,                                                     Өзгемен ісі болмайды.» (Күнбағыс)

 

Билингвальды компонент:күнбағыс-подсолнух.

 

Күнбағысты өсіру және одан алынатын өнім туралы әртүрлі әдемі суреттер көрсетіле отырып,балалар-  дың білімдері анықталады.                                                      –Балалар,ас үйімізді осындай әдемі күнбағыстармен безендіріп қойсақ әдемі болар еді.Сендер қалай   ойлайсыңдар?                                                                         -Ендеше,асүйді безендіруге арнап күнбағыс жапсыруды бастайық!Бұл оқу іс-әрекетінде бүктеп қию тәсілін қолданамыз.

1.Үлестірмелі материалдың 102-бетіндегі жасыл   жолақты үшке бүктеп жапырақты қиып аламыз.

 

–Балалар,қанша жапырақ болды?

 

Сергіту минуты:   Н.Жанаев «Күнбағыс»

Таңертең де күнге қарап тұрасың.                                    Түсте дағы күнге  қарап тұрасың.                                               Кеш борлса да күнге бетті бұрасың,                                                          Сонда өзің айтшы кім боп шығасың?                                                  Таптым,таптым,                                                                 Күнді баққан,                                                                   Үкі таққавн,                                                        Күнбағыс боп шығасың.

 

 

2.102-беттегі сары шаршыны бүктеп,күлте бойынша қию керек.

 

Саусаққа арналған жаттығу.                                                          –жаңбыр жауады;                                                                     -найзағай шатырлады;                                                                -жел соқты;                                                                                    -қар жауды;                                                                       -құмырсқалар қашты,-деп құбылыстарды айтады.

3.102 –беттегі күнбағыстың қалған бөлігін қиып аламыз.

 

 

4.101-беттегі үлгіге қиып алғандарымызды рет-ретімен жапсырамыз.

 

 

Жұмыс жасау барысында көмек қажет болған балаларға көңіл бөлу.

 

-Күнбағыс.                                   Балалар қайталайды: күнбағыс-подсолнух.

 

 

Суреттерге мұқият қызыға қарайды.

 

Балалар тапсырманы орындамас бұрын бүктеп қию тәсілін естеріне түсіреді.                            Үш жапырақ.                                                 Балалардың қимыл-қозғалыстары:                                                                       -бастарын жоғары,оңға,солға, артқа бұрып қаратады;                                       -алақанын жайып,қол-иықтарын сұраған кейіпте көтереді;                                                         -шапалақтайды;                                                 -бір-бірінің қолын ұстап жоғары көтеріп,күнбағыстың бейнесін келтіреді.                                                    Балалар сары шаршыны сызық бойымен бүктеп қияды.

-Үстелді тықырлатады;                               -алақандарын соғады;                                                    -қолдарын бұлғайды;                             -екі саусақпен құмырсқалар-дың қашқанын көрсетеді.

 

Балалар үлгіден сабағы мен сары,қара дөңгелектерді қиып алады.                                                       Балалар өз беттерінше жапсыру жұмысын орындайды:                                                                -сабағын;                                                                      -жапырақтарын;                                                             -күлтелерін;                                             -күлтенің ортасына:

1-сары;       2-қара дөңгелек бөліктерін жапсырады.

Рефлексиялық-түзетушілік

 

Балалардың жұмыстары көрсетіліп бағаланады.    Балаларды мадақтау. Балалар бірігіп ас үйді безендіреді.

Күтілетін нәтиже:

Біледі:күнбағысты қиып жапсыру жұмысын;

Игереді:жапсыру жұмысында реттілікті сақтау қажеттілігін;                                                                                                                                             Меңгереді:оқу іс-әрекетіндегі бүктеп қию әдісін.

Поделиться ссылкой:


Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *