Ваша заявка принята

В течении 3-18 часов на указанный емаил мы отправим реквизиты для оплаты.
Ожидайте, мы обязательно с вами свяжемся!

Казахский язык и литература 9 класс обновленка

Бөлім Мұғалімнің аты-жөні: Күні:   
СЫНЫП:  9   Қатысқан оқушылар  саны:    Қатыспаған оқушылар саны: 
Тақырыбы Көне түркі жазуын зерттеушілер
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 9.1.1.1 тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін мәселені болжау;  
Сабақ  мақсаты   Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Ауызша тіл мен жазбаш тілдің айырмашылықтары туралы біледі.Сөйлем ішінен тауып ажырата алады. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: .Сауатты,көркем жазуға үйренеді,тақырыпты басқа тақырыппен салыстыра алады.. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау  критерийі Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): тақырыпқа қатысты берілген қарапайым сөйлеу үлгілерін оқиды, қайталайды, тыңдаған матералдың мамұнын түсінеді. Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): тыңдалым  алындағы сөйлемдерді қолданып, киім-кешек атауларын атайды, тақы ыпқа қатысты ақпа ат бере алады. Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақы ыптың мазмұны бойынша қарапайым сұрақтар құрастырады және оған жауап береді, жаңа заттық, сапалық атауларды қатыстырып сөйлемдер құрай алады, жаңа киім-кешек  сипаттайды.
Тілдік құзіреттілік Ауызекі және жазбаша сөйлеу түрлері
Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс Музыка, қазақ тілі.
Алдыңғы оқу 7-сыныпта өткен білімді тексеруге арналған тест тапсырмасын орындау
Сабақтың жоспары
Жоспарланған уақыт Сабақ барысы : Бағалау түрлері
Басталуы 5  минут Ұйымдастыру кезеңі  2 минут Топтарға бөлу. Тірек сөздер  бойынша топқа  бөліну. Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда бақыт,қуаныш,шаттық  деген сөздер болу керек. Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді.   Психологиялық ахуал қалыптастыру:  3 минут -Салем достым! (амандасады) -Сен қалайсың? (иықтарынан қағады) -Қайда болдың? (құлақтарынан тартады) -Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды) -Сен келдің! (қолдарын жаяды) -Жақсы болды!(құшақтайды)       1-топ: бақыт 2-топ: қуаныш 3-топ:  шаттық         Тренинг жазылған парақшалар
Жаңа білім 10 минут           Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.        Қызығушылықты ояту.               Мақал – мәтелдердің жалғасын тап:  Ғылым – теңіз, ………….(білім – қайық). Ақыл азбайды, …………..(білім тозбайды). Оқу – білім азығы, ………(Білім – ырыс қазығы). Көп оқыған білмейді,   ……..(Көп тоқыған біледі). Ілім – бұлақ ………..(білім шырақ). Ердің атын аты шығарар, …….(Ғалымның атын хаты шығарар). Тіліңмен жүгірме, ………..(Біліммен жүгір) Білім арзан, …………(білу қымбат). Байлықтың кілті — ………….(ғылым).   Ғылым дегеніміз не? —  Ғылым (араб  (ілім); лат.  — білім) — жалпы мағынасы: жүйелік білім мен тәжірибе. Арнайы мағынасы — ғылыми жолмен жинақталған білім жүйесі.    Оқулық. Кеспе мәтіндер.   Оқулық,қабырғаға ілінген  ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.
Ортасы  10 минут                          1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім Интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармаын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады   І —  тапсырма. Тұлғаны таны.  Постер құру. 1. «Ғылым» тобы — Әбу Насыр әл- Фараби мен Әбу Райхан әл-Бируниге  ғылымдық жолына тірек- сызба жасау; 2. «Тіл » тобы – Махмуд Қашқари мен Жүсіп Баласағұнның   тіл білімінің дамуына қосқан үлестері бойынша тірек – сызба құру. 3. «Әдебиет»  тобы – Ахмет Иүгнеки мен Қожа Ахмет Йасауидің әдебиет саласындағы қосқан үлестері бойынша  тірек – сызба жасау.       2-тапсырма      Тарихи домино ойыны      Әл – Фараби ғылымды өз бетінше  зерттеп, үлкен табыстарға жеткен ұлы тұлға. бетінше жеткен Әл-Фараби тұлға өз үлкен ғылымды зерттеп, табыстарға ұлы     Махмуд Қашғари үш кітаптан тұратын «Түрік тілдерінің сөздігі» атты мәңгі өшпес мұра қалдырды. «Түрік тілдерінің сөздігі» қалдырды. үш тұратын мәңгі атты М.Қашғари мұра кітаптан өшпес     Баласағұни еңбегін Баласағұнда бастап, Қашғарда аяқтап, Сүлеймен Арслан ханға сыйға тартқан. Қашғарда Баласағұнда Баласағұни Сүлеймен Арслан бастап, сыйға аяқтап, тартқан. ханға еңбегін   Жұптық жұмыс   Мақал-мәтелдердің жалғасын тап: Ғылым — теңіз, ….. (Білім-қайық). Ақыл азбайды, ….. (Білім тозбайды). Тіліңмен жүгірме, ….. (Біліммен жүгір). Наданмен қос болғанша, ….. (кітаппен дос бол). Байлықтың кілті — ….. (ғылым). Ілім — бұлақ ….. (білім шырақ). Көп оқыған білмейді, …… (Көп тоқыған біледі). Оқу — білім азығы, ….. (Білім — ырыс қазығы). Елдің атын аты шығарар, ….. (Ғалымның атын хаты шығарар). Білім арзан, ….. (білу қымбат 2-тапсырма. Тыңдалған мәтіндегі ана  жайлы сөйлемдердің мағынасын түсіндіріңіз.  1. Ана- баланың ең мейірімді қамқоршысы.  2. Кез келген ана баласымен бірге күледі,жылайды.  3. Ана өзіне қауіп төнсе де, баласын ешқашан жалғыз   тастамайды  4. Ана баласына бесік жырын айтып береді.  5. Ана  баласын ыстық алақанына алады, құшағына басады 4-тапсырма. Сұрақтарға жауап беріңіз.   —  «Қаз-қаз балам, қаз балам, қадам бассаң мәз болам!», — деген тілек сөз қандай тойда айтылады? —  «Меккеге үш рет арқалап апарсаң да, қарызыңнан құтыла алмайсың»,-деген қанатты сөз кімге арналған? —  «Жар-жар» әні қай тойда айтылады? — Баланың құлағына қай дәстүрде үш рет айқайлайды?   7-тапсырма. «Жас отбасының тұрғын үй мәселесі» деген тақырыпта жоба жазыңыз. __________________________________________________________ __________________________________________________________ __________________________________________________________ __________________________________________________________ ____________________________________________________________ Керекті сөздер:Жас отбасы, мемлекет тарапынан қолдау көрсету шаралары,жетіспеу, тұрмыстық жағдай, мемлекттік бағдарлама, пайызсыз несие, қаражат, тұрғын үй, құны төмен, қабілетті.   Білемін Білдім Білгім келеді               «Пкірлер» парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар,қалам.     Оқулықтағы мәтінді оқып алады.  
Сергіту сәті 2 минут «Қызыл гүлім-ай» биі Би билейді
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут  тапсырма. Мәтінді оқыңыз                                   Отбасы және дәстүр                                               Бата адамдарды лайықсыз, теріс қылықтардан сақтандырады, ол жастарды, ізгілікті әрі қайырымды істерге баулиды. Қандай да болсын бір іске кірісерде, дастарқаннан дәм татуға отырғанда немесе жол жүріп, алыс сапарға аттанарда әркім ақсақалдардан бата алатын болған. Бата шаңырақ көтеріп, жеке үй-жай болғандарға да беріледі. Отбасы-әр адамның алтын ұясы. Отбасы ұлттық қалыптастыруда маңызды орын алады.                                                                                                    («Жаңа толқын» кітабынан)       Карточкада жазылған терминдер    
Бағалау   5 минут                     Кері байланыс 3 минут   Бағалау парақшасы  Дұрыс жауапқа 5 балл.   Оқушының аты-жөні «Стикер дегі диалог» әдісі «Пкірлер» парағы әдісі «Броундық қозғалыс» «Карточкадағы терминдер» әдісі Балл                                                                           Рефлексия парағы   Сабақтағы жетістіктерім Оның себептері Сабақтағы жетістіктерім Оның себептері                     Бағалау парақшасы                         Қағаз қиындылары.
Қосымша ақпарат  
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау — Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс
     
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?     Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *