Ваша заявка принята

В течении 3-18 часов на указанный емаил мы отправим реквизиты для оплаты.
Ожидайте, мы обязательно с вами свяжемся!

Қазақ халқы – қонақжай халық. Күрделі зат есімдер.

Харина Бибигуль Айдарбековна,
ГУ «Кошевская основная школа» отдел образования
с.Кошевое,Костанайская область,Казахстан

Сабақтың мақсаты: қазақ халқының  қонақжайлылық салт – дәстүрі туралы   түсініктерін кеңейту, күрделі зат есімдердің жасалу жолдарын, жазылу  тәртібін түсіну.

Сабақтың міндеті: салт – дәстүр, қонақжайлылық туралы өз ойларын еркін жеткізе білу,ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.

Сабақтың көрнекілігі: суреттер, қабырға газеті, түрлі түсті  асықтар, кеспе қағаздарға жазылған мақалдар, парақ  қағаздар, фломастерлер, стикерлер.

Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ — жауап, баяндау, талдау
Жұмыс түрлері: топпен жұмыс

Сабақ  кезеңдері Жоспарланған іс — әрекет Сабақтың негізгі ойлары(сабақта қолданылатын модульдер) Дерек көздер
1.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

(1 мин)

1.     Амандасу.

2.     Тренинг «Жылулық шеңбері»

Оқушылардың  тілек айтуы: 

Мейірімді жүрекпен,

              Ақпейілді тілекпен,

                       Амандасып алайық!

 Бір жадырап қалайық!

— Мұғалім: біздің сабаққа бүгін қонақтар келді. Қонақтарға қандай тілек айтасыздар?

-Оқушылардың жауаптары – Сәлеметсіздерме қадірлі қонақтар, қош келдіңіздер, келгендеріңізге қуаныштымыз, төрлетіңіздер,

Сіздерді көптен күтіп едік,жайғасып отырыңыздар,көңілдеріңіз жайлы болсын, қысылмаңыздар, жылы шыраймен қарсы аламыз, құтты қонаққа – тәтті тамақ)

3.Топқа бөліну (асықтар арқылы оқушылар 2

топқа бөлінеді)

(1мин)

4. Үй тапсырмасын тексеру(бірін бірі тексеру)  5  тапсырма

(2 мин)

 

 

 

 

Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс

(қалай оқу керектігін

ұйрету, топ ережесімен таныстыру)

Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

(оқушылар бірін бірі тексеруде жақын қарым-қатынасқа түседі)

 Күн суреті салынған қабырға газеті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түрлі түсті

асықтар

 

 

Жұмыс дәптерлері

2.Ой шақыру.

  (5 мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Мағынаны ажырату.

(7 мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Сергіту сәті.

(1 мин)

 

1.Мақалдарды оқып тақырыбын айқындау.

1 – топ.

Құтты қонақ келсе, қой егіз табады.

2 – топ.

Адам болар бала қонаққа үйір.

Мұғалім: берілген мақалдардың тақырыбы кім

туралы ? (……..)

Олай болса сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар? (…..)

 

-Дәптерлеріне бүгінгі күнді, сабақтың тақырыбын жазып алыңдар.

2.Қазақ халқы – қонақжай халық. Күрделі зат есімдер.

(1мин)

 

 

( Келесі жұмысымыз мақалда қарамен белгілеген сөздерге кезекпен әр оқушы фонетикалық талдау жасайды. Талдау кезінде қате жіберілсе топ мүшелері қатесін түзеп отырады.)

 

 

 

 

 3.Жаңа сөздермен танысу. «Қарлы кесек»стратегиясын қолдану.

(5 мин.)

Үй иесі – хозяин дома

қонақжай – гостеприимный

жылы шыраймен қарсы алған –тепло встречали

жолаушы – путник

шығарып салу – провожать

құт – удача , благодать

риза ету – удовлетворить, ублажить

жөн сұрасқаннан кейін – после того как поздаровались, познакомились

 

«Қаражорға» биі

 

 

 

4.Мәтінмен жұмыс. Қазақ – қонақжай халық.                                     Мұғалім:  Қонақжай адам  қандай іс-әрекеттер, қасиеттер арқылы осы ерекшелігін білдіреді. Мына параққа жазып көрсетіндер. (Постер құру)

 

 

Постерлерін қорғау.

(5 мин)

 

 

 

 

 

 

 5.Ережемен танысу.

(3 мин)

Мұғалім: Мәтін бойынша проблемалық сұрақ қою.

Қонақжайлылық деген сөз туралы не айталасыздар?(қанай сипаттама бересіңдер?)

Оқушылардың жауаптары(…….)

Күрделі зат есімдер ережесімен,  жасалу жолдарымен танысамыз. Ереже жазылған парақтардан оқушылар оқып танысады.

6.Бекіту

(5 мин)

Мәтіннен күрделі зат есімдерді табыңдар. Жасалу жолдарын түсіндіріңдер. (өрік-мейіз,ыдыс-аяқ) –Күрделі сөздер.Қосарлану арқылы жасалған. Дефис арқылы жазылады.

7.Сөйлемдерге синтаксистік талдау жасаңдар.

Қазақ халқы үлкендерді ерекше сыйлайды.

(Тексеру:1-топ сөйлем мүшелеріне талдау жасайды; 2-топ сөйлемді ауызша талдайды)

8.Сабақты қорыту

(2 мин)

Жаңа сөздерді қолдана отырыпҚОНАҚЖАЙ сөзіне кластер – ассоциация құру.

 

 9.Үй тапсырмасы:

«Қонақжай қазақ» тақырыбына шағын шығарма жазу.

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту

(оқушылар сабақтың тақырыбын өздері шығарады)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқытудағы басқару және көшбасшылық

(оқушылар фонетикалық талдауды жасай отырып,өз білімдерін жетілдіреді, мұғалім оқушылардың жұмыстарын бақылайды)

 

Топтық жұмыс

(қалай оқу керектігін

үйрету)

Оқушылар жаңа сөздерді қайталау арқылы есте сақтап, оларды қолданып, әңгіме құрады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мәтінді оқып, топпен талдайды, сөйлеу тілін дамытады.

Топта талдап постер құрады.

 

 

 

Формативті бағалау.

«Екі жұлдыз, бір тілек».

Оқыту мен оқұдағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.(Бірін-бірі бағалау

 

 

Топтық жұмыс.

Бірін-бірі тексеру.

 

Топтық жұмыс.

 

 

 

 

 

 

 

5-жатттығу

(жазбаша) 66 бет,

 

 Кеспе қағаздарға жазылған мақалдар.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұмыс дәптерлері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сөздік  дәптерлері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар би билеп сергіп қалады.

 

Кеспе қағаздарға жазылған мәтіндер. Қазақ  – қонақжай халық.

Парақ қағаз,фломастерлер

 

Тақта.

Стикерлер.

 

 

 

 

 

 

 

Ереже жазылған парақтар.

 

Тақта(күрделі сөзді жазу, жасалу жолдарын анықтау)

 

 

 

 

 

Тақта

Жұмыс дәптерлері

 

 

 

Тақта, стикерлер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Күнделікке жазады.

 

 

 

 

4.Кері байланыс (рефлексия)

(2 мин)

 

 

 

 

 

 

 

1. Бағалау.

Оқушылардың жұмыс дәптерлерін жинап, формативті бағалауды ескере отырып бағалау.

 

 

 

 

2. Мұғалім: 

Біз бүгін сіздермен «Қазақ халқы- қонақжай халық» атты тақырыпты қарастырып, қонақжайлық жайында біраз нәрсе білдік. Қонақтың түрлеріне тоқталып, қонақжайлық белгісі не екенін білдік. Халқымыздың осындай қонақжайлығы, дастарқанының кеңдігі, таныс – білісі түгіл, бейсауат жолаушыға есігінің ашықтығы, барын құдайы қонағының алдына тосатын мырзалығы жайында сыр шерттік. «Қазақ  халқы — қонақжай халық» дегендей, біз де қонақжай болуымыз керек.

3. Қоштасу.Мұғалім оқушыларға алғысын айтады.

Оқыты үшін бағалау және оқуды бағалау  

 

 

 

Плакат

«Түсіндім. Жартылай түсіндім. Әлі де қиындықтар бар»

Топ басшылары стикерлерін тапсырады. Сол бойынша қорытынды баға қойылады.

Скачать

Поделиться ссылкой:


Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *