Ваша заявка принята

В течении 3-18 часов на указанный емаил мы отправим реквизиты для оплаты.
Ожидайте, мы обязательно с вами свяжемся!

Дос болған қандай тамаша!

Абдураимова Толкын Маратовна
Комплекс школа-гимназия, детский сад «A-Status»
г. Тараз, Жамбылская область, Казахстан

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық

картасы
Білім беру саласы: «Таным», «Қатынас»
Бөлімі: Тіл дамыту
Тақырыбы: «Дос болған қандай тамаша!».
Мақсаты: «Достық» құндылығы туралы түсініктерін одан әрі жетілдіру,
ынтымақтастық пен татулыққа баулу. Достар арасындағы сыйластық,
достық, сүйіспеншілік туралы түсініктерін кеңейту. Өзара сыйластық қарым-
қатынастарын дамыту. Бір-бірімен тату, дос болуға тәрбиелеу. Ойын арқылы
балалардың ойлау қабілетін дамыту.
Сөздік-жұмыс: Татулық
Билинвалды сыңары: Достық – дружба, татулық – согласие.
Пәндік-дамыту ортасы: Дәптер жұмысы, түрлі-түсті қаламдар,
В.Сухомлинскийдің «Әйнек-адам» атты кітабы, «Достық», «Татулық»
туралы көрнекіліктер.
Әрекет кезеңі Тәрбиешінің әрекеті Балалардың
әрекет

Дәлелді түрткі
болатын

Ұйымдастырылған
ізденіс әрекеттері

Шаттық шеңбері
Біз балдырған тең басқан!
Дос құшағын кеңге ашқан!
Тілегіміз әділдік!
Ашық болсын кең аспан!
Достық — өмір тірегі,
Достық — әр адамның тілегі.
Татулық дәйім сақталса,
Қуанышпен соғады әр
адамның жүрегі.

  • Балалар мен сендерге
    өлең оқып беремін.
    Сендер оның не жайлы
    екенін тауып
    көріңдерші.
    Досым – асыл орғаным,
    Досым – жасыл орманым.
    Мақтан етем өмірде,
    Досымның көп болғанын.
  • Балалар, бүгінгі оқу іс —
    әрекетінде біз «Дос болған
    қандай тамаша!»
    тақырыбында әңгімелесеміз.
  • Балалар, сендердің
    достарың көп пе?
  • Достарыңмен татусыңдар

Балалар шаттық
шеңберге тұрды.

Балалар мұқият
тыңдады.

Бұл өлеңде достар
жайлы айтылады.

Иә, біздің досымыз
көп.
Біз достарымызбен

ма?

  • Мен бүгін сендерге В.
    Сухомлинскийдің «Әйнек —
    адам» атты әңгімесін оқып
    беремін. Мұқият тыңдайық.
    Бір баланың титімдей досы —
    Әйнек – адамы болды. Өзі
    мөп — мөлдір. Бір ғажабы;
    қасиетті Әйнек – адам
    досының не ойлағанын, неге
    мұңайғанына дейін біліп
    қояды. Бала анасының тілін
    алмай сыртқа ойнауға
    шыққалы жатса, — Әйнек –
    адам бұрынғыдай
    мөлдіремей, сәл — пәл
    күңгірт тартып:
  • Олай етуге болмайды, әуелі
    ісіңді тындыр. Ойнауға
    содан соң шық,- дейді.
    Бала ұялып қалады. Дереу
    жұмысқа кіріседі. Жұмысын
    бітірген соң, сыртқа
    шығады. Әйнек — адам
    үндемейді. Бірақ қайтадан
    мөп — мөлдір түске енеді.
    Бірде баланың аулада бірге
    ойнайтын жолдасы ауырып
    қалды. Бір күн өтті, екі күн
    өтті. Бала досын есіне
    алмады. Әйнек — адамына
    көзі түсіп еді, жауар бұлттай
    түнеріп кетіпті. Кімге
    жаманшылық жасап қойдым,
    қандай жаман ой ойлап
    қойдым,- деп сұрады бала
    дегбірі қашып…
  • Ешкімге жаманшылық
    жасаған жоқсың. Жаман ой
    да ойлаған жоқсың… Тек
    досыңды ұмытқаның
    болмаса.
    Баланы ұят қысты. Дереу
    ауру досының үйіне тартты.
    Оған анасы сыйлаған бір
    шоқ гүлін, үлкен — үлкен

татумыз.

Балалар ертегіні
мұқият тыңдап отыр.

алмаларын ала барды.
Әйнек – адам осылай баланы
нағыз адам, нағыз дос болып
өсуге баулыды. Ол –
баланың ұят, ары еді.

  • Балалар, бұл әңгімеден не
    түсіндіңдер?
  • Бала ойынға шығарда
    Әйнек – адам неге күңгірт
    тартты?
  • Бала жұмысын
    тындырғаннан кейін Әйнек –
    адам қандай түске енді?
  • Әйнек — адамның түсі тағы
    неге бұзылды?
  • Ол баланың есіне нені
    салды?

Сергіту сәті
Достар бірге жүреміз,
Бірге ойнаймыз, күлеміз.
Бірге балық аулаймыз,
Міне, біздер қандаймыз!
Бөлінбейді іргеміз,
Әрқашанда біргеміз.

  • Балалар, жұмыс
    дәптерлеріңді ашып,
    «Достық – татулықтан
    басталады» деген суретті
    бояп, сонан соң сурет
    бойынша әңгімелеп
    беріңдер.
    Дидактикалық ойын
    «Менің досым»
    Балаларды шеңберге
    тұрғызып, кезек-кезек
    сұрақтар қояды.

Балалар дос болуды
түсінді.
Бала ойынға шығып,
сабағын ұмытып
кетті.
Мөп-мөлдір түске
енді.

Бала досын ұмытып
кеткеннен кейін.
Досын салды.

қол ұстасып,
айналып жүрді.
бір-біріне қарап
күледі.
қолдарын алға
созады.
қолдарын жоғары
созады.

Балалар жұмыс
дәптерлерін ашып,
суреттерді бояды.
Достық туралы өз
ойларын айтты.

Рефлексті түзету
әрекеттері

  • Сенің досың кім?
  • Сен досыңды жақсы
    көресің бе?
  • Досыңа қалай
    көмектесесің?
  • Досыңды қалай
    сыйлайсың?
  • Досыңды сағынасың ба?
  • Досыңмен нені бөлісесің?
  • Досың туралы қандай
    жылы сөз айтасың?
  • Балалар, бүгінгі Өзін-өзі
    тану оқу іс -әрекетімізде
    барлығың да жақсы
    қатыстыңдар. Сұрақтарға
    дұрыс жауап бердіңдер.
    Бүгінгі күндерің қуаныш
    әкелсін! Оқу-әрекетінен
    алған қасиеттерімізді
    жүрегімізге жеткізіп
    сақтайық. Бәріңді мақтап
    бағалаймын.

Бала досының есімін
айтады.
Бала досын жақсы
көретінін айтып
береді.
Бала досына ауырып
қалғанда көмек
беретінін айтады.
Бала досына сыйлық
сыйлайтынын
айтады.
Бала досын
сағынатытын
айтады.
Бала досымен
ойыншықтарымен
бөлісетінін айтады.
Бала досы жайлы
жылы сөздер айтады.
Балалар оқу-
әрекетінен алған
әсерлерін
қуанышпен білдірді.

Күтілетін нәтиже:
Білуі: Достық, татулық жайлы білді.
Ие болуы: Сыйластық пен бірлікке, ынтымаққа ие болды.
Істей алуы: Достарына қамқорлық жасай алды.


Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *