Қазақ отбасындағы музыкалық аспаптар
Қазахстан, Акмолинская область, Жаркаинский район
Зерноградская ООШ
Учитель казахского языка и литературы
Ибраева Гулаим Булебаевна
Жалпы мақсаты |
Білімділік:Қазақ халқыныңмузыкалы Дамытушылық: оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: ұлттық өнерді қастерлеуге және өнер адамдарына деген сүйіспеншілігін арттырып,оларды құрметтеуге тәрбиелеу. |
||
Оқу нәтижесі |
1.Өзге ұлт балаларының қазақ отбасындағы музыкалық аспаптары туралы білімдері кеңейеді. 2. Сауатты сөйлеуге ынталанады. 3. Бірлесе жұмыс жасауға тырысады. 4. Уақытты үнемді пайдалануды үйренеді. 5. Білімдерін ортаға салып, ой-пікірлерін қорытындылайды. 6. Ұжымдасып еңбек етуді үйренеді. |
||
Түйінді идеялар |
Сабақтың айдары: Домбыра қайда барсам тастамаймын, Ән менен сенсіз өлең бастамаймын. Екі ішек,он бір перне,бір тиекпен, Сайрасам қызыл тілмен аспандаймын. |
||
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары |
|||
Мұғалім немен айналысады |
Оқушылар немен айналысады |
||
І. Ұйымдастыру кезеңі Сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру. Оқушыларды ортаға шақыру. Шаттық шеңбері. ІІ Үй тапсырмасын тексеру. өлеңді жаттап келу.1,2 санына бөліну арқылы. Қызығушылықты ояту сатысы АКТ Мағынаны тану кезеңі 1-кезең. Өнер деген не? Күй- Күйші- Күйлер- Құрманғазының шәкірті- Қазақтың әйгілі күйшілері- ІІ кезең. Өзге тілдің бәрін біл… Қатар-қатар текпішек. Басып көрсең бір-бірлеп, Үн шығады күмбірлеп. 2.Тиіп кетсе жылаған, Дауысы көпке ұнаған 3.Дауысы бар,жаны жоқ, Шертсең күйі,әні көп. 4. Жеті шектен жеті түрлі үн шығар, Әуезінен жеті түрлі мұң шығар. Ойнап кетсең,түрлі-түр Бұл қандай аспап? 5.Бас,құлақ ,мойны бар, Үп-үлкеншанағы бар. Ысқышпен ысқанда Әндетіп шығар тағы әні бар. Топтастыру Сергіту сәті III кезең. . IV кезең Дина Нүрпейісов+ домбырашы,композ Дина +8-9 жасында домбыра тартқан Домбыра +қос ішекті аспап Дауылпаз+ұрып ойнайтын аспап Үрмелі аспап+сыбызғы V кезең. «Кім, тапқыр?» «Оңнан солға,солдан оңға оқығанда сол сөз шығады» Қырық, Қызық, Қабақ, Ана, Ата, Апа Ара. Ала, нан, керек,көк,қазақ YI«Венн диаграммасы» Орыс халқының 3 ішекті Шығарма, өлең Қазақтың ұлттық Аспабы 2 ішекті Күй.өлең ИНСЕРТ тәсілі мәтін «Екі жұлдыз, бір тілек» Кері байланыс Бағалау |
3. Тренинг.Тақырып бойынша оқушылар өздері жүргізеді. Балалар өлеңді жатқа айтып береді. Балалар жұпқа Смайликтербағала «Қазақтың әйгілі күйшілері» суреттер Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылар жұмбақ шешеді,жауабын орыс тілдерінде жазады. «домбыра,жетіген Видиоролик «қобыз» Сөз тіркестерін тауып қаламмен қосады. Сөздерді аударады. Домбыра, балалайка Мәтінді тәсіл бойынша талдау. Оқушылар бір-біріне тілектер білдіреді. Оқушылар сабақтың қалай өткендігі жөнінде пікірін стикерге жазып, тілек білдіреді, тақтаға іледі. Бағалау смайликтері бойынша оқушылар өздерін бағалайды, оқиды. |
||
Үйге тапсырма: |
Нақыл сөздер жаттау |