Сөз таптары
Қазақстан,Солтүстік Қазақстан облысы,Айыртау ауданы,Лавровка
Лавровка орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Казкенова Умитжан Алпысбаевна
Сабақтың жалпы мақсаты | Сөз таптары туралы түсінік беру.Оқушылардың ой-өрісін ,сөздік қорын дамыту,толық жауап беруге үйрету. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер | Блум таксономиясы, диалог,жеке жұмыс, топтық жұмыс, «Сәлем дос» , «Миға шабуыл» әдісі, «Өрмекші торы». | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтижесі | Оқушыларда сөз таптары туралы түсінік қалыптасады. Түйінді ой қорытынды жасайды.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Түйінді идея | Өз ойларын тиянақты ,нақты айту керек | |||||||||||||||||||||||||||||||||
№ | Уа-қыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Дерек көздер, көрнекілік-тер | ||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
2 мин | Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыру «Сәлем дос».
Қуанамын мен де, Қуанасың сен де. Қуанайық достарым! Арайлап атқан күнге!
|
«Сәлем дос»
Оқушылар бір-бірімен құшақтасу арқылы сәлемдеседі. |
Слайд | ||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
2 мин | Топқа бөлу
Оқушыларды топқа бөлу арқылы алдағы сабақтың не туралы болатынын пайымдату, назарларын жаңа сабаққа қарай бағыттау |
Суреттер арқылы топқа бөлу
1. Үй жиһаздары 2. Жануарлар 3. Көкөністер 4. Музыкалық аспаптар |
Суреттер, топ аттары жазылған парақшалар | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 1 мин | Сабақтың бағалау критерийлерімен таныстыру
|
слайд | |||||||||||||||||||||||||||||||
4 | 5 мин | Жаңа сабақтың ашылуы
І.Білу. «Миға шабуыл» әдісі
1. Не білеміз? Әр топқа түрлі суреттер тастау арқылы тапсырманы орындау. |
Оқушылар топтастыру жұмысын жүрг
ізеді. |
Плакаттар,
маркерлер
|
||||||||||||||||||||||||||||||
5 | 5 мин | ІІ. Түсіну. Көп нүктенің орнына мамандықты білдіретін сөздерді тауып жаз. Ол үшін не ? деген сұраққа жауап беретін сөздердің мағынасын сүйен. |
Оқушылар топ болып тақырыпты оқиды, өз пікірлерін айтады.. | Слайд | ||||||||||||||||||||||||||||||
|
13 мин | ІІІ.Қолдану.
«Кім жылдам?» ойыны (топтық жұмыс) Интербелсенді тақтадан ұяшықтарды басып,жартылай шыққан суреттің не екенін жылдам айту керек және ол затты сипаттап берулері тиіс.
|
Топтық жұмыс
Интербелсенді тақтадан ұяшықтарды басып,жартылай шыққан суреттің не екенін жылдам айтады |
Үлестірме қағаздар
Слайд
Кеспе суреттер Слайд |
||||||||||||||||||||||||||||||
7 | 2 мин | Сергіту сәті
«Кірпінің биі». |
Оқушылар бейнероликтегі би кірпінің қимылдарын музыка ырғағымен жасайды | Интербелсенді тақтадан бейнеролик көрсету | ||||||||||||||||||||||||||||||
7. | 5 мин | ІV. Талдау
Оқушылармен бірге сабақты талдау. Ауызша,топтық жұмыс. Әр топтпарға қоян,машина,гүл,қар деген сөздер беріліп,кәртішкемен жұмыс |
Әр топ сұрақтарға жауап бере отырып,кәртішкені толтырады
|
Суреттер Кәртішке |
||||||||||||||||||||||||||||||
8. | 3 мин | V. Жинақтау
Синквейн әдісі. 1.Гүл 2.Әдемі,көркем. 3.Өседі,құлпырады,қурайды. 4.Терезеде гүл өсіп тұр. 5.Өсімдік. |
Оқушылар бір-біріне сұрақтар қоя отырып,бес жодды өлеңді толтырып жазады.
|
Микорфон |
||||||||||||||||||||||||||||||
9. | 3 мин | VІ. Бағалау
1. Не білдік? 2. Не үйрендік?
Блум таксономиясы бойынша бағалау парақшасын үлестіру.
|
Оқушылар смайликтерді көтеру арқылы бүгінгі сабақты бағалайды
J-мен көп нәрсені үйрендім K- мен аз нәрсе үйрендім L-мен ештеңе үйренбедім
|
Бағалау шкаласы
«5»-12-15 ұпай «4»- 9-12 ұпай «3»-5-8 ұпай |
||||||||||||||||||||||||||||||
10. | 2 мин | «Не үйрендім?, Не үйренгім келеді?» кері байланыс жасау
Үйге тапсырма Дәптерге қатты,сұйық және газтәріздес денелердің аттарын жазу |
Оқушылар тақырыпты түсінгендері немесе түсінбеген сұрақтары жайлы стикерге жазады. |