Ваша заявка принята

В течении 3-18 часов на указанный емаил мы отправим реквизиты для оплаты.
Ожидайте, мы обязательно с вами свяжемся!

Сен қайда барасың?

Казахстан, Актюбинская область, г. Хромтау
Школа-гимназия №2
Учитель начальных классов
Сейтмаганбетова Ж.Б.

Мақсаты: Оқушылардың қазақ тіліне қызығушылығын дамыту.

Білімділік: Оқушылардың  қазақ тілінде сөйлеу мәнерін, мәдениетін түсіндіру, білімдерін жетілдіру.

Дамытушылық: Сөздік қорын,  тіл байлықтарын, сөйлеу тілін дамыту.

Тәрбиелік: Оқушыларды  ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ.

Әдістері: диалог- сұрақ

Көрнелік: оқулық,  сурет.

Сабақтың жоспары

Сабақтың құрылымы тиімді педагогикалық технология элементтері негізінде

Жұмыс түрлері

уақыты
1 Пропедевтикалық практика Өткен сабақты пысықтау. 7 мин
2 Бағыттау Оқушыларға сабақ  нәтижесін күтілімін жариялау 1 мин
3 Пайымдау Жаңа тақырыпты түсіндіру 5 мин
4 Іс-жүзіндегі практика Алғашқы пысықтау 6 мин
5 Меңгеру практикасы Іс-жүзіндегі жаңа тақырыпты меңгеру 6 мин
6 Сергіту жаттығулары Жаттығулар өткізу 2 мин
7 Өзіндік жұмыс практикасы Өз бетімен жұмыс 8 мин
8 Дербес үй жұмысы практикасы Тақырыпты нақты бекіту, қайталау 8 мин
9 Бағалау Оқушыларға баға қою 2 мин

 

Сабақтың барысы

Жұмыс түрі

Мұғалімнің қызметі

Оқушының қызметі

Сабақ ұйымдастыру кезеңі.

 

1. сөздік диктант

 

 

2.не және қалай?

 

 

3.өз бетімен меңгеру.

 

4.Оқыту ойындары.

 

 

 

5.Ізденіс әдісі

 

 

 

 

 

 

 

6.Жаттығулар өткізу

 

 

 

 

 

 

7.Өзіндік жұмыс

 

 

8.Сырттан тыс шығу

 

 

 

 

 

9.Бағалау

 

 

 

Оқушылармен амандасу, оқу құралдырының дайындығын тексеру.

 

 

Бүгін, демалыс, күн, дүкен, саябақ, мектеп, көл, тау.

 

 

+ға          +ге

 

+қа        +ге

 

+ға      +ге

Оқулық бойынша 1 тапсырмада  берілген тапсырманы орындайды.

 

 

Кесте бойынша барлық оқушылар оқуды тапсырылады.

 

тауға

көлге

Мен демалыс күні           саябаққа    барамын

дүкенге

театрға

туған күнге

4 тапсырманы  ауызша орындау тапсырылады.

 

 

Ал, балалар тұрайық

Алақанды ұрайық.

Оңға қарай иіліп,

Сол қарай иіліп.

Бір отырып, бір тұрып,

Бір тұнығып алайық.

 

 

№2 жазу дәптердегі тапсырмаларды  орындау тапсырылады.

 

 

Төменгі  жіктеуді орындайды.

… барамын

…барасың

…барасыз

…барады.

 

 

Оқушылардың еңбегі бойынша бағалау. Үй тапсырмалар  5-тапсырма 75 бет  беріледі.

Сәлемдесіп, оқу құралдыры дайындығын көрсету.

Оқушылар  ұқыпты тындап дәптерлеріне жазады.

 

 

Оқушылар  суретке қарап  толықтырып айтады қайда баратынын.

 

-Мен тауға барамын.

-Мен  көлге барамын.

-Мен саябаққа барамын.

-Мен дүкенге барамын.

-Мен театрға барамын.

-Мен туған күнге барамын.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар сурет бойынша оқиды.

 

 

 

Оқушылар оқиды.

 

 

Оқушылар мұғалімнің сонынан  кесте бойынша оқиды.

Оқушылар тапсырмаларды орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар сергіту жұмысын жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

Дәптердегі  тапсырмаларды орындайды.

 

 

 

Оқушылар  тапсырмаларды ұқыпты орындайды.

Мен барамын

Сен барасың

Сіз барасыз

Ол барады.

 

 

Оқушылар күнделігін береді, баға қойдырады.

 

Пәні: қазақ тілі орыс мектебіне                      Класы: 2                                Күні: _________2014ж

Тақырыбы: Оқу құралдыры.

Мақсаты: Оқушыларға сөйлесім әрекетінің түрлерін күнделікті қарым-қатынас деңгейінде меңгерту.

Міндеттері:

Білімділік: Оқушылардың  оқу құралдары туралы білімдерің жаңдаңдыру;

Дамытушылық: Оқушылардың ой-пікірін айту қабылеттерің  дамыту;

Тәрбиелік: Оқушыларды  ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ.

Әдістері: диалогтік  сөйлесім.

Көрнелік: оқулық, сурет, жаңылтпаштар, сөзжұмбақ.

 Сабақтың жоспары

Сабақтың құрылымы тиімді педагогикалық технология элементтері негізінде

Жұмыс түрлері

уақыты
1 Пропедевтикалық практика Өткен сабақты пысықтау. 5 мин
2 Бағыттау Оқушыларға сабақ  нәтижесін күтілімін жариялау 1 мин
3 Пайымдау Жаңа тақырыпты түсіндіру 5 мин
4 Іс-жүзіндегі практика Алғашқы пысықтау 7 мин
5 Меңгеру практикасы Іс-жүзіндегі жаңа тақырыпты меңгеру 7 мин
6 Сергіту жаттығулары Жаттығулар өткізу 2 мин
7 Өзіндік жұмыс практикасы Өз бетімен жұмыс 8 мин
8 Дербес үй жұмысы практикасы Тақырыпты нақты бекіту, қайталау 8 мин
9 Бағалау Оқушыларға баға қою 2 мин


Сабақтың барысы

Жұмыс түрі

Мұғалімнің қызметі

Оқушының қызметі

Сабақ ұйымдастыру кезеңі.

1. сұрақ шашу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.сөзжұмбақ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.өз бетімен меңгеру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Оқыту ойындары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.Ізденіс әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.Жаттығулар өткізу

 

 

 

7.Өзіндік жұмыс

 

 

8.Сырттан тыс шығу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.Бағалау

 

 

Оқушылармен амандасу, оқу құралдырының дайындығын тексеру.

 

Оқушыларға  өткен тақырып бойынша  сұрақтар  қою.

  1. Апта күндері нешеу және қандай?
  2. Жұма туралы ертегі қалай аталады?
  3. «Вчера, сегодня, завтра»  сөздерің аудар.
  4. «Дневник» аудармасы қалай болады және оған не жазамыз?
  5. «Мен кеше Әсетпен ойнадым» деген сөйлемді орыс тіліне аударып және қандай жалғау қосылғанын айтсан.
  6. Көктем  нешінші жыл  мезгілі?
  7. Көктем айлары қай айлар?
  8. Буду улыбаться как солнце,

Буду расти как цветок .

Буду летать как птица,

Сяду как бабочка. сөйлемдерін аударып берсендер.

 

Қане балалар! Сөзжұмбақ шешейік.

 

         

о

             
         

қ

             
         

у

             
         

 

             
         

қ

             
         

ұ

             
         

р

             
         

а

             
         

л

             
         

д

             
         

а

             
         

р

             
         

ы

             

Жарайсындар! Бүгінгі тақырыбымыз «Оқу құралдары» деп  аталады. Мына суреттерге  қарандар, нені көріп тұрсындар?

 

122 бет 1-тапсырманы аудио-таспа бойынша тыңдап, қайталайды және оқу құралдарындың атауын айтады.

Сөмке       ,    кітап    ,

дәптер , күнделік,  қайшы  , өшіргіш , қалам   , ұштағыш ,  сурет дәптері,   түрлі түсті қарындаштар  , желім  .

 

122 бет 2 тапсырмада берілген суретке қарап, сұрақтарға жауап береді.

Қызыл сөмкеде не бар?

Көк сөмкеде не бар?  

 

123 бет 3-тапсырманы аудио-таспа бойынша тыңдап, оқу тапсырылады.

Мынау-менің сөмкем. Менің сөмкем қызыл және үлкен. Менің сөмкемде кітап, дәптер, күнделік, сызғыш, ұштағыш, желім бар.

 

4-тапсырма бойынша сұрақтарға жауп беру тапсырылады.

 

Оқушыларға 5-тапсырманы сәйкестендіріп оқу тапсырылады.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Орнымыздан тұрайық

1,2 деп бастайық, топ-топ басайық

Сәл дем алып болған соң

Орнымызға отырайық.

 

№ 2 дәптерде берілген тапсырмаларды орындайды.

 

 

6-тапсырмада берілген  тапсырмаға сәйкес оқушыларға ойынды  өткізу. Аудио-таспаны тыңдау және қайталау.

 

Мынау кімнің қаламы?

Бұл не?                Қайшы.

Бұл не?                Өшіргіш.

Мынау кімнің қайшысы?       Менің қайшым.

 

Жаңылтпашты оқыту.

Ұқыпты бала –

Кітапты түптеп тастады.

Ұқыпсыз бала

Кітапты бүктеп тастады,

Жұмысын басқаға жүктеп тастады.

 

Оқушыларға № 2 дәптерде берілген тапсырмаларды орындау тапсырылады.

Сәлемдесіп, оқу құралдыры дайындығын көрсету.

 

Оқушылар сұраққа жауап береді.

 

  1. Апта күндері жетеу.
  2. Жұма туралы ертегі «Апта күндері» деп аталады.
  3. «Кеше, бүгін, ертең» аудармасы.
  4. «Дневник» аудармасы «Күнделік» болады және оған біз сабақ кестесін жазамыз.
  5. «Я вчера играл с Асетом»  және «пен» жалғауы «Әсетпен» деген сөзде жалғанды.
  6. Көктем үшінші  жыл мезгілі.
  7. Көктемнің айлары: наурыз, сәуір, мамыр».
  8. Күндей болып күлемін,

Гүлдей болып өсемін.

Құстай болып ұшамын,

Көбелектей қонамын.

 

 

Оқушылар   сөздерін табады, сөзжұмбақ шешеді.

учебный оқу
 ручка қалам  
рисования сурет  
     
ножница қайшы  
точилка ұштағыш  
стерка өшіргіш  
книга кітап  
клей желім  
дневник күнделік  
карандаш қарындаш  
тетрадь дәптер  
линейка сызғыш  
     

 

 

 

Суретке қарап, қандай заттар көріп тұрғанын  тізіп айтып береді.

 

Дәптер, қайшы, сөмке, сызғыш, қалам, глобус, ермексаз, желім, калькулятор, түрлі түсті қалам, қылқалам, түрлі түсті бояу, кітап, дәптер, шам, циркуль, күнделік, блокнот.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар  суретке қарап және аудио-таспаны тыңдап қайталайды,  оқу құралдарындың атауын айтады.

 

Сөмке, кітап, дәптер, күнделік, қайшы, өшіргіш, қалам, ұштағыш, сурет дәптері, түрлі түсті қарындаштар, желім.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

 

 

Қызыл сөмкеде: түрлі түсті қарындаштар, қайшы, қалам, өшіргіш, екі кітап, ұштағыш бар.

 

Көк сөмкеде: сызғыш, екі желім, өшіргіш, үш дәптер, кітап бар.

 

 

Оқушылар  кезекпен мәтінді оқып шығады.

 

 

 

 

 

Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Өздерінің сөмкелері туралы айтып береді. Мысалы: Менің сөмкем сары және шағын. Менің сөмкемде үш дәптер, үш кітап, екі қалам, өшіргіш,

 

 

 

Оқушылар сәйкестендіріп оқып береді.

 

Менің-кітабым, дәптерім, қаламым.

Сенің-сызғышың, өшіргішің, желімің.

Сіздің-қаламыңыз.

Оның-қарындашы, күнделігі, сөмкесі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар сергіту жұмысын жасайды.

 

 

 

 

№ 2 дәптерде берілген жаңа тақырып бойынша   тапсырмаларды орындайды.

 

 

Оқушылар  тапсырмаларды ұқыпты орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар күнделіктеріне жазады.

 

 

 

 

 Скачать разработку

Поделиться ссылкой:


Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *