Ваша заявка принята

В течении 3-18 часов на указанный емаил мы отправим реквизиты для оплаты.
Ожидайте, мы обязательно с вами свяжемся!

Ўнликлар билан санаш

Казахстан, Южно-Казахстанская область, Сайрамский район. с. Манкент

ОСШ №11 «Манкент»

Учитель начальных классов

Таджибекова Феруза

Сынып: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар:-
Сабақ оқу мақсаты 1.1.1.4. Моннинг янги бирлиги ўнлик ҳакида тушунча , юзгача ўнликлар билан санаш ва таққослаш. 1.4.3.1. 100 ичидаги сонлар ,расмлар , фигуралар , белгилардан турадиган қаторларнинг қонуниятларини тушуниш
Бағалау критерий: Барлық оқушылар орындай алады: яхлит ўнликларни танийди
санайди таққослайди.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:10дан 100 гача тўғри
ва тескари тартибда санайди , ёзади ,ажрата олади.
Кейбір оқушылар орындай алады: мантиқий топшириқларни
бажаради , мисоллар тузади
Тілдік мақсат: Яхлит ўнлик
Алдыңғы оқу Икки хонали сонларни таққослаш
Жоспар
Жоспар ланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар. Ресурс тар
Басы

2-3 минут

5-7минут

Ортасы

2-5 мин

Шодлик давраси

Саломлашиш зеҳн машқи ўтказиш

Фигураларни танлаш орқали тўпларга бирлашиш

Тўпларни номлаш, мақсад қўйиш .

Тўп қоидаси:бир- бирини тинглаш

Тартиб сақлаш ,фикрни очиқ айтиш,ёрдамлашиш..

Тўпларга топшириқ бериш

1- тўп “Сеҳрли қалпоқча.”

Узунлик ўлчов бирлиги.

Бир хонали сонларни ата. Куб ясси фигурами.?

Оғирлик ўлчов бирлиги? Фазовий фигураларни ата.

2- тўп

Мантиқий саволлар.

Ғоз иккки оёқда 5 кг бўлса,бир оёқда неча кг бўлади?

Типратикан қишда нима ейди?

Бармоғи бор ,тирноғи йўқ?

3- тўп

Қўшишнинг квадрат жадвал билан ишлаш

Уйлар номерини топ

4-тўп Тарозини тенглаштир

Тўплар бир–бирини баҳолайди.

Геометрик фигуралар

Қалпоқча

Квадрат жадвал

Ортасы

5мин

5мин

7мин

5мин

3мин

Дам олиш дақиқаси.

Мусиқа остида ҳаракат

Бирдан юзгача сананг

1-100 узоқ вақт кетади

10, 20, 30……100 каби санаш ҳам мумкин

Қайси қулай ?

Кўп миқдордаги нарсаларни ўнликлар билан санаш қулай

Битта ўнлик ўнта бирликдан иборат

10=1+1+1+1+1+1+1+1+1+1

Уй қуришда ёрдам

Қурувчига нечта мих ,нечта хори керак? Санаб кўринг

Ўнликлар билан санаш 10, 20, 30, 40…..

Тескари санаш 100, 90, 80……..

Дафтар билан ишлаш.

Яхлит ўнликларни чиройли ёзиш.

Камчиликларни тузатиш критерий айтиш

Шу асосда бир-бирларини баҳолаш

Тушириб қолдирилган сонларни айтинг

10, 30, 50, 80, 100. Нечта ўнлик?

Яхлит сонлар 0 билан тугайди

Тўп билан ишлаш

1- тўп . Яхлит сонларни ажратиб ёзинг.

15, 20, 17, 80, 12, 10, 16.

2- тўп. Ким тўғри санайди?

Кесма рақамларни карточкага ёпиштириш.

3- тўп. Нарсаларни ўнликлар билан сананг

Тўплар бир –бирларини “ Бош бармоқ”усули орқали баҳолашади

Дам олиш дақиқаси

Дўкон ўйини

Дўкондан 10, 20, 50 тангага ўйинчоқ сотиб олиш.

Айиқчани олиш учун қанча 10 тангалик керак?

Ўқувчиларни рағбатлантириб бориш

Дарсни якунлаш ?фикрингизни айтинг

Билиб олдик ——

Қизиқарли——

Қийинроқ——-

Билим дарахтига стикер ёпиштириш

(қай ўринда турибсиз?)

Рефлексия

Қандай екі нәрсе табысты болды?

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар тұралы менің келесі сабағымда жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Поделиться ссылкой:


Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *