Ваша заявка принята

В течении 3-18 часов на указанный емаил мы отправим реквизиты для оплаты

Мұртаза Шерхан «Бала Тұрар» («Қызыл жебе» романынан үзінді)

Бейнеу ауданы, Боранқұл селосы

Опорный орта мектебі

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Жолдаскали Молдир

Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты:          Білімділік: Шығарма мазмұнын меңгере отырып, бала Тұрар бейнесін ашу.          Тәрбиелік: Адамгершілікке, адалдыққа, халқын, ұлтын сүюге баулу         Дамытушылық:  Оқушыларды шығармашылыққа,өз ойын ашық айта білуге,                            пікір алмаса білуге баулу.Сабақтың әдісі: пікір алмасу, сұрақ – жауап, талдау,Венн диаграммасы.Сабақтың көрнекілігі:  Жазушы портреті, кітаптары.Сабақтың жүру барысы: І. Ұйымдастыру  Оқушылармен сәлемдесіп, түгендеу. Сабаққа даярлығын тексеру.ІІ. Үй жұмысын тексеру.Берілген сұрақтар бойынша шығарма мазмұнын еске түсіру.1. Шығарма қандай оқиғамен басталады? Басты кейіпкер кім?2. Приходько мырза кім? Оның Тұрар өміріне қатысы қандай?3. Наташаның Тұрар өміріне ықпалы қандай болды?4. Шіркеу жанынан  өткенде Приходько балаларға және Тұрарға не істеуді тапсырды?5. Аркаша қандай бала?6. Надзирательден Тұрар қандай жәбір көрді? Көмектескен кім?7. Тұрар  әкесімен қалай қоштасты?  Қоштасар түні әкесі Тұрарға ұандай тілек айтты?8. Қырғызбай ақсақалдың үйіне қалай тап болды?9. Тұрар мектепке кім атымен келді? Не себепті?10. Тұрар қандай оқушы болды? Оның себебі өміріне ықпал етті ме?11. Тұрар куәлігін әкесінің атына жазып алды? Неге?12. Ұстазы қандай бата берді?13. Тұрар мақсатына жеттіме?ІІІ .  Оқушыларға көрініс қойғызамын. ( Атамырза бейнесін талдау.)ІҮ. Сызба бойынша Тұрар бейнесін ашу. Тұрар қандай бала?
ТҰРАР
Ү. Төменгі сыныптарда өтілген шығармалардағы бала Абай, бала Шоқан бейнелерімен бала Тұрар бейнесін салыстыру.
қонақжай                                         уәдеге берік                                    тілі мен дініне адал

ҮІ.  Тест тапсырмалары.1. Рысқұл баласын қасына алдыру үшін кімге хат жазды?        А) Надзиратель                 б) Приходько                                  в) Губернатор      2.    Приходько балаларын гимназияға апарып – әкелуші кім?             А)   Надзиратель                 б) Приходько                                  в) Тұрар     3. Тұрардың сауатын ашуға кім көмектесті?              А)  Аркаша                          б) Рысқұл                                    в) Наташа     4. Надзирательдің жәбірінен Тұрарды  құтқарған кім ? А) Бронников                 б) Приходько                                  в) Губернатор      5. «Жүдеме. Жаралының жан серігі – жасымау! Жасыма! Ұқтыңба Тұрар!?»            деген кімнің сөзі.                                           А) Бронников                      б) әкесі                                         в) Ұстазы     6. Ұстаздар Тұрарды алғаш қайдан кезіктірді?А) Надзиратель   үйінде        б) Приходько  үйінде           в) Қырғызбай үйінде     7. Оқуға түскенде Тұрар неше жаста болды?             А) 12                                б) 11                                         в)10    8. Атамырза Тұрарға кім?            А) Сыныптас                       б) Әліпбаев                            в) ағасы   9. Тұрарды Мерке учаскесіне жұмысқа алған кім?             А) Приходько                   б) Әліпбаев                       в) Семашко10. «Шынымды айтып жалынсам ба екен? Жоқ! Тіліңді тісте!» кімнің сөзі?          А) Рысқұл                            б) Тұра                             в) Семашко11. Тұрар куәлігіне қандай тегін жаздырды?          А) Рысқұлов                        б) Қырғызбаев               в) Тұрарұлы12. Тұрарды әкесінің қасынан қайда ертіп алып кетеді?    А)Губернаторға                       б) Приходько үйіне            в) Надзирательге13. Бала Тұрар қай қаладағы абақтыдан қашады?    А) Ақмола                                 б) Астана                                   в) Алматы14. Шығарма соңында Тұрарға бата берген кім?   А) директор                           б)ұстазы                                         в) Басшысы14. Тұрардың әкесін қайда алып кетеді? А) Өлім жазасына   б) каторгаға                                           в) үйінеӨзін – өзі тексеру1.Б. 6.Б 11.А2.Б. 7.Ә 12.Ә3.Б. 8.А 13.Б4.А 9.Б 14.А5. Ә 10.Ә 15.ӘҮІІ. «Қызыл жебе» романынан мәнерлеп үзінді оқытамын. Талдау жүргіземін.Бекіту:                   Рысқұлов Тұрар тарихи тұлға                                Халыққа көрсеткен көмегіҮйге тапсырма: «Жақсы бала жеткізеді мұратқа» шығарма жазуОқушыларды бағалау.

Скачать


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *